V dnešní době je budování dobrého jména společnosti spojeno nejen s poskytováním kvalitních služeb a výrobků. Kvalita dnes bývá jednou ze stěžejních vlastností, na základě které se rozhodují praktičtí zákazníci o nákupu.
V rozvinuté tržní společnosti převládá nabídka nad poptávkou, což znamená, že kvalitně stejné výrobky a služby nabízí více firem najednou. V takovém případě znamená zvítězit nad konkurencí spojit svůj produkt či službu v očích veřejnosti s nějakou přidanou hodnotou. Kromě budování značky je jednou z cest k získání si dobrého jména společnosti, cesta spojená s budováním si jména ekologicky přívětivé společnosti.
Ekologie je bezesporu tématem budoucnosti. A problém zhoršujícího se životního prostředí se začíná dostávat do popředí zájmů médií a novinářů. Na základě těchto poselství, konfrontovaných navíc vlastními zkušenostmi se o téma ekologie začíná zajímat i veřejnost, která se svými hlasy právem dožaduje nápravy.
Hlasů veřejnosti vybízejících k nápravě si začali všímat politici a navýšili minimální standardy ekologického chování. Doufejte, že tento krok nebyl jen účelným. Konkrétně spojený jen s budováním si tvz. dobrého jména. Věřme tedy, že se politici rozhodli na základě odpovědnosti vůči budoucím generacím.
Ohánění ekologií se vyplatí!
Takhle hanebný nadpis jsme zvolili jenom proto, abyste pochopili potřebu odlišnosti a tak dokázali vyniknout, být jiným, získat respekt a ve svém důsledku být opravdu užiteční životnímu prostředí.
Není pochyb, že v budoucnu se bude stále více konkurenční boj odehrávat v rovině schopnosti jednotlivých firem splnit "neproduktová" očekávání veřejnosti. Proto byste měli myslet na zadní kolečka a své podnikání směřovat tímto směrem. Případná nerozhodnost a zaváhání, by vás mohla připravit o vše, co jste doposud vybudovali nebo ještě vybudujete.
Příklady ekologicky přívětivých výrobků a služeb:
© 2019, ALTAXO SE
Naše služby
Důležité odkazy