Komplexní služby pro podnikatele

+420 607 044 665
info@altaxo.cz

Menu

Rozesílání tiskové zprávy emailem

V jakém případě se hodí rozesílat tiskovou zprávu emailem? Při vytvoření tiskové zprávy ji umístěte na své webové stránky do sekce pro média. Ovšem je nutné tiskovou zprávu rozesílat emailem?

Nutné to není. Tiskovou zprávu rozeslat emailem můžete a také nemusíte. Záleží čistě na vás. Pokud ji pošlete emailem vybraným médiím a novinářům, tím spíše se o události začne mluvit.

 

Šest zásad pro zasílání tiskové zprávy:

 

  1. Výjimečnost

Neposílejte tiskové zprávy novinářům často. Volte skutečně jen ty zprávy, u kterých jste si jisti, že jsou unikátní a důležité. Pokud budete zprávy zasílat novinářům často, můžou mít pocit, že je spamujete. Což není jistě ve vašem zájmu.

 

Mám zájem, jak si mohu objednat?

Volejte: +420 607 044 665

Pište na: info@altaxo.cz

  1. Unikátnost

Zašlete zprávu ve skryté kopii nebo i zvlášť s oslovením pro jednotlivého novináře. Ti jsou rádi, pokud dostanou osobní email, budou jinak ke zprávě přistupovat. Pošlete určitě zprávu České tiskové kanceláři (ČTK), jelikož od ní čerpá řada dalších médií.

 

  1. Segmentace trhu

Na základě důkladné segmentace trhu s médii pošlete zprávu jen těm médiím, která by o ni měla mít skutečně zájem. Zvolte tu oblast, kterou se média zabývají, a o které budou psát.

 

  1. Předmět zprávy

Vyplňte vždy předmět zprávy a označte jej jako tisková zpráva. Tak je zaručené, že jej nepřesunou do SPAMU, anebo ihned po doručení do koše. Zašlete zprávu v příloze tak, aby se daly její části vykopírovat, tj. nejlépe jako MS Word, anebo jako kopírovatelné pdf.

 

  1. Kdy poslat zprávu

Neposílejte zprávu v pátek odpoledne. To je zbytečně ztracený čas. Novináři se v pátek snaží dohnat veškeré povinnosti, které se nahromadily přes týden. Také zprávu nezasílejte o víkendu a ani v pondělí ráno. V pondělí se snaží zpracovat nahromaděné informace z víkendu. Nejlepší je odesílat zprávu v úterý a uprostřed týdn,e a to nejlépe ráno nebo dopoledne. Nikdy neodesílejte zprávu před koncem pracovní doby.

 

  1. Různí adresáti

Využijte segmentace trhu a zprávu zašlete různým adresátům, a to tak, abyste z toho vytěžili vždy co nejvíce. Můžete oslovit i jiné zdroje, které zpracovávají informace, např. odborné weby, které se zabývají vaší problematikou. 

© 2019, ALTAXO SE

Máte zájem o slevu na účetnictví?

Zadejte email a získáte na ni nárok!