29. 1. 2015
Internetová doména je identifikátor počítače nebo počítačové sítě, které jsou připojeny k internetu. Příkladem je například www.dargado.cz, www.profispolecnosti.cz a další. Adresa každé stránky je...
28. 1. 2015
Má-li web vzbuzovat důvěru u potenciálního zákazníka, musí mít vlastnosti dobrého obchodního zástupce: Měl by umět jasně prezentovat nabídku, měl by umět přesvědčit o její jedinečnosti a měl by dobře...
27. 1. 2015
Nejsnazší cestou, jak se přesvědčit o použitelnosti webových stránek vaší firmy je posadit k nim někoho, kdo o vašem webu vůbec nic neví a nechat ho provést několik základních úkonů, které obyčejně...
26. 1. 2015
Chceme-li na internetu zviditelnit nějaký konkrétní druh zboží nebo akční nabídku, ideálním řešením jsou takzvané microsites. Jedná se o jednoduchou webovou prezentaci s vlastní doménou. Tyto stránky...
25. 1. 2015
Trpělivost a nedostatky webových stránek. Jak spolu souvisí? Když je nedostatků moc, uživatel ztrácí trpělivost a z potenciálního zákazníka se zákazník nestane. Jaké jsou tedy nejdůležitější rady pro...
24. 1. 2015
Nejste na internetu? Neexistujete! Jak ale vytvořit přínosné webové stránky své společnosti, aby se v nich zákazníci vyznali a aby se na ně rádi vraceli? Úspěšný web by měl mít přehlednou navigaci a...
23. 1. 2015
V rámci tvorby webových stránek je kromě grafické úpravy důležitým atributem i podpora návštěvnosti. S vznikem a pořízením webových stánek je spojen nějaký konkrétní cíl, který by měl návštěvník...
22. 1. 2015
Spolehlivá statistika o tom, které chyby jsou na webu nejčastější, neexistuje. Dají se však pojmenovat chyby, které se často opakují a kterých by se měl tvůrce firemního webu rozhodně vyvarovat. Zde...
21. 1. 2015
Mluví-li se o použitelnosti webu, vybaví se většině lidí především ty stránky, které použitelné nebyly: nepřehledná struktura, nejasně pojmenované odkazy, nepříjemná grafika apod. Slouží-li web k...
20. 1. 2015
Slogan je prubířským kamenem každého reklamního textaře. Platí to pro slogan propagující zboží či službu i pro ten, který se objevuje pod jménem a logem firmy na webových stránkách. Je to nelehká a...
19. 1. 2015
Technologický vývoj posledních let ovlivnil celý svět. Tradiční distribuční cesty postupně ustupují často pohodlnějším a rychlejším řešením současnosti. Kamenné obchody nahrazují e-shopy a jejich...
18. 1. 2015
Ze všeho nejdříve je nejnutnější založit a registrovat doménu a následně až pot zakládat vlastní es-hop. Doména a její název musí být v souladu s předmětem podnikání, a měl by být snadno...
17. 1. 2015
Zakládáte novou firmu a hodláte se s ostatními utkat v boji na život a na smrt? Gratulujeme a přejeme mnoho štěstí. Založit firmu obnáší mnoho záležitostí, na jednu byste však měli myslet hned...
16. 1. 2015
Vytvořit perfektní webovou stránku je velice složité a občas se může stát, že i při přechodu do ostrého provozu, se vyskytují chyby. Úspěšnost webových stránek je ovlivňována mnoha faktory, které...
15. 1. 2015
Jak poznáme, že projekt, do jehož realizace jsme se pustili, je úspěšný? Projekt by měl být dodán včas, jeho rozpočet by měl být dodržen a měl by dosáhnout předem definovaných cílů. Jestliže jsou...
14. 1. 2015
Máte své internetové stránky a chtěli byste, aby si je prohlédlo co nejvíce lidí? Pak vám byla jistě někdy nabízena tzv. registrace do katalogů. Má tato registrace smysl, a pakliže ano, do kterých...
13. 1. 2015
Ne, teď nemáme na mysli hodnocení toho, jak jsou vaše stránky vyvedené graficky, či jak dobré jsou texty na nich obsažené. Nejdůležitějším kritériem úspěšnosti stránky je vždy jejich návštěvnost....
12. 1. 2015
K úspěšné optimalizaci webových stránek se využívá princip Search Engine Optimazation, optimalizace pro vyhledávače. V současné době více a více rozšiřující se marketingová činnost, kterou nabízí...
11. 1. 2015
Na webových stránkách se můžete setkat s internetovými vyhledávači a internetovými katalogy. Pro správnou a účinnou optimalizaci webových stránek budete potřebovat rozlišovat, co je internetový...
10. 1. 2015
Pod pojmem fultextový vyhledavač si můžete představit určitý druh softwaru, který na internetu hledá webové stránky a různé dokumenty ke stažení na základě zadaných klíčových slov k vyhledávání....
9. 1. 2015
Jistě vás zajímá, jak vyhledavače vyhodnocují webové stránky. Které považují za důvěryhodné, které méně, a jak jim přiřazují hodnocení? Jednotlivé vyhledavače mají každý zvlášť svůj hodnotící...
8. 1. 2015
V celosvětovém měřítku patří mezi nejvyužívanější vyhledávače v anglicky mluvících zemích právě Google. V České republice byl po dlouhá léta nejoblíbenějším vyhledavačem Seznam.cz, který je...
7. 1. 2015
Při vytváření webových stránek je dobré mít na paměti, že jsou tvořeny pro zákazníky, uživatele, a k tomuto faktu směřovat uzpůsobení webových stránek. Mechanismus vyhledavačů se mění s jeho vývojem...
6. 1. 2015
V tomto příspěvku je uvedeno, pro vaši představu, jak by měl vypadat dotazník pro plán optimalizace. Tento dotazník je aplikovatelný na všechny weby, ovšem u e-shopů, specializovaných webů, je vhodné...
5. 1. 2015
Faktory, které se vyskytují na webových stránkách, jsou označovány jako on-page faktory. Jsou spojené s webem, a je možné je měnit a ovlivňovat úpravami na webových stránkách. Tyto faktory souvisí...
4. 1. 2015
Kvalitní optimalizaci webových stránek je možné provádět pouze za relevantního používání klíčových slov. Zaručený úspěch představuje kombinace podstatných, vysoce vyhledávaných a komerčně zajímavých...
3. 1. 2015
„The Long Tail“ se z angličtiny překládá jako dlouhý ocas a značí strategii, pomocí níž jsou tvořena klíčová slova. Volba vhodného klíčového slova by měla být předem promyšlená a měla by postupovat...
2. 1. 2015
Obsahová strategie není považována za optimalizaci pro vyhledavače a ani není součástí on-page faktorů. Tato strategie se zaměřuje na zákazníka, který již web navštívil. Obsah souvisí částečně se...
1. 1. 2015
Na základě kvality těchto faktorů jsou ovlivněny pozice ve vyhledávání. Tyto faktory se nevyskytují přímo na stránce a jsou to vlivy exogenní, působící z vnějšku. Často je autor nemůže ovlivnit, a...
31. 12. 2014
Link Bulding můžeme definovat jako webovou obdobu Public Relations. Cílem link buildingu je, aby se na webové stránky co nejvíce odkazovalo. Obdobně cílem Public Relations je, aby se o firmě nebo o...
30. 12. 2014
Nejlépe je odkaz získat běžnou cestou, o jejíž náročnosti není pochyb. Aby se o webových stránkách psalo a mluvilo, a aby se na ni odkazovalo, měl by být web unikátní, neobvyklý. Jak získat...
29. 12. 2014
V běžné mluvě se hovoří o CMS nebo o redakčním systému. Jelikož publikování informací na webových stránkách bylo stále žádanější, bylo třeba častých aktualizací a zásahů do vloženého textu, bylo...
28. 12. 2014
Jaké konkrétní funkce má redakční systém? Záleží na tom, jaký redakční systém používáte, ale samozřejmě, že funkce jsou ve všech redakčních systémech velice podobné. Mnohdy se liší jejich zobrazení...
27. 12. 2014
Redakční systémy, které jsou uživatelům k dispozici, se liší svou kvalitou a cenou. Můžete si pro svou firmu pořídit software, který je zdarma, popř. software, který je placený a komerční. Software...
26. 12. 2014
Redakční systémy využívá drtivá většina webových stránek – zpravodajské servery, online magazíny, online noviny, webové stránky poradenských firem, e-shopy, atd. Uživatelské rozhraní Uživatelské...
25. 12. 2014
V případě, že si chce živnostník nebo malá firma pořídit neplacený webový software, měly by jeho požadavky splňovat základní kritéria redakčního systému. Malé společnosti mají jednodušší hierarchii...
24. 12. 2014
Jestliže chcete prezentovat stránky vaší firmy či živnosti na internetu, máte v několik možností, jak tuto prezentaci uskutečnit. Hlavní z nich nabízí tento článek. Asi tou...
23. 12. 2014
Pokud uvažujete o redakčním systému a nevíte, jaký si vybrat, v tomto článku naleznete několik rad a tipů o tom, jaký systém si můžete pořídit. Redakční systémy musí být jednoduché k použití, musí...
22. 12. 2014
Jakou webovou prezentaci společnosti zvolit? Je vhodnější dynamický nebo statický web? Odpověď samozřejmě nelze považovat za definitivní, ale je možné ji brát jako doporučení či jakýsi návod,...
21. 12. 2014
Nejste-li spokojeni s vašimi webovými stránkami, máte dostatek prostředků, jak je změnit, ale nevíte, ze kterého konce začít a ani si nejste jisti, kde ten konec vlastně je. Nabízí se vám využít...
20. 12. 2014
Především prodávat! Ať už nabízím výrobky či služby, pořídím si www stránky pro mojí živnost či společnost pouze v tom případě, že si dokážu představit byť jen jediný případ, kdy zákazník si mne...
19. 12. 2014
Zabezpečení webové aplikace se odvíjí od zabezpečení komunikačních protokolů, které daná aplikace obsahuje. V následujícím příspěvku se dozvíte, které protokoly se využívají pro zabezpečení...
18. 12. 2014
(1) Na příliš levné nabídky „Hele Pepo, když mi zaplatíš tady dneska útratu, tak já ti zejtra ty stránky spíchnu. Studuju přece Matfyz, tak víš, že sem machr přes počítače..“ Stránky za...
17. 12. 2014
Základní prací webmasterů a designerů (při tvorbě internetových stránek) je snaha o naplnění webových stránek takových způsobem, aby je lidé nebrali jen jako textové editory se spoustou čísel a...
© 2019, ALTAXO SE
Naše služby
Důležité odkazy