26. 7. 2014
Také máte pocit, že když nejste na internetu, tak jako byste existovali jen tak napůl? A rozhodli jste se proto, že si zřídíte vlastní e-shop? Pak jsou právě pro vás určeny následující...
25. 7. 2014
V dnešní době, kdy už je běžné téměř jakékoli nakupování přes internet, se žádný internetový obchod neobejde bez přednastaveného a zákazníkovi nabídnutého objednacího formuláře, pomocí něhož vám on...
24. 7. 2014
Většina zákazníků, kteří si chtějí koupit zboží přes webové stránky, se zajímají o srovnání zboží z hlediska druhů a z hlediska ceny zboží. K tomuto účelu slouží vyhledavače zboží. Uživatelé tyto...
23. 7. 2014
V následujících odstavcích se stručně dozvíte informace, které před založením eshopu musíte nutně vědět a které vám budou užitečné nejen po administrativní stránce, ale zejména také pro praktické...
22. 7. 2014
Dle § 5 odst. 1 zákona č. 455/1991 Sb. Je možné, aby živnost provozoval každý subjekt, který splní podmínky vymezené výše uvedeným zákonem. Provozovat e-shop je zařazeno do živností volných, které...
21. 7. 2014
Česko je skutečnou zemí e-shopů – zatímco v jiných státech proběhla určitá konsolidace, u nás je na trhu stále mnoho nejrůznějších hráčů. Pokud se ale podíváte na úroveň jejich internetového obchodu...
20. 7. 2014
Od samého počátku ideje, která se dotýká založení obchodu, musíme brát v patrnosti, že na prvním místě, které nás v daný moment zajímá, se dostává efektivita. V České republice je možné založit...
19. 7. 2014
K vytvoření e-shopu je nejprve nutné získat živnostenské oprávnění, zajistit financování celého e-shopu a projektu, který jsme předem vytvořili a promysleli, mít vyjasněné vztahy s dodavateli,...
18. 7. 2014
Obchodní podmínky musí doprovázet založení a provoz každého e-shopu. V konečné fázi chrání prodávající a spotřebitele. I malí podnikatelé by měli dbát na správné znění obchodních podmínek a neměli by...
17. 7. 2014
Provozovatel e-shopu a podnikatel je povinen dle platných zákonů ČR chránit osobní údaje spotřebitele. Jelikož spotřebitelé zakoupením výrobku v e-shopu poskytují obchodníkům své osobní údaje, má...
16. 7. 2014
Každý systém správy e-shopu nabízí rozhraní pro obchodníky, ve kterém je možné vkládat zboží do databáze, vyřizovat objednávky a spravovat tok zboží. Je nutné před samotným začátkem vkládání zboží...
15. 7. 2014
Zákazník by se měl v e-shopu pohybovat přehledně, jasně a jeho pohyb by měl být intuitivní. Kupující jen uvítají, pokud se nebudou muset v eshopu při svém nákupu registrovat, jelikož pro mnohé z nich...
14. 7. 2014
E-shopy nabízí různé možnosti plateb. Je velice těžké říci, který způsob platby je ten nejvhodnější, ovšem můžeme pozorovat, že zákazníci se při výběru plateb selektují do skupin dle věku, vzdělání a...
13. 7. 2014
Před spuštěním internetového obchodu pro zákazníky jej musí obchodník nejprve otestovat, zda funguje řádně objednávkový formulář, nákupní košík, jestli se webové stránky správně zobrazují zákazníkům...
12. 7. 2014
Provoz internetového obchodu s sebou přináší (ostatně jako každé podnikání) problémy, kterým je dobré předcházet, anebo se o jejich eliminaci alespoň částečně pokusit. Které problémy mohou...
11. 7. 2014
Možnost vést svůj e-shop i bez pronajatých skladových prostor, pracovní síly nebo odběrného místa umožnil princip tzv. dropshippingu. Vzhledem k tomu, že u nás toto slovo a celý podnikatelský postup...
10. 7. 2014
Pohledem na internet by se zdálo, že co Čech, to e-shop. Internetových obchodů u nás najdeme skutečně mnoho a jistě tomu nahrává i to, že vytvořit si ho není nic těžkého. Navíc je to možné i zcela...
9. 7. 2014
V případě malého e-shopu je zapojení externích partnerů, fulfillment firmy, do samotného procesu obchodování více než žádoucí. Malý e-shop je charakteristický tím, že nedrží zásoby skladem, jelikož...
8. 7. 2014
Oblíbenost osobního odběru zboží v České republice je nepřehlédnutelná. Zákazníci (a zejména ve větších městech) preferují osobní odběr. Ten je obzvláště oblíben z těchto důvodů: ...
7. 7. 2014
Internetový prodej se stává oblíbenějším v České republice hlavně v několika posledních letech. Jaké faktory ovlivňují změnu prodeje v kamenných prodejnách k internetovému, to je zřejmé a viditelné...
6. 7. 2014
Jak promoční aktivity a slevy ovlivňují poptávku e-shopu? Při dobré akci, propagaci a práci s vyhledávači tímto můžete zvýšit rapidně poptávku po vašem e-shopu. Ovšem všeho s mírou. Akce na vybrané...
5. 7. 2014
Provoz jakýchkoli internetových stránek jde ruku v ruce se sledovaností počtu návštěvnosti. Dle dostupných statistik se můžete pokoušet o zvýšení návštěvnosti různými marketingovými kroky nebo...
4. 7. 2014
Pro zlepšení konkurenceschopnosti webových stránek e-shopu, firmy či svých osobních webových stránek, je využívání analytických programů (např. Google Analytics, Yahoo! Web Analytics, Piwick)...
3. 7. 2014
Jak měřit chování zákazníků v závislosti úspěšnosti promočních kampaní? V USA a v západní Evropě převládá způsob měření nákupního chování zákazníků prostřednictvím konverzního poměru, který udává,...
2. 7. 2014
Jaké možnosti mají zákazníci na webových stránkách, chtějí-li zaplatit online nákup či jakoukoli platbu, a nechtějí při platbě využívat bankovní transakce? V České republice se jim nabízí dvě...
1. 7. 2014
Jistě nám dáte za pravdu v tom, že důvěryhodnost je u e-shopů naprosto klíčová a zapříčiňuje to, zda zde zákazník také skutečně nakoupí. Pakliže se mu stránky z nejrůznějšího důvodu nelíbí, ze...
30. 6. 2014
Nakupování po internetu nás Čechy vyloženě nadchlo a naučili jsme se ho velmi rychle milovat. V současné době nakupuje prostřednictvím internetu nadpoloviční většina našeho národa a tato čísla stále...
29. 6. 2014
Provozujete e-shop? A jste si jisti, že je váš e-shop skutečně přehledný a že se v něm nový zákazník nemůže ztratit? Na co byste si při tvorbě e-shopu měli dát pozor? Homepage – výkladní skříň...
28. 6. 2014
Chcete prodávat prostřednictvím internetu a provozovat vlastní e-shop? Provozovatelé e-shopu jsou v České republice velmi rozšíření, takže zde můžete využívat i nejrůznějších způsobů na provozování...
27. 6. 2014
Pokud hodláte provozovat e-shop, je třeba se také zamyslet, jaké platební metody budete vašim zákazníkům nabízet. Z čeho můžete vybírat? Platební karta Platby pomocí kreditních karet jsou...
26. 6. 2014
Manipulace se zbožím, objednání, příjem, kontrola, zaznamenání do systému, znovu zabalení pro zákazníka a odeslání, představuje časové i finanční úsilí, které může malý e-shop ušetřit a to tím, že...
25. 6. 2014
Návratnost investice - jednoduše řečeno čistý zisk (v horším případě ztráta), kterou porovnáváme s počáteční investicí. Tento poměr udáváme v procentech. V souvislosti s PPC reklamou vypočítáme...
24. 6. 2014
Proč provozovat e-shop a ne kamenný obchod, to je pro mnohé uživatele internetového obchodu jasné. Mohou si zboží objednat z pohodlí domova, zásilka je jim doručena až domů, a nemusí se o nic dalšího...
23. 6. 2014
I přes nízké provozní a počáteční náklady pro obchodníka, a téměř nulové transakční náklady pro zákazníky, má e-shop i své negativní stránky. Ve své podstatě jsou veškeré záporné a hmatatelné...
22. 6. 2014
Díky flexibilitě nabídky zboží v eshopu a nízkým provozním nákladům je flexibilní i cena produktů. Produkty prodávané na internetu jsou zpravidla levnější, než produkty, které si zákazník koupí...
21. 6. 2014
Níže srovnávané software pro provoz a samotnou tvorbu e-shopu mají mnoho funkcí a pluginů, které může uživatel při tvorbě internetového obchodu využít. Představíme vám tři nejpoužívanější freeware...
20. 6. 2014
V posledních letech nastal boom v oblasti obchodování přes internet. Jak zákazníci vybírají, ve kterém e-shopu uskuteční svůj nákup, a který raději odsunou do pozadí a už se na jeho webové stránky...
19. 6. 2014
V tomto modelu, který je součástí obchodování přes internet, je základním mechanismem rozdělení rolí mezi provozovatele e-shopu a odesílatele zboží. Tyto dva činitelé jsou vedeny jako dva odlišné...
18. 6. 2014
E-shop pouze nabízí zboží, které zašle dodavatel, a toto je velká výhoda samotného modelu. Všechny procesy ohledně předávání informací naskladněného či objednaného zboží musí být na straně dodavatele...
17. 6. 2014
Vedle kurýrní služby, kterou k doručení zboží často využívají provozovatelé e-shopu, se nabízí možnost využít služeb České pošty. V případě využití kurýrní služby je zboží doručeno rychle,...
16. 6. 2014
Na internetových portálech se můžeme setkat s drobnými provozovateli e-shopu a také s velkými e-shopy, které pohltí většinu trhu. Jak tyto subjekty vymezíme a co je pro jejich existenci typické, to...
15. 6. 2014
Potvrzení objednávky zákazníka je začátkem samotného objednávkového cyklu. K fungování samotného e-shopu je potřeba, aby systém pracoval tak, jak je od něj požadováno a nejlépe, aby bylo co nejvíce...
14. 6. 2014
Pokud nevyužíváte systém dropshipping a jste odkázaní objednat si zboží přímo u dodavatele, máte několik možností, jak si zboží nechat doručit. V každém způsobu doručení je možné spatřit výhody i...
13. 6. 2014
XML feed je typ datového přenosu ve standardizované podobě eXtensible Mark Up Language, který je možné integrovat na webové prostředí e-shopu, a tímto může provozovatel sledovat dostupnost zboží...
12. 6. 2014
Fulfillment je označení, které zahrnuje veškeré kroky v e-shopu, jenž vedou k úspěšnému vyřízení zákaznické objednávky a zahrnuje: přijetí objednávky, zajištění distribuce, příchodu platby a přípravu...
11. 6. 2014
Obchodní transakce uskutečňované na internetu si během let získali řadu více či méně spokojených zákazníků. Důvodem vzrůstající poptávky po nákupu a prodeji na internetu jsou především nižší...
10. 6. 2014
Kdo nerespektuje globalizaci, riskuje zklamání. Jenže i pro podnikání platí rčení: Jiný kraj, jiný (nákupní) mrav. Zvyklosti jsou v jednotlivých zemí velmi odlišné. Četné výzkumy potvrzují, že...
9. 6. 2014
Při vývoji mobilního webu je důležité samozřejmě dbát na to, zda se příslušný vývoj aplikace obchodníkovi vůbec vyplatí či nikoli. Mobilně přístupný web a náklady na jeho vývoj se dají...
8. 6. 2014
Podnikáte na internetu? Jste provozovatelem e-shopu? To se vám budou určitě hodit následující informace. Nakupování na internetu si během let získalo hodně příznivců. V současné době je model...
© 2019, ALTAXO SE
Naše služby
Důležité odkazy