Věrnostní program jako marketingový nástroj je v dnešní době velmi známý způsob, jak si zajistit věrné zákazníky a stále patří mezi ty osvědčené. Jeho cílem je zlákat zákazníka k opakovaným nákupům, protože stálý zákazník nejen přináší zisky, ale také od něj můžete získat informace k návrhům nových nabídek a kampaní.
udržení zákazníka,
získání nových zákazníků,
získat zpět své minulé zákazníky,
budování vztahů se zákazníky,
vyšší zisky,
konkurenční výhodu,
navržení reklamní kampaně přesně na míru zákazníkům díky údajům, které vám poskytnou.
Existuje velké množství způsobů, jak odměnit věrné zákazníky. Zde je přehled prověřených:
slevy (např. sleva na další nákup),
bonusy (např. sbírání bodů, které může zákazník uplatnit při dalším nákupu),
kupóny (např. slevový kupón),
zákaznický klub (např. věrnostní karta, se kterou zákazník získá slevu a jiné výhody),
dárky (např. při nasbírání určitého počtu věrnostních bodů si může zákazník vybrat dárek),
VIP program (např. speciální slevy pro nejvěrnější zákazníky).
U všech odměn platí, že musí být pro zákazníky výhodné, to znamená, aby se měli důvod vracet.
Transparentní: přesně definujte pravidla, zejména to, kdo se může do věrnostního programu zapojit a za jakých podmínek lze odměny získat.
Jednoduchý: pravidla věrnostního programu musí být jednoduchá, aby se v nich zákazník neztratil.
Srozumitelný: ujistěte se, že pravidlům věrnostního programu zákazník porozumí.
Originální a motivující: nabídněte zákazníkům atraktivní a jedinečné odměny.
Přátelský: komunikujte se zákazníkem v přátelském duchu a dejte zákazníkovi pocit jedinečnosti a toho, že si ho vážíte.
Cílený: poznejte svou cílovou skupinu a teprve poté začněte navrhovat věrnostní program.
© 2019, ALTAXO SE
Naše služby
Důležité odkazy