Komplexní služby pro podnikatele

+420 607 044 665
info@altaxo.cz

Menu

Ukazatele měření online PR kampaně

Jakými ukazateli měříme účinnost online PR kampaní? Jak zjistíme efektivnost internetové reklamy? Níže uvedenými ukazateli můžeme měřit zejména online marketing a internetovou reklamu.

Tyto měření můžeme adaptovat do podoby online public relations a posuzovat jeho efektivitu. Při spuštění online kampaně probíhající na webových stránkách, můžete pomocí těchto nástrojů sledovat efektivitu a účinnost PR kampaně.

  1. Míra prokliku (CTR, click-through-rate)

Zjistíte, kolik procent lidí kliklo na reklamu, upoutávku nebo propagovaný odkaz. Tento údaj je při sledování nejoblíbenější. Je totiž snadno zjišťovatelný a měřitelný, a také vypovídá o počtu zobrazení reklamy.

  1. Počet zobrazení (Media impression)

    Mám zájem, jak si mohu objednat?

    Volejte: +420 607 044 665

    Pište na: info@altaxo.cz

Tento údaj ukazuje, kolikrát se reklama samotná zákazníkovi zobrazila.

  1. Délka spojení (Length of engagement)

Tento parametr ukazuje, jak dlouhý čas strávil zájemce na příslušné propagované stránce. Tímto údajem zjistíte, jak přesně je vaše reklama zacílená a jak srozumitelná. Jinými slovy, kolik zájemců skutečně na daný odkaz chtělo kliknout a neopustilo jej hned po několika sekundách.

  1. Přírůstek prodeje (Incremental sales)

Tímto sledujete přírůstek prodeje jednotlivých produktů. Například počet prodaných výrobků, na které byla kampaň namířena. Sleduje se obtížněji, ale vypovídá o úspěšnosti celé kampaně. Důležité je odlišit od sebe jednotlivé kampaně, pokud probíhají současně.

  1. Odezva kampaně (Response rate)

Tímto parametrem sledujete odezvu vaší kampaně. Zejména pozorujete počet telefonátů, dotazů, emailů, diskuzí, které reklamní kampaň vyvolala.

  1. Nárůst vzdělanosti veřejnosti (Increased knowledge of public)

Veřejnosti a sponzorům můžete prostřednictvím kampaně poskytnout informace, které upřesňují záměr a cíl vaší kampaně. Tyto informace jsou na jednom místě, a to právě na webových stránkách kampaně, na reklamním letáku apod. 

© 2019, ALTAXO SE

Máte zájem o slevu na účetnictví?

Zadejte email a získáte na ni nárok!