Vaše firemní stránka na Facebooku by měla být dobře zapamatovatelná, dohledatelná, zajímavá pro uživatele a hlavě se lišit od ostatních. Zde uvádíme pár tipů, díky kterým dovedete vaši stránku k dokonalosti.
Od 30. 3. 2012 byla na Facebooku aktivována nová podoba firemních stránek, která umožňuje pracovat s profilovou a úvodní fotografií. Máte tudíž větší možnost prezentovat svou firmu podle sebe a odlišit se tak právě pomocí úvodní fotografie od konkurence.
Úvodní obrázek vytvořte optimálně ve velikost 851 x 315, profilovou fotku 160 x 160.
Při vybírání fotografie musíte ale dodržet řadu omezení:
někomu může připadat volba názvu stránky jako triviální záležitost. Ale je potřeba si ho pořádně promyslet. V případě, že stránka získá více než 200 fanoušků, není možné název stránky změnit.
Většinou stačí, pokud použijete pouze jméno propagované firmy nebo webu a snažte se pokrýt co nejvíce možných dotazů při vyhledávání uživateli.
Samozřejmě musí být název stránky v souladu s pokyny Faceboooku, tzn.:
Na časové ose lze zobrazit všechny důležité události. Pokud má vaše firma historii, vložte na Facebook všechny důležité milníky, kterými prošla. Ty navíc můžete doplnit obrázky.
© 2019, ALTAXO SE
Naše služby
Důležité odkazy