Hledáme manažera/manažerku pobočky v Kyjevě. Budete mít na starosti rozjezd, kompletní chod pobočky, navazování vztahů s obchodními partnery z řad advokátů, účetních firem a dalších. Pobočka bude prodávat stávající služby, které nabízíme v rámci ČR a výhledově poskytovat zakládání, výkup a prodej ukrajinských obchodních společností. Očekáváme dynamický růst, založený na naší marketingové podpoře, cenové strategii, kdy budeme nabízet české služby za bezkonkurenční ceny a dále nám pomohou naše stávající obchodní vztahy v rámci ČR a SR.
Pracovní náplň zahrnuje činnosti office manažera, administrativního pracovníka a obchodníka. Zkušenosti v oboru nevyžadujeme, vše naučíme v rámci školení. Důležitým faktorem je pro nás pracovitost a snaha.
Náplň práce
komunikace s klienty - prodej našich služeb místním zákazníkům
AJ na komunikativní úrovni výhodou, alespoň B2 podmínkou
aktivní přístup k práci
zkušenosti na podobné pozici nebo oboru výhodou
Nabízíme
práci v prostředí rychle rostoucí společnosti
možnost mít výrazný vliv na vývoj aktivit společnosti v rámci UA
s tím související finanční ohodnocení odvislé od výsledků a vlastního pracovního výkonu
rozšiřování znalostí a dovedností, školení
výhledově možnost samostatně řídit aktivity společnosti v rámci UA
Informace o pozici
Pracoviště: Kyjev
Benefity: Firemní akce, Vlastní organizace náplně práce, Vzdělávací kurzy, školení, Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, kompletní zaučení, které probíhá v Praze (ubytování a cesta zajištěna), zahrnuje obchodní, administrativní a manažerské školení,dovolená 5 týdnů,průběžné vzdělávací kurzy (včetně jazykových), školení a podporu odborníků z centrály, notářů a právníků