V dnešní době je Facebook důležitou sociální sítí, která mimo jiné umožňuje prezentaci firem, jejich novinek, výrobků a akcí. Zda najdete pár tipů, jak se na Facebooku prezentovat, abyste zaujali Vaše potenciální zákazníky.
Nepište příliš dlouhé texty, které čtenáře přestanou bavit. Přidávejte vždy příspěvky v rozmezí 100 – 250 slov.
Optimální četnost příspěvků je 5x za týden. Pravidelným přispíváním, si své fanoušky udržujete, máte možnost s nimi komunikovat a zjišťovat tak jejich názory.
Optimální čas můžete zjistit díky statistice na Vašich stránkách (porovnávat odezvy v jednotlivých časech). Z všeobecných průzkumů se uvádí, že největší zapojení uživatelů na Facebooku je mezi 9 – 10 a 18 – 24 hodinou.
Odkazujte na události nebo akce, které souvisí s Vaší stránkou, firmou nebo výrobky. Fanoušky by příspěvek měl zajímat.
Příspěvky by měly být aktuální pro dané období a vztahovat sek aktuálnímu dění.
A publikovat příspěvky, které je zaujmou a případně vyvolají zpětnou odezvu
Snažte se využít všech možností, které Facebook nabízí. O fotografie či videa je všeobecně větší zájem a uživatelé si jich více všímají.
Výraznými obrázky zvýšíte šanci na odezvu od fanoušků, případně nové fanoušky získáte.
Informujte uživatele, co je nové, co se chystá, proč by si měli výrobek koupit, co jim přinese a co se koupí výrobku změní.
Například ve formě omezené nabídky výrobků, slevové akce, soutěže – jen pro Vaše fanoušky.
Zjišťujte, co si o výrobcích myslí, buďte s nimi v komunikaci a odpovídejte na všechny jejich dotazy a příspěvky.
Pokud se jim obrázek líbí, ať dají Like nebo sdílí, pokládejte jim otázky a zjišťujte jejich reakce.
Nezapomeňte však, že Vaše prezentace na Facebooku nesmí fanoušky otravovat a nijak obtěžovat – příspěvky vkládejte promyšlené a hlavně různorodé! Nikdo nemá rád nevyžádanou reklamu. J
© 2019, ALTAXO SE
Naše služby
Důležité odkazy