Komplexní služby pro podnikatele

+420 607 044 665
info@altaxo.cz

Menu

Jak na reklamní slogan?

Vymyslet a napsat dobrý prodejní reklamní slogan není nic jednoduchého. Spoustu i zkušených profesionálů by v tomto případě mohlo vyprávět.

Reklamní slogan by měl ve stručnosti popsat nabízený produkt či propagovanou společnost a ve výsledku přinést více zákazníků a s tím spojené i větší tržby. Dát světu slogan, kterému lidé porozumí a navíc si ho dokážou zapamatovat, se rovná malému zázraku. Něco jako bychom hledali jehlu v kupě sena.

 

 

Podstata úspěšného sloganu

Podstatou úspěšného sloganu je vypovídající a smysluplný text o konkrétním výrobku, službě či společnosti. Slogan se nesmí omezit na pouhá sice pěkně znějící, ale v celkovém pojetí prázdná slova. Další poměrně častou chybou je nesprávně zvolená délka. Dobrý slogan by neměl překročit délku 5 slov a jen ve výjimečných případech by měl být tvořen 8 slovy.

 

 

Tvorba sloganu

Samotnou realizaci sloganu bychom mohli popsat jako hodiny a mnohdy i dny usilovného přemýšlení, jehož výsledkem je pár slov.

Mám zájem, jak si mohu objednat?

Volejte: +420 607 044 665

Pište na: info@altaxo.cz

 

Základem správně navrženého sloganu jsou informace. Nejprve je potřeba shromáždit co nejvíce dostupných informací o samotném předmětu sloganu. Z čehož plyne, že je potřeba vzít v úvahu informaci co má slogan propagovat. Většina ze sloganů bývá spojena s firmou, nabízeným produktem či službou.

 

Obsahově se vyplatí tvořit slogan na to, v čem jste dobří nebo čím byste se chtěli stát.

 

 

Vlastnosti úspěšného sloganu

 

Slogan se stává bonmotem.

 

Slogan je každému srozumitelný.

 

Slogan je rytmický.

 

Pozor na mnohoznačnost. Čeština je bohatým jazykem a nemá nouzi o víceznačné významy. Vyvarujte se podobných slovních spojení jako: Vychutnej si svého kozla, Udělám si to sama atd.

 

Pokud se přesuneme k příkladům, tak milovníky čokolády dokázal oslovit slogan propagující Fidorku. Když musíš, tak musíš“ Nejen, že dokonale vystihl potřebu člověka včetně jeho slabosti, ale svou jednoduchostí se vryl lidem do paměti.

 

Někdy pomůže i náhoda. Jako v případě světově úspěšného sloganu firmy Clairol „Does she... or doesn't she?“ („Udělala to… nebo neudělala?“). Autorku Shirley Polykoffovou přivedla ke sloganu první návštěva u své budoucí tchýně. Maminka si vzala svého syna stranou a vyzvídala na něm, zda si jeho partnerka barví vlasy nebo je její barva vlasů přirozená. 

© 2019, ALTAXO SE

Máte zájem o slevu na účetnictví?

Zadejte email a získáte na ni nárok!