Hledáme manažera/manažerku pobočky v Polsku. Budete mít na starosti rozjezd, kompletní chod pobočky, navazování vztahů s obchodními partnery z řad advokátů, účetních firem a dalších. Pobočka bude prodávat stávající služby, které nabízíme v rámci ČR a výhledově poskytovat zakládání, výkup a prodej ukrajinských obchodních společností. Očekáváme dynamický růst, založený na naší marketingové podpoře, cenové strategii, kdy budeme nabízet české služby za bezkonkurenční ceny a dále nám pomohou naše stávající obchodní vztahy v rámci ČR a SR.
Pracovní náplň zahrnuje činnosti office manažera, administrativního pracovníka a obchodníka.
Náplň práce
komunikace s klienty - prodej našich služeb místním zákazníkům
AJ na komunikativní úrovni výhodou, alespoň B2 podmínkou
aktivní přístup k práci
zkušenosti s vedením týmu, případně rozjezd start-upu a poboček výhodou
Nabízíme
práci v prostředí rychle rostoucí společnosti
možnost mít výrazný vliv na vývoj aktivit společnosti v rámci PL
s tím související finanční ohodnocení odvislé od výsledků a vlastního pracovního výkonu
rozšiřování znalostí a dovedností, školení
výhledově možnost samostatně řídit aktivity společnosti v rámci PL
V případě zájmu prosím zašlete CV v českém jazyce společně s motivačním dopisem, kde popíšete svoji aktuální pracovní situaci a pracovní zkušenosti, které můžete uplatnit na dané pozici, na email info@altaxo.cz.