Při zavádění nové značky, musí mít společnost sestavenou také strategii nebo jen vést v patrnosti, že i když bude jejich značka umístěna na dobrém místě, časem ji společnost bude muset přemístit. A to z různých důvodů. Například z důvodu zavedení konkurenční značky, která bude umístěna v blízkosti značky dané společnosti. Nová značka výrobku bude na trhu nová, ale konkurenční a může být prodávána za nižší cenu. Zákazníci mohou následně začít kupovat tuto novou značku a to je další impulz o přemístění značky dané společnosti.
Pokud firma uvažuje o přemístění značky, bylo by vhodné vytvořit si mapu vnímání a preferencí daného výrobku spolu s konkurenčními výrobky. Ta by mohla obsahovat body dosažené pozice dané značky a umístění značky v mapě na základě spotřebitelských preferencí. Pokud bude mít společnost vytvořenou tuto mapu vnímání a preferencí, může na základě této analýzy zjistit, v jaké postavení u spotřebitelů se značka nachází a případně do jakého segmentu ji přemístit. Nutností při sestavení mapy vnímání, je nastavení vhodných vlastností dané značky (tyto vlastnosti označují dané segmenty. Ty jsou čtyři.).
Při rozhodnutí o přemístění značky, musí management firmy zvážit následující aspekty:
© 2019, ALTAXO SE
Naše služby
Důležité odkazy