Do našeho týmu ALTAXO, který se zabývá poskytováním komplexních služeb pro podnikatele (vizwww.altaxo.cz) hledáme nového člena na hlavní pracovní poměr na administrativně - obchodní pozici, který umí výborně česky.
Jaká je náplň práce?
telefonická a emailová komunikace s úřady a klienty
příprava a kontrola dokumentů
pochůzky na úřady
práce s firemním CRM
ad hoc situace a úkoly
Co požadujeme?
bezchybný česky jazyk v písemné i mluvené podobě
zkušenost v administrativě
pracovitého, samostatného, zodpovědného a komunikativního člověka
alespoň SŠ vzdělání s maturitou
další jazyk vítán
Co Ti můžeme nabídnout?
komplexní zaučení procesní a obchodní, vč. orientace v interním systému CRM
práci v mladém kolektivu v Karlíně (práce není uzpůsobená pro home office)
nadstandardní platové ohodnocení – místo různých ,,benefitů" nabízíme finanční ohodnocení
možnost karierního růstu (jsme dynamicky rostoucí firma)
školení a teambuildingy
Nástup je možný ihned.
Pokud jsme Tě zaujali, pošli svoje CV v ČJ s krátkým průvodním dopisem, kde popíšeš svoje zkušenosti v administrativě.