Jsme holdingová společnost, která se zabývá poskytováním služeb pro podnikatele - virtuálních sídel, trvalých pobytu, společnosti zakládáme, vykupujeme a prodáváme, vedeme účetnictví (více na www.altaxo.cz) a výkupem a prodejem zemědělské půdy (více na www.viagem.cz ).
Do našeho týmu hledáme nového člena na hlavní pracovní poměr na pozici recepční/office manažer.
Co všechno budeš mít na starost?
klasické činnosti na recepci (uvítání klientů, evidence pošty, správu docházkového systému, zvedání telefonu)
klasické činnosti office manažera (zajištění hladkého chodu kanceláři, řešení případných oprav, správa kancelářských potřeb)
podpora týmu (vyřizování a evidence telefonických hovorů, předávání vzkazů, vedení statistik, evidence kartotéky a korespondencí pro klienty)
podpora personální agendy
kromě práce v kanceláři jsou to i pochůzky na poštu, případně pro dokumenty k našim obchodním partnerům a jiné
Koho rádi uvítáme a co nás zajímá?
usměvavou, milou osobu, kterou kdokoliv (zaměstnanci, klienti i ostatní) rád uvidí na naší recepci
pracovitého, samostatného, zodpovědného, precizního a komunikativního člověka
bezproblémová ČJ v mluvené i psané podobě + základy AJ
zkušenost na obdobné pozici uvítáme, ale není nutností
alespoň SŠ vzdělání s maturitou, vhodné i pro studenty VŠ ve formě dálkového nebo individuálního studia
Co Ti můžeme nabídnout?
komplexní zaškolení
různorodou náplň práce v mladém kolektivu v kancelářích na Karlíně
rychlý růst v případě schopných a pracovitých lidí
nadstandardní platové ohodnocení – místo různých benefitů dáváme peníze
práci v mladém kolektivu, kde uvítáme vlastní názory a nápady na zlepšení
Nástup je možný ihned.
Neformální prostředí, nadstandardní platové ohodnocení a zajímavá práce?! To je ALTAXO! Přidej se k nám!
Pokud Tě tato pozice zaujala, prosíme o zaslání CV v ČJ + krátký motivační dopis.