Děláme podnikání jednodušší

+420 607 044 665
info@altaxo.cz

E-shop

Zřízení e-shopu

26. 7. 2014

Také máte pocit, že když nejste na internetu, tak jako byste existovali jen tak napůl? A rozhodli jste se proto, že si zřídíte vlastní e-shop? Pak jsou právě pro vás určeny následující...

Příliš mnoho otázek na vašeho zákazníka aneb Co by měl obsahovat objednací formulář

25. 7. 2014

V dnešní době, kdy už je běžné téměř jakékoli nakupování přes internet, se žádný internetový obchod neobejde bez přednastaveného a zákazníkovi nabídnutého objednacího formuláře, pomocí něhož vám on...

Vyhledávače zboží

24. 7. 2014

Většina zákazníků, kteří si chtějí koupit zboží přes webové stránky, se zajímají o srovnání zboží z hlediska druhů a z hlediska ceny zboží. K tomuto účelu slouží vyhledavače zboží. Uživatelé tyto...

Jak založit e-shop v České republice

23. 7. 2014

V následujících odstavcích se stručně dozvíte informace, které před založením eshopu musíte nutně vědět a které vám budou užitečné nejen po administrativní stránce, ale zejména také pro praktické...

Právní podmínky v rámci založení eshopu v České republice

22. 7. 2014

Dle § 5 odst. 1 zákona č. 455/1991 Sb. Je možné, aby živnost provozoval každý subjekt, který splní podmínky vymezené výše uvedeným zákonem. Provozovat e-shop je zařazeno do živností volných, které...

Popiska v e-shopu prodává

21. 7. 2014

Česko je skutečnou zemí e-shopů – zatímco v jiných státech proběhla určitá konsolidace, u nás je na trhu stále mnoho nejrůznějších hráčů. Pokud se ale podíváte na úroveň jejich internetového obchodu...

Jak založit internetový obchod – srovnání jednotlivých možností

20. 7. 2014

Od samého počátku ideje, která se dotýká založení obchodu, musíme brát v patrnosti, že na prvním místě, které nás v daný moment zajímá, se dostává efektivita.  V České republice je možné založit...

Co je třeba podniknout, než uvedeme internetový obchod do provozu: Vytvoření vstupní stránky

19. 7. 2014

K vytvoření e-shopu je nejprve nutné získat živnostenské oprávnění, zajistit financování celého e-shopu a projektu, který jsme předem vytvořili a promysleli, mít vyjasněné vztahy s dodavateli,...

Co je třeba podniknout, než uvedeme internetový obchod do provozu: Jak vytvořit obchodní podmínky

18. 7. 2014

Obchodní podmínky musí doprovázet založení a provoz každého e-shopu. V konečné fázi chrání prodávající a spotřebitele. I malí podnikatelé by měli dbát na správné znění obchodních podmínek a neměli by...

Co je třeba podniknout, než uvedeme internetový obchod do provozu: Ochrana osobních údajů

17. 7. 2014

Provozovatel e-shopu a podnikatel je povinen dle platných zákonů ČR chránit osobní údaje spotřebitele. Jelikož spotřebitelé zakoupením výrobku v e-shopu poskytují obchodníkům své osobní údaje, má...

Co je třeba podniknout, než uvedeme internetový obchod do provozu: Způsob vkládání zboží do databáze

16. 7. 2014

Každý systém správy e-shopu nabízí rozhraní pro obchodníky, ve kterém je možné vkládat zboží do databáze, vyřizovat objednávky a spravovat tok zboží. Je nutné před samotným začátkem vkládání zboží...

Jak zákazník nakupuje v e-shopu

15. 7. 2014

Zákazník by se měl v e-shopu pohybovat přehledně, jasně a jeho pohyb by měl být intuitivní. Kupující jen uvítají, pokud se nebudou muset v eshopu při svém nákupu registrovat, jelikož pro mnohé z nich...

Různé způsoby plateb a doprava zboží

14. 7. 2014

E-shopy nabízí různé možnosti plateb. Je velice těžké říci, který způsob platby je ten nejvhodnější, ovšem můžeme pozorovat, že zákazníci se při výběru plateb selektují do skupin dle věku, vzdělání a...

Funkční internetový obchod

13. 7. 2014

Před spuštěním internetového obchodu pro zákazníky jej musí obchodník nejprve otestovat, zda funguje řádně objednávkový formulář, nákupní košík, jestli se webové stránky správně zobrazují zákazníkům...

10 nejzávažnějších problémů při provozu e-shopu

12. 7. 2014

Provoz internetového obchodu s sebou přináší (ostatně jako každé podnikání) problémy, kterým je dobré předcházet, anebo se o jejich eliminaci alespoň částečně pokusit.    Které problémy mohou...

Co je to dropshipping?

11. 7. 2014

Možnost vést svůj e-shop i bez pronajatých skladových prostor, pracovní síly nebo odběrného místa umožnil princip tzv. dropshippingu. Vzhledem k tomu, že u nás toto slovo a celý podnikatelský postup...

Jak si vytvořit e-shop zdarma

10. 7. 2014

Pohledem na internet by se zdálo, že co Čech, to e-shop. Internetových obchodů u nás najdeme skutečně mnoho a jistě tomu nahrává i to, že vytvořit si ho není nic těžkého. Navíc je to možné i zcela...

Fulfillment v malém e-shopu – časový benefit

9. 7. 2014

V případě malého e-shopu je zapojení externích partnerů, fulfillment firmy, do samotného procesu obchodování více než žádoucí. Malý e-shop je charakteristický tím, že nedrží zásoby skladem, jelikož...

Výdejní místa v e-shopu

8. 7. 2014

Oblíbenost osobního odběru zboží v České republice je nepřehlédnutelná. Zákazníci (a zejména ve větších městech) preferují osobní odběr. Ten je obzvláště oblíben z těchto důvodů: ...

Faktory ovlivňující poptávku po zboží v konkrétním e-shopu

7. 7. 2014

Internetový prodej se stává oblíbenějším v České republice hlavně v několika posledních letech. Jaké faktory ovlivňují změnu prodeje v kamenných prodejnách k internetovému, to je zřejmé a viditelné...

Vliv promočních aktivit a slevových akcí na poptávku v e-shopu

6. 7. 2014

Jak promoční aktivity a slevy ovlivňují poptávku e-shopu? Při dobré akci, propagaci a práci s vyhledávači tímto můžete zvýšit rapidně poptávku po vašem e-shopu. Ovšem všeho s mírou. Akce na vybrané...

Webová analytika a provoz e-shopu

5. 7. 2014

Provoz jakýchkoli internetových stránek jde ruku v ruce se sledovaností počtu návštěvnosti. Dle dostupných statistik se můžete pokoušet o zvýšení návštěvnosti různými marketingovými kroky nebo...

Ochrana soukromí spotřebitele v rámci webové analytiky

4. 7. 2014

Pro zlepšení konkurenceschopnosti webových stránek e-shopu, firmy či svých osobních webových stránek, je využívání analytických programů (např. Google Analytics, Yahoo! Web Analytics, Piwick)...

Model Introducer Influencer Closer - banner

3. 7. 2014

Jak měřit chování zákazníků v závislosti úspěšnosti promočních kampaní? V USA a v západní Evropě převládá způsob měření nákupního chování zákazníků prostřednictvím konverzního poměru, který udává,...

Nebankovní bezhotovostní transakce – Jaké jsou možnosti?

2. 7. 2014

Jaké možnosti mají zákazníci na webových stránkách, chtějí-li zaplatit online nákup či jakoukoli platbu, a nechtějí při platbě využívat bankovní transakce? V České republice se jim nabízí dvě...

Co je to Asociace pro elektronickou komerci a v čem je pro váš e-shop výhodná?

1. 7. 2014

Jistě nám dáte za pravdu v tom, že důvěryhodnost je u e-shopů naprosto klíčová a zapříčiňuje to, zda zde zákazník také skutečně nakoupí. Pakliže se mu stránky z nejrůznějšího důvodu nelíbí, ze...

Kdy potřebuje e-shop kamennou prodejnu?

30. 6. 2014

Nakupování po internetu nás Čechy vyloženě nadchlo a naučili jsme se ho velmi rychle milovat. V současné době nakupuje prostřednictvím internetu nadpoloviční většina našeho národa a tato čísla stále...

Jak na přehledný e-shop?

29. 6. 2014

Provozujete e-shop? A jste si jisti, že je váš e-shop skutečně přehledný a že se v něm nový zákazník nemůže ztratit? Na co byste si při tvorbě e-shopu měli dát pozor? Homepage – výkladní skříň...

E-shop - vlastní nebo pronájem?

28. 6. 2014

Chcete prodávat prostřednictvím internetu a provozovat vlastní e-shop? Provozovatelé e-shopu jsou v České republice velmi rozšíření, takže zde můžete využívat i nejrůznějších způsobů na provozování...

Jakých způsobů platby je možné v e-shopu využívat?

27. 6. 2014

Pokud hodláte provozovat e-shop, je třeba se také zamyslet, jaké platební metody budete vašim zákazníkům nabízet. Z čeho můžete vybírat? Platební karta Platby pomocí kreditních karet jsou...

Fulfillment v malém e-shopu – daňový benefit

26. 6. 2014

Manipulace se zbožím, objednání, příjem, kontrola, zaznamenání do systému, znovu zabalení pro zákazníka a odeslání, představuje časové i finanční úsilí, které může malý e-shop ušetřit a to tím, že...

Return On Investment - Návratnost investice (ROI)

25. 6. 2014

Návratnost investice - jednoduše řečeno čistý zisk (v horším případě ztráta), kterou porovnáváme s počáteční investicí. Tento poměr udáváme v procentech. V souvislosti s PPC reklamou vypočítáme...

Pozitiva e-shopu

24. 6. 2014

Proč provozovat e-shop a ne kamenný obchod, to je pro mnohé uživatele internetového obchodu jasné. Mohou si zboží objednat z pohodlí domova, zásilka je jim doručena až domů, a nemusí se o nic dalšího...

Negativa e-shopu

23. 6. 2014

I přes nízké provozní a počáteční náklady pro obchodníka, a téměř nulové transakční náklady pro zákazníky, má e-shop i své negativní stránky. Ve své podstatě jsou veškeré záporné a hmatatelné...

Cenová strategie v e-shopu

22. 6. 2014

Díky flexibilitě nabídky zboží v eshopu a nízkým provozním nákladům je flexibilní i cena produktů. Produkty prodávané na internetu jsou zpravidla levnější, než produkty, které si zákazník koupí...

Jak zvolit vhodný systém e-komerce pro e-shop

21. 6. 2014

Níže srovnávané software pro provoz a samotnou tvorbu e-shopu mají mnoho funkcí a pluginů, které může uživatel při tvorbě internetového obchodu využít. Představíme vám tři nejpoužívanější freeware...

Tři základní faktory výběru e-shopu zákazníky v České republice

20. 6. 2014

V posledních letech nastal boom v oblasti obchodování přes internet. Jak zákazníci vybírají, ve kterém e-shopu uskuteční svůj nákup, a který raději odsunou do pozadí a už se na jeho webové stránky...

Fáze modelu dropshippingu v e-shopu

19. 6. 2014

V tomto modelu, který je součástí obchodování přes internet, je základním mechanismem rozdělení rolí mezi provozovatele e-shopu a odesílatele zboží. Tyto dva činitelé jsou vedeny jako dva odlišné...

Výhody a nevýhody dropshippingu v e-shopu

18. 6. 2014

E-shop pouze nabízí zboží, které zašle dodavatel, a toto je velká výhoda samotného modelu. Všechny procesy ohledně předávání informací naskladněného či objednaného zboží musí být na straně dodavatele...

Doprava Českou poštou v e-shopu

17. 6. 2014

Vedle kurýrní služby, kterou k doručení zboží často využívají provozovatelé e-shopu, se nabízí možnost využít služeb České pošty. V případě využití kurýrní služby je zboží doručeno rychle,...

Rozdíly mezi malým a velkým e-shopem

16. 6. 2014

Na internetových portálech se můžeme setkat s drobnými provozovateli e-shopu a také s velkými e-shopy, které pohltí většinu trhu. Jak tyto subjekty vymezíme a co je pro jejich existenci typické, to...

Příjem a evidence objednávek v e-shopu

15. 6. 2014

Potvrzení objednávky zákazníka je začátkem samotného objednávkového cyklu. K fungování samotného e-shopu je potřeba, aby systém pracoval tak, jak je od něj požadováno a nejlépe, aby bylo co nejvíce...

Jak objednat zboží do malého e-shopu

14. 6. 2014

Pokud nevyužíváte systém dropshipping a jste odkázaní objednat si zboží přímo u dodavatele, máte několik možností, jak si zboží nechat doručit. V každém způsobu doručení je možné spatřit výhody i...

Automatizovaný a poloautomatizovaný XML feed v e-shopu

13. 6. 2014

XML feed je typ datového přenosu ve standardizované podobě eXtensible Mark Up Language, který je možné integrovat na webové prostředí e-shopu, a tímto může provozovatel sledovat dostupnost zboží...

E- fulfillment v e-shopu

12. 6. 2014

Fulfillment je označení, které zahrnuje veškeré kroky v e-shopu, jenž vedou k úspěšnému vyřízení zákaznické objednávky a zahrnuje: přijetí objednávky, zajištění distribuce, příchodu platby a přípravu...

Nákup a prodej na internetu - druhy platebních metod

11. 6. 2014

Obchodní transakce uskutečňované na internetu si během let získali řadu více či méně spokojených zákazníků. Důvodem vzrůstající poptávky po nákupu a prodeji na internetu jsou především nižší...

Customer Commerce Barometer

10. 6. 2014

Kdo nerespektuje globalizaci, riskuje zklamání. Jenže i pro podnikání platí rčení: Jiný kraj, jiný (nákupní) mrav. Zvyklosti jsou v jednotlivých zemí velmi odlišné. Četné výzkumy potvrzují, že...

Návratnost investice do webové mobilní aplikace

9. 6. 2014

Při vývoji mobilního webu je důležité samozřejmě dbát na to, zda se příslušný vývoj aplikace obchodníkovi vůbec vyplatí či nikoli. Mobilně přístupný web a náklady na jeho vývoj se dají...

E-shop a přidaná hodnota kamenných poboček

8. 6. 2014

Podnikáte na internetu? Jste provozovatelem e-shopu? To se vám budou určitě hodit následující informace. Nakupování na internetu si během let získalo hodně příznivců. V současné době je model...

© 2015, ALTAXO SE

Máte zájem o slevu na účetnictví?

Zadejte email a získáte na ni nárok!