Komplexní služby pro podnikatele

+420 607 044 665
info@altaxo.cz

Menu

Model Introducer Influencer Closer - banner

Jak měřit chování zákazníků v závislosti úspěšnosti promočních kampaní? V USA a v západní Evropě převládá způsob měření nákupního chování zákazníků prostřednictvím konverzního poměru, který udává, kolik procent kliknutí na příslušnou reklamu ve výsledku znamená prodej, registraci zákazníka v e-shopu či získání potenciálního zákazníka jinou cestou (vyplnění dotazníku, soutěže, atd.).

Tento způsob neznamenává pouze kliknutí na odkaz, ale také aktivní odezvu ze strany zákazníka. V České republice prozatím převládá trend hodnocení počtu návštěvníků a tento trend neodráží žádný konverzní poměr. Tudíž neodráží úspešnost promočních kampaní v e-shopu.

 

E-shop může na internetu propagovat svůj obchod prostřednictvím několika druhů reklamy, a model plošné internetové reklamy skrz reklamní bannery. Tyto bannery fungují na push principu a snaží se zákazníka ke koupi produktu přimět nebo spíše přinutit. Zákazník nevyhledává toto zboží sám, ale je mu prostřednictvím webových bannerů nabízeno.

 

 

Jak připravit plošnou internetovou reklamu

Mám zájem, jak si mohu objednat?

Volejte: +420 607 044 665

Pište na: info@altaxo.cz

 

  1. INTRODUCER: Zaváděcí fáze

V této fázi je nutné přesvědčit zákazníka o tom, že tento produkt je pro něj ten pravý s cílem oslovit největší počet zákazníků. Hlavní snahou by mělo být vnuknout zákazníkovi myšlenku, že potřebuje produkt vlastnit.

 

  1. INFLUENCER: Ovlivňující fáze

Cílem je zákazníkovi nabídnout další informace o produktu, který je předmětem bannerové reklamy. Zákazník by se měl v této fázi utvrdit, že má o produkt skutečně zájem, a že je jeho volba správná. Je vhodné využít banner s proklikem.

 

  1. CLOSER: Ukončovací fáze

Zákazník si zakoupí zboží v internetovém obchodu.

 

 

V této oblasti je nejlépe vhodné využít dva měřitelné ukazatele, které jdou ruku v ruce s tímto modelem, a to jak dlouho je návštěvník na webových stránkách e-shopu a který typ souboru jej na stránky přivedl (v tomto případě to byl banner). Obyčejně v internetové reklamě není příliš vhodné tento model používat s obyčejným bannerem, a to zejména díky bannerová slepotě. 

© 2019, ALTAXO SE

Máte zájem o slevu na účetnictví?

Zadejte email a získáte na ni nárok!