Komplexní služby pro podnikatele

+420 607 044 665
info@altaxo.cz

Menu

Ještě nemáte pro své zákazníky věrnostní program?

Věrnostní program jako marketingový nástroj je v dnešní době velmi známý způsob, jak si zajistit věrné zákazníky a stále patří mezi ty osvědčené. Jeho cílem je zlákat zákazníka k opakovaným nákupům, protože stálý zákazník nejen přináší zisky, ale také od něj můžete získat informace k návrhům nových nabídek a kampaní.

Jaké výhody vám věrnostní program přinese:

  • udržení zákazníka,

  • získání nových zákazníků,

  • získat zpět své minulé zákazníky,

  • budování vztahů se zákazníky,

  • vyšší zisky,

  • konkurenční výhodu,

  • navržení reklamní kampaně přesně na míru zákazníkům díky údajům, které vám poskytnou.

    Mám zájem, jak si mohu objednat?

    Volejte: +420 607 044 665

    Pište na: info@altaxo.cz

Věrnostní program a odměny

Existuje velké množství způsobů, jak odměnit věrné zákazníky. Zde je přehled prověřených:

  • slevy (např. sleva na další nákup),

  • bonusy (např. sbírání bodů, které může zákazník uplatnit při dalším nákupu),

  • kupóny (např. slevový kupón),

  • zákaznický klub (např. věrnostní karta, se kterou zákazník získá slevu a jiné výhody),

  • dárky (např. při nasbírání určitého počtu věrnostních bodů si může zákazník vybrat dárek),

  • VIP program (např. speciální slevy pro nejvěrnější zákazníky).

U všech odměn platí, že musí být pro zákazníky výhodné, to znamená, aby se měli důvod vracet.

Jak by měl vypadat dobře fungující věrnostní program

  1. Transparentní: přesně definujte pravidla, zejména to, kdo se může do věrnostního programu zapojit a za jakých podmínek lze odměny získat.

  2. Jednoduchý: pravidla věrnostního programu musí být jednoduchá, aby se v nich zákazník neztratil.

  3. Srozumitelný: ujistěte se, že pravidlům věrnostního programu zákazník porozumí.

  4. Originální a motivující: nabídněte zákazníkům atraktivní a jedinečné odměny.

  5. Přátelský: komunikujte se zákazníkem v přátelském duchu a dejte zákazníkovi pocit jedinečnosti a toho, že si ho vážíte.

  6. Cílený: poznejte svou cílovou skupinu a teprve poté začněte navrhovat věrnostní program. 

© 2019, ALTAXO SE

Máte zájem o slevu na účetnictví?

Zadejte email a získáte na ni nárok!