Komplexní služby pro podnikatele

+420 607 044 665
info@altaxo.cz

Menu

PR na internetu

Klíčem úspěšně zdařilého PR na internetu je poskytnutí informací na firemních webových stránkách pro laickou veřejnost (informace by měly být snadné na pochopení a čtivé) a zároveň by měly oslovit i odbornou veřejnosti.

 

Proč používat internet pro PR

Díky internetu můžete využívat veškeré druhy komunikací pohromadě, kombinovat je a dosáhnout efektivního výsledku. Můžete zde pozorovat použití reklamy, public relations, marketingu a žurnalistiky zároveň. Internet integruje různé prvky komunikace v jeden mediální celek. Porovnáte-li domovské stránky nadnárodních společností, zjistíte, že využívají stejné prvky PR, a snaží se o využití veškerých možných prvků, které jim internet nabízí. Na webových stránkách můžete vystavit ročenky společnosti, výroční zprávy, informace o službách, programy, které nabízíte, atd.

 

Mám zájem, jak si mohu objednat?

Volejte: +420 607 044 665

Pište na: info@altaxo.cz

Na webových domovských stránkách můžete využít PR ve formě tiskových informací, které dávají informace médiím. Chcete-li informovat širokou veřejnost prostřednictvím oficiálních zpráv nebo občasníků, je vhodné uzpůsobit webové stránky vašemu plánu. Nejčastější, a také nejvhodnější, formou této prezentace je založit na webových stránkách příslušnou kategorii/záložku, kterou nazvete např. Média. Na tuto webovou stránku budete ukládat informace o vaší firmě nebo produktech, které jsou určeny jak pro novináře, tak pro zákazníky, fotografie, různé pozvánky na tiskové konference, také do této kategorie patří text emailů, které jsou rozesílány registrovaným zákazníkům, dále newslettery, občasníky nebo časopisy.

 

Takto můžete velice snadno a vhodně doplnit internetovou reklamu. Informovat veřejnost o nových výrobcích, úspěchu vaší společnosti, a budovat důvěru zákazníků.

 

Důvěryhodnost

Je PR internetu skutečně pro veřejnost důvěryhodně?

 

Dnes už ano. Lidé internet používají daleko více než kdy před tím, a proto je provozování public relations na webových stránkách skutečně dobrým rozhodnutím. Vaše webové stránky musí působit seriózním dojmem, jestli-že inzerujete prostřednictvím PR článků, volte vždy kvalitní média, která nevyužívají bulvární zprávy. Při prezentaci můžete využít i zpětné vazby veřejnosti. Ale prozatím tento způsob public relations není příliš využíván. 

© 2019, ALTAXO SE

Máte zájem o slevu na účetnictví?

Zadejte email a získáte na ni nárok!