Komplexní služby pro podnikatele

+420 607 044 665
info@altaxo.cz

Menu

Vliv promočních aktivit a slevových akcí na poptávku v e-shopu

Jak promoční aktivity a slevy ovlivňují poptávku e-shopu? Při dobré akci, propagaci a práci s vyhledávači tímto můžete zvýšit rapidně poptávku po vašem e-shopu. Ovšem všeho s mírou. Akce na vybrané zboží by neměly být příliš nízké, měly by být dělány s rozvahou a promyšleně.

Cíle promočních aktivit

Vaším cílem může být buď přilákat do e-shopu nové zákazníky a držet dlouhodoběji nižší ceny, ovšem ne závratně nízké, a tuto akci využijete jen ke zviditelnění e-shopu. Nebo můžete každý týden či měsíc nabízet určitý druh zboží v akci s cílem vštípit zákazníkům, že právě vy tyto akce pořádáte pravidelně a nenucen je pobídnout, aby pravidelně navštěvovali stránky vašeho e-shopu.

 

Promoční akce

Ve své podstatě máte dvě možnosti. První možností je sleva na vybrané zboží, která bude platit pouze na zboží do vyprodání zásob, popř. předem stanovenou omezenou dobu, nebo jen např. na červené batohy, ale na černé už ne. Anebo můžete využít akční nabídku internetového obchodu, kdy budete postupovat podobně jako např. nějaký supermarket, který tvoří akční letáky. Cílem by mělo být nejen upoutání pozornosti o nabízené zboží, ale také o další sortiment, který není v akci.

Mám zájem, jak si mohu objednat?

Volejte: +420 607 044 665

Pište na: info@altaxo.cz

 

Jestli-že se rozhodnete realizovat akci, měli byste vzít do úvahy:

  • O kolik procent bude zboží zlevněno

  • Za jakou sumu jej nabízí konkurenční portály

  • Zda je vámi stanovená suma schopna přilákat nové zákazníky

  • Zda vám tato akce přinese zisk – nesmí vám přinést ztrátu

  • Kde budete tuto akci propagovat

Zveřejnění akce na stránkách e-shopu je dobrým začátkem k realizaci akce, ale je také třeba zveřejnit promoční akci prostřednictvím jiných webových stránek. Zprvu je nejlepší spojit se s portálem Zboží.cz a s portálem Heuréka.cz, na kterých vyhledává drtivá většina uživatelů.

 

Využijte akci naplno

Ke zlevněnému zboží můžete nabízet i doplňkové předměty. Například prodáváte-li v promoční akci stan, zkuste nastavit do doplňkových předmětů, které by se měly zobrazovat spolu s nabídkou levného stanu, předměty, které zákazník kupující stan může využít (karimatka, spací pytel, vybavení na kempování). 

© 2019, ALTAXO SE

Máte zájem o slevu na účetnictví?

Zadejte email a získáte na ni nárok!