Zde najdete drobné tipy, jak postupovat při psaní textů, propagující Váš produkt.
- Důsledná příprava – je potřeba analyzovat konkurenci, ujasnit si cílovou skupinu, kterou chcete oslovit, vytyčit si hlavní důvody, které vedou ke koupi vašeho produktu, jaké problémy řeší apod.
- Přizpůsobte pracovní okolí svým požadavkům – vhodné osvětlení, prostor, teplota apod.
- Pište, jen pokud máte chuť – do práce se nenuťte
- Důraz na nadpis – pokud nadpis nezaujme, potenciální zákazník další text pravděpodobně ani nebude číst. Snažte se do nadpisu zakomponovat i atraktivní výhodu vašeho produktu!
- Pište z pohledu příjemce reklamního sdělení – snažte se vytvořit text, který čtenáři bude něčím užitečný, ze kterého se něco doví.
- Nevymýšlejte si zbytečné příběhy! Snažte se působit věrohodně. Jen tak si získáte přízeň zákazníka.
- Přemýšlejte nad gramatikou.
- Zapisujte si všechny věci, které Vás napadnou.
- Nechte práci uzrát.
- Čtěte si napsané texty nahlas.
- Dávejte texty napsat i někomu jinému.
- Posílejte texty ke schválení a diskutujte o nich!