Komplexní služby pro podnikatele

+420 607 044 665
info@altaxo.cz

Menu

Jak zákazník nakupuje v e-shopu

Zákazník by se měl v e-shopu pohybovat přehledně, jasně a jeho pohyb by měl být intuitivní. Kupující jen uvítají, pokud se nebudou muset v eshopu při svém nákupu registrovat, jelikož pro mnohé z nich je registrace zdržující, zbytečná a nechtějí se jí vůbec zabývat. 

Naopak pro jiné zákazníky může být registrace přínosná a to zejména, pokud hodlají v e-shopu nakupovat více zboží a častěji. Nemusí vyplňovat opětovně fakturační údaje a mají napsaný přehled již uskutečněných objednávek. Kupující může pozorovat stav svých objednávek, spravovat účet, měnit v něm své fakturační údaje, a využít jej pro další nákup. Obchodník si tímto prověří zákazníka, ujistí se, že objednávka, kterou zákazník uskutečnil, není fiktivní. Registrace musí být spojena se zpětnou odezvou zákazníka, tj. vytvořením aktivačního odkazu, opsáním kódu, zasláním přístupového hesla na email apod.   Zákazník zboží ukládá do svého virtuálního košíku, který je propojen s objednávkovým formulářem. Samotný proces objednání by měl zahrnovat pouze základní a nutné kroky, měl by být jednoduchý, a všechny informace o cenách a dopravě by měly být ihned dostupné a přehledné.     Celková realizace nákupu by měla obsahovat tři kroky a to v následujícím pořadí: 1.vložení zboží do košíku 2.vyplnění údajů o spotřebiteli a zvolení typu dopravy 3.odeslání objednávkového formuláře   Velké procento zákazníků opouští od nákupu v jednom z kroků objednávkového formuláře, a proto je nezbytně nutné dbát na jeho správné sestavení. 

© 2019, ALTAXO SE

Máte zájem o slevu na účetnictví?

Zadejte email a získáte na ni nárok!