8. 9. 2014
Autorský honorář je odměna autora za vytvoření určitého duševního vlastnictví v takové formě, že je okolí schopno „výtvor“ vnímat. Nevztahuje se tedy na myšlenky, které ostatně nejsou ani zákonem...
7. 9. 2014
Váš podnik může mít nepřeberné množství chytrých a moudrých hlav, které vymýšlejí vaše produkty či služby, může mít dokonce úctyhodnou nabídku, ale jakmile nenabídnete svým potenciálním zákazníkům...
6. 9. 2014
Text je jednou z nedílných součástí jakýchkoli webových stránek. Bez něj by stránky asi nic nesdělily. A právě proto je velmi důležité, aby v textu bylo zahrnuto vše potřebné a aby měl odpovídající,...
5. 9. 2014
Každá firma, která chce být úspěšná musí být vidět. Majitelé firem proto investují nemalé prostředky do reklamy. Poměrně laciným způsobem, jak se zviditelnit, je získat přízeň médií. Když chcete,...
4. 9. 2014
Základním předpokladem jakékoliv komunikace se zákazníky je správná segmentace produktu a určení cílových zákazníků. Cílová skupina je ta, na kterou směřujete svůj produkt, marketingovou komunikaci...
3. 9. 2014
Vedle tiskové zprávy je svolání tiskové konference dalším způsobem, jak se dostat do médií a získat pozornost veřejnosti. Než se rozhodnete svolat svou první tiskovou konferenci, odpovězte si na pár...
2. 9. 2014
Lidé si obvykle zřizují blog (neboli webový zápisník), aby vytvořili prostor, kde mohou pravidelně prezentovat své názory či publikovat své práce. Blog však vedle uspokojení literárních či...
1. 9. 2014
Jednou z možností internetového marketingu je prezentace firem na sociálních sítích (Twitter, Youtube a hlavně nejpoužívanější – Facebook) Facebook má v dnešní době cca 575 miliónů uživatelů na...
31. 8. 2014
PR, public relations nebo český ekvivalent vztahy s veřejností – obor a pro mnohé stále neprobádaná oblast, díky které se může vaše firma zviditelnit. Definovat stručně a jasně tento poměrně nový...
30. 8. 2014
Začali jste podnikat, ale nemáte dost finanční ch prostředků, abyste o sobě dali vědět prostřednictvím reklamy? Nebo podnikáte už delší dobu a chtěli byste oslovit nové zákazníky, ale inzerát...
29. 8. 2014
Některé velké události v životě firmy je dobré dát veřejnosti vědět prostřednictvím zpráv v médiích. Ty nejčastěji vznikají na základě tiskových zpráv nebo výstupů z tiskových konferencí. Mezi takové...
28. 8. 2014
Možná si říkáte, že základem skvělé webové prezentace je její vzhled a uživatelská funkčnost. Ano, máte pravdu, avšak opomněli jste na velice důležitou položku – texty. I graficky nejdokonalejší...
27. 8. 2014
Možná si říkáte, že je jedno, u jakého textu chcete provádět korekturu – že si stejně musíte všímat gramatických, stylistických a typologických chyb. Ano, máte částečně pravdu. U textů na webové...
26. 8. 2014
Copywriting, psaní pro web, texty na webové stránky – to jsou slůvka a spojení, která v současnosti s rozvojem internetového marketingu slyšíme čím dál častěji. Pořádají se workshopy, přednášky i...
25. 8. 2014
Pojem webinář pochází ze spojení slov „webový seminář“ a poprvé se začal používat začátkem 21. století. Člověk účasten na webináři nepotřebuje žádné zvláštní hardwarové a softwarové vybavení. V...
24. 8. 2014
Co je krize ve firmě? Zdaleka nemusí jít jen o katastrofu typu metanolové aféry nebo nedávného masivního úniku ropy z vrtů v Mexickém zálivu, kdy umírají lidé, nebo je ohrožen rozsáhlý přírodní...
23. 8. 2014
I když byste to možná neodhadli, ale ti, kdo vládnou perem, mají dnes příležitostí k výdělku čím dál tím více. Právě s tím, jak stoupá význam internetu, stoupá i význam profese copywritera. K čemu...
22. 8. 2014
V dnešní době je budování dobrého jména společnosti spojeno nejen s poskytováním kvalitních služeb a výrobků. Kvalita dnes bývá jednou ze stěžejních vlastností, na základě které se rozhodují...
21. 8. 2014
Víte, co je to PR? Mluvíme pochopitelně o Public Relations, tedy budování dobrých vztahů s veřejností. Možná si říkáte, že nejste tolik známí a že právě pro vás PR vhodné není, ale určitě se pletete....
20. 8. 2014
Klíčem úspěšně zdařilého PR na internetu je poskytnutí informací na firemních webových stránkách pro laickou veřejnost (informace by měly být snadné na pochopení a čtivé) a zároveň by měly oslovit i...
19. 8. 2014
Výhodou i nevýhodou online PR je dohledatelnost informací. V případě kladných referencí, vynikajících článků a prezentace společnosti, je tato vlastnost webových stránek velkým pozitivem. V opačném...
18. 8. 2014
Pracovníci PR by se měli starat o webové stránky, a to zejména proto, že webové stránky společnosti jsou její prezentací, spojením s jejím vnitřním chodem s okolním světem. Zákazník nebo zájemce,...
17. 8. 2014
Pravidelná komunikace se zákazníky hraje v budování vztahů velice důležitou roli. Zaslaný email vypovídá základní obraz o kultuře společnosti, která ho poslala. Tento fakt by si měla každá společnost...
16. 8. 2014
Udržovat vztahy s širokou i úzkou veřejností patří k úkolům dobrého a kvalitního PR. K těmto účelům je využíván i emailing, který není časově příliš náročný, je levný a působivý. Mailing lists Před...
15. 8. 2014
Velké firmy či organizace musí nezbytně udržovat vztahy s médii. Malých živnostníků se tak úzký kontakt s médii vyhne, ovšem je dobré mít povědomí o tom, jak média kontaktovat, a také z jakých důvodů...
14. 8. 2014
Aktivní online media relations znamená, že firma zprávy vytváří sama a umisťuje je na své webové stránky (či je rozesílá) ze svého vlastního popudu. Jaké zásady dodržovat při psaní tiskové...
13. 8. 2014
V jakém případě se hodí rozesílat tiskovou zprávu emailem? Při vytvoření tiskové zprávy ji umístěte na své webové stránky do sekce pro média. Ovšem je nutné tiskovou zprávu rozesílat emailem? Nutné...
12. 8. 2014
Aktivní online media relations, konktrétně psaní tiskové zprávy, by mělo skutečně být po formální a i obsahové stránce vysoce profesionální. Nejste-li si jisti, jak má tisková zpráva skutečně...
11. 8. 2014
Pasivním media relations můžeme označit situaci, kdy společnost dává informace novinářům na jejich požádání. Novinář může společnosti zavolat, poslat email, požádat o rozhovor nebo pouze o formální...
10. 8. 2014
V případě krizové situace je žádoucí, aby firma či organizace na svých webových stránkách zveřejnila svůj názor nebo postoj k danému problému pomocí tiskové zprávy, diskuzního fóra a to co...
9. 8. 2014
Zde najdete užitečný postup, který vám pomůže připravit se na krizovou situaci. Každé řešení krizové situace vyžaduje rychlý a profesionální postup. Firemní plánování by mělo...
8. 8. 2014
V případě skutečné krize je třeba postupovat dle krizového plánu. Jeho součástí by měla být strategie komunikace s médii, jelikož média jsou branou informací veřejnosti. Skrze média se veřejnost...
7. 8. 2014
Vyhodnocení PR kampaní by mělo být samozřejmostí a to zejména proto, aby se ukázala návratnost investice, a také aby bylo jasné, do čeho je dobré investovat příště. V některých případech je...
6. 8. 2014
Cíle, které si v kampani stanovíte, by měly být měřitelné, a měly by splňovat všeobecná kritéria měřitelnosti účinnosti, tzv. SMART (Specific, Measurable, Achievable, Relevant, Timely). Jinými...
5. 8. 2014
Jakými ukazateli měříme účinnost online PR kampaní? Jak zjistíme efektivnost internetové reklamy? Níže uvedenými ukazateli můžeme měřit zejména online marketing a internetovou reklamu. Tyto...
4. 8. 2014
Magie slov- jak zaujmout? V čem se skrývá kouzlo úspěšných článků? Sloganů, které zaujmou na první pohled? Základní otázka, kterou řeší všichni podnikatelé. Jak začínající tak ti zkušení....
3. 8. 2014
Stvořit něco smysluplného, zajímavého a prodávajícího je pro mnoho lidí nadlidský úkol. V mysli jim probíhají ty okoukané scény z filmů, kde spisovatel po několikátém neúspěchu zmačká papír a hodí...
2. 8. 2014
Každý podnikatel dá jistě za pravdu, že kvalitní reklama a zejména reklama v novinách, v rádiu, prostě v komunikačních médiích vzbudí u lidí velký zájem. Sdělení, která přináší média, jsou vnímána...
1. 8. 2014
Pokud chce firma v očích veřejnosti vypadat jako kvalitní, cílevědomá a schopná, musí také podávat médiím ty informace, které nikoho nebudou odrazovat a zejména nudit. Vzbudit zájem médií je...
31. 7. 2014
Proč vůbec lidé čtou noviny? Proč poslouchají rádio? Proč koukají na televizi? Jsou zvědaví a hlavně je zajímá, co se děje v jejich okolí. Čtenáři, posluchači vytvářejí zisky těmto médiím a podle...
30. 7. 2014
Každý to známe, ať už jako zaměstnanci nebo jako podnikatelé. Potřebujeme praxi. Nějaké ty reference. Ale kde je získat, když teprve začínáme a zaměstnavatelé hledají pouze zkušené pracovníky?...
29. 7. 2014
Říká se, že začátky jsou nejtěžší. U copywritingu spíše platí, že začátky jsou poměrně zdlouhavé. K prvnímu úspěchu vede klikatá cesta. Proto dobře zvažte, zda má smysl začínat. Pokud máte...
28. 7. 2014
Správný copywriter by měl ovládat vše, co by po něm potencionální zákazník mohl chtít. Případovou studii nevyjímaje. Pro spoustu lidí, kteří se s případovou studií vůbec nesetkali, je složité ji...
27. 7. 2014
Vše začalo už ve středovku průvodem laufrů – maskovaných postav běžících před divadelním průvodem vyvolávajících blížící se představení. Tehdy se prakticky jednalo o leskovou PR akci, jejímž cílem...
© 2019, ALTAXO SE
Naše služby
Důležité odkazy