Komplexní služby pro podnikatele

+420 607 044 665
info@altaxo.cz

Menu

Provozovat personalistiku vnitrofiremně, nebo si najímat firmu?

Pokud zaměstnáváte více lidí než sebe, pak se bez určitého přístupu k personalistice neobejdete. Personalistika přitom zahrnuje celé spektrum služeb, od náboru nových pracovníků, zpracování celé agendy a také poradenství. Vyplatí se na tyto činnosti si najmout externí firmu?

Outsorcovat můžete i personalistiku

Outsourcing je dnes široce rozšířený. Outsorcuje se kde co, účetnictví, starost o PC vybavení a také služby personální. V některých případech, zejména ve mzdové správě se může překrývat práce personalisty a účetního, nebo se naopak mohou tyto dvě profese navzájem doplňovat. Pakliže se jedná o menší firmu, velmi často tyto dvě pozice splývají. Je si však třeba uvědomit, že dobrý personalista pracuje pro dobro zaměstnanců a tím pádem celé firmy, proto je třeba i tuto sféru nezanedbávat. Právě tím mohou externí firmy menší firmě pomoci.

Externí firma vyjde levněji než celé HR oddělení

zamestnanciJen málokterá firma si může dovolit zaměstnávat celé velké personální oddělení, které by zahrnovalo několik skutečných odborníků. Během firemního života však brzo zjistíte, že je třeba řešit celou řadu nejrůznějších problémů. Pokud si s nimi chcete vědět rady, můžete si najmout nezávislého odborníka, nebo nezávislou poradenskou firmu. Právě nezávislost je velká výhoda těchto firem – firmy nejsou propletené vztahy s vašimi zaměstnanci, nemají žádného oblíbence a k problému tak přistupují objektivně. Na druhou stranu však nemusí být vždy externí odborník vašimi zaměstnanci vždy pozitivně přijímán, proto zvažte, zda je angažování personalisty právě ve vaší firmě prospěšné. Personalistického konzultanta vybírejte tedy obzvláště pečlivě, neboť má na starosti blaho vašich zaměstnanců. 

Mám zájem, jak si mohu objednat?

Volejte: +420 607 044 665

Pište na: info@altaxo.cz

© 2019, ALTAXO SE

Máte zájem o slevu na účetnictví?

Zadejte email a získáte na ni nárok!