Komplexní služby pro podnikatele

+420 607 044 665
info@altaxo.cz

Menu

Firemní stránka na Facebooku

Vaše firemní stránka na Facebooku by měla být dobře zapamatovatelná, dohledatelná, zajímavá pro uživatele a hlavě se lišit od ostatních. Zde uvádíme pár tipů, díky kterým dovedete vaši stránku k dokonalosti.

Cover photo – úvodní fotografie

Od 30. 3. 2012 byla na Facebooku aktivována nová podoba firemních stránek, která umožňuje pracovat s profilovou a úvodní fotografií. Máte tudíž větší možnost prezentovat svou firmu podle sebe a odlišit se tak právě pomocí úvodní fotografie od konkurence.

Úvodní obrázek vytvořte optimálně ve velikost 851 x 315, profilovou fotku 160 x 160.

Mám zájem, jak si mohu objednat?

Volejte: +420 607 044 665

Pište na: info@altaxo.cz

Při vybírání fotografie musíte ale dodržet řadu omezení:

  • obrázek nesmí obsahovat cenu, slevu, nebo výzvu k akci – objednejte, stahujte apod.
  • obrázek nesmí obsahovat odkazy na prvky uživatelského rozhraní Facebooku
  • nesmí obsahovat kontaktní informace, ty patří do sekce o stránce
  • v rámci úvodní fotografie také nemůže být žádost o nastavení fotografie jako návštěvníkům titulní obrázek
  • a také nic, co se dá považovat jako závadný obsah.

Název stránky

někomu může připadat volba názvu stránky jako triviální záležitost. Ale je potřeba si ho pořádně promyslet. V případě, že stránka získá více než 200 fanoušků, není možné název stránky změnit.

Většinou stačí, pokud použijete pouze jméno propagované firmy nebo webu a snažte se pokrýt co nejvíce možných dotazů při vyhledávání uživateli.

Samozřejmě musí být název stránky v souladu s pokyny Faceboooku, tzn.:

  • nesmí obsahovat nevhodné výrazy
  • název musí být řádně a gramaticky správně, dodržet standardní použití velkých písmen
  • název lze vyjádřit pouze textem, bez přidaných symbolů
  • název nesmí obsahovat žádnou variantu výrazu Facebook
  • a pro stránky s obecnými názvy lokality platí, že nemohou mít srávce

Využívejte časovou osu

Na časové ose lze zobrazit všechny důležité události. Pokud má vaše firma historii, vložte na Facebook všechny důležité milníky, kterými prošla. Ty navíc můžete doplnit obrázky. 

© 2019, ALTAXO SE

Máte zájem o slevu na účetnictví?

Zadejte email a získáte na ni nárok!