Děláme podnikání jednodušší

+420 607 044 665
info@altaxo.cz

Customer Commerce Barometer

Kdo nerespektuje globalizaci, riskuje zklamání. Jenže i pro podnikání platí rčení: Jiný kraj, jiný (nákupní) mrav. Zvyklosti jsou v jednotlivých zemí velmi odlišné. Četné výzkumy potvrzují, že chování zákazníků vykazuje napříč světem značné rozdíly. Tento fakt představuje velké riziko pro firmy, které by rády exportovaly produkty či služby za hranice.

Spotřebitelské chování je ovlivňováno kulturou, vzděláním, náboženstvím, společenskými hodnotami, tradicemi či zvyklostmi. V rámci marketingové komunikace, internetovou nevyjímaje, je nezbytné uplatňovat lokální přístup. Jedná se především o podobu poptávky, postoj k výrobkům, reklamě nebo třeba motivaci ke spotřebě.

Mám zájem o konzultaci/služby ALTAXO.
Jak Vás mohu kontaktovat?

Volejte: +420 607 044 665

Pište na: info@altaxo.cz

 

Subjektům se často stávalo a stává dodnes, že věnují hodně času i peněz výrobě nového produktu, ale po uvedení novinky na trh není po zboží dostatečná poptávka. Výrobek není rentabilní. Doba pokus - omyl skončila. Firmy mohou využít významného pomocníka - Consumer Commerce Barometer.

 

CCB je online nástroj, který dokáže zobrazit statistické informace o postojích a chování spotřebitelů v rámci nakupování na internetu. Uživatel může omezit výběr na určitou část světa, oblast trhu, věkové rozmezí nebo pohlaví. Pak vybere názor nebo jednání, které ho zajímá a pomocí grafu získá požadované informace.

 

Nástroj tak využijí zejména prodejci na internetu ke zvolení vhodné marketingové strategie. Nástroj uvedla na trh firma Google ve spolupráci s asociací IAB Europe a TNS Infratest. Aplikace je dostupná zdarma.

 

Consumer Commerce Barometer dokáže rozklíčovat zajímavé trendy - kolik zákazníků hledá informace před samotným nákupem na internetu, nebo které informace jsou pro spotřebitele v dané zemi rozhodující. Podnikatelé a firmy tak mohou zacílit na konkrétní spotřebitele, jejich potřeby, návyky a preference.

 

Filtry CCB

  • části světa – Evropa, Asie a Tichomoří, Afrika, Střední východ, Severní Amerika

  • věkové rozmezí

  • pohlaví

  • míra využití internetu

  • kategorie a produkty – automobily, spotřební zboží, finance, technologie, zábava, maloobchod, cestování

  • dotazy – vychází z rozhovorů se spotřebiteli, kteří nakoupili v posledním roce nějaký produkt 

© 2015, ALTAXO SE

Máte zájem o slevu na účetnictví?

Zadejte email a získáte na ni nárok!