Při tvorbě webových stránek jsou nejdůležitější cíloví uživatelé. Stránky na ně musí působit dobře, vyvolat dojem a uspokojit co nejvíce jejich požadavky.
Nejčastějším příkladem jsou telefonní čísla zákaznické podpory nebo poplatky za dopravu. Pokud tyto informace uživatel nenajde, ztrácíte tak zbytečně jeho důvěru. Vyplatí se být v těchto věcech upřímný, aby i zákazník měl dobrý pocit při svém nákupu.
Např. u formátování zadávaných informací – lomítko u rodného čísla, mezery v telefonním čísle atd.
Každý má rád své soukromí a vyplňování informací, které nejsou např. k objednávce potřeba je uživatel otráven.
Přehnaná vlezlost a falešnost stránek může v návštěvníkovi vyvolat značnou nedůvěru.
Dlouhé úvodní intra, velké množství nepotřebných informací znamená dlouhé čekání a promrhaný čas návštěvníka stránek.
První věc, co bude na návštěvníka působit je vzhled stránek. Stránky musí vypadat uspořádaně a profesionálně, aby získali zájem uživatele.
Každá stránka má svůj konkrétní účel. Přístup k poslání stránky by měl být uživatelsky jednoduchý, bez zbytečných průtahů.
Časté dotazy poskytují návštěvníkům rychlou odpověď a ukazují Váš zájem o zákazníky.
© 2019, ALTAXO SE
Naše služby
Důležité odkazy