Komplexní služby pro podnikatele

+420 607 044 665
info@altaxo.cz

Menu

Analýza klíčových slov

Kvalitní optimalizaci webových stránek je možné provádět pouze za relevantního používání klíčových slov. Zaručený úspěch představuje kombinace podstatných, vysoce vyhledávaných a komerčně zajímavých klíčových slov. Ovšem tuto kombinaci není lehké dosáhnout.

Hlavní stránka by měla být optimalizována na obecná klíčová slova, která jsou vysoce vyhledávaná, a která mají zároveň velkou konkurenci u sousedních webových stránek. Podstránky jsou orientovány již na konkrétní a úzce zaměřená klíčová slova, která mohou patřit do užší skupiny produktů, určovat typ produktu, a která nejsou tak často vyhledávaná.

 

Hlavním cílem je tedy: najít klíčová slova, která jsou pro danou stránku relevantní a skutečně ověřit, zda jsou pro vyhledávání ta klíčová. Vybraná slova setřídit do námi vytvořeného seznamu klíčových slov, nejčastěji dle zaměření, a k těmto slovům přiřadit vstupní stránky webu.

 

Jak správně postupovat při analýze klíčových slov

Tato analýza by měla poskytnout seznam konkrétních klíčových slov a slovních spojení, které souvisí s tematikou webu. Postup při této analýze je vždy od obecného ke konkrétnímu.

 

Mám zájem, jak si mohu objednat?

Volejte: +420 607 044 665

Pište na: info@altaxo.cz

  1. Sestavit vstupní seznam klíčových slov

Klient sepíše seznam klíčových slov, která považuje za důležitá. Snažte se vcítit do lidí, kteří stránky vyhledávají. Jaká slova by zadali oni.

 

  1. Rozšířit seznam prostřednictvím dostupných nástrojů

Seznam by měl být rozšířen i o slova, která se nachází na webových stránkách konkurence. Jestli-že máte v zádech nějakého silného konkurenta, právě on by mohl být zdrojem inspirace. K seznamu připojte i klíčová slova, která vám navrhne Google AdWords, popř. S-klik, synonyma a našeptávač.

 

  1. Přiřadit hodnoty hledanosti a míru konkurence k vybraným klíčovým slovům

Čím více nalezených výsledků na zvolené klíčové slovo je, tím vyšší je i konkurence, a tím vyšší hodnota musí být danému klíčovému slovu přiřazena. Na takovéto klíčové slovo je těžké se dobře umístit.

 

  1. Rozdělit slova do strukturovaných skupin a přiřadit je k jednotlivým stránkám

Tento seznam, který vám vznikl, musíte roztřídit k jednotlivým stránkám, jež vytváří web. Nejprve je vhodné roztřídit slova dle kategorií či nějaké logické struktury, a následně je přiřadit k jednotlivým webovým stránkám. Home-page má to nejobecnější klíčové slovo, a zároveň je toto slovo nejvíce konkurenční. Slova by měla být přiřazována tak, aby každá stránka měla podobný počet slov, a aby byla tato slova tematicky odlišná.

 

Je-li udělána tato analýza správně, dosahuje skutečně dobrých výsledků, a můžeme hovořit o úspěšné optimalizaci webu. 

© 2019, ALTAXO SE

Máte zájem o slevu na účetnictví?

Zadejte email a získáte na ni nárok!