Komplexní služby pro podnikatele

+420 607 044 665
info@altaxo.cz

Menu

Jaká opatření v rámci COVID-19 pandemie dodržujeme?

S ohledem na bezpečnost našich klientů i pracovníků ve všech našich kancelářích v Praze, Brně a Bratislavě dodržujeme přísná bezpečnosti pravidla.

 

Naší pracovníci:

 

  • nosí roušky a rukavice, které pravidelně vyměňují a dodržují zásady hygieny
  • dezinfikují a větrají prostory navštěvované klienty, několikrát denně
  • dezinfikují kanceláře denně po skončení pracovní doby
  • před schůzkou mají vše řádně připravené tak, aby schůzka proběhla rychle, efektivně a bezpečně
  • jsou k dispozici na Skype či telefonu po celou provozní dobu ke konzultacím ke všem produktům, které klienty zajímají
  • dodržují přísná vnitropodniková pravidla upravující život mimo kanceláře a chování v rámci soukromého života - denně povinně podepisují čestné prohlášení

 

Naši klienti:

 

  • mohou využít služeb CZECH POINTu přímo u nás v kancelářích v Praze na Karlíně bez potřeby návštěvy pošty  
  • jsou před vstupem do kanceláří poučení o tom, že je naprosto nezbytné, pohybovat se v kanceláři po celou dobu v roušce a nesundavat ji
  • před schůzkou jsou seznameni s veškerou připravenou dokumentaci tak, aby schůzka proběhla rychle, efektivně a bezpečně
  • pokud má klient zájem o bezkontaktní "odbavení", lze to a v takovém případě jsou klienti odbavování pomoci úložného boxu před kanceláří, tj. bez nutnosti osobního setkání

 

Díky těmto opatřením jsou naše služby rychlé, pohodlné a především bezpečné.

Jsme plně v provozu a plně k dispozici vám, našim klientům!

 

Máte dotaz týkající se bezpečnosti provozu? Zeptejte se emailem na info@altaxo.cz nebo volejte na +420 607 044 665

 

© 2019, ALTAXO SE

Máte zájem o slevu na účetnictví?

Zadejte email a získáte na ni nárok!