Komplexní služby pro podnikatele

+420 607 044 665
info@altaxo.cz

Menu

Microsites, proč je vytvářet?

Chceme-li na internetu zviditelnit nějaký konkrétní druh zboží nebo akční nabídku, ideálním řešením jsou takzvané microsites. Jedná se o jednoduchou webovou prezentaci s vlastní doménou. Tyto stránky přinášejí o nabízeném produktu či službě podrobné informace a jsou optimalizované pro vyhledávače.  

Pro vytváření microsites hovoří několik skutečností – vedle efektivního představení konkrétní nabídky také přijatelné náklady na výrobu stránek, rychlost a přehlednost. Umístěním nabídky v plném rozsahu na hlavní firemní web bychom ho mohli pro návštěvníka znepřehlednit, nehledě k tomu, že stránky jsou pak složitější na administraci, což přináší řadu problémů s funkčností webu, zvláště je-li takových nabídek víc. Budovat zcela nový, originální web je oproti microsites zase časově i finančně zbytečně náročné, neboť tyto stránky bývají vytvořeny jen na omezenou dobu. 

Microsites si můžete vytvořit sami, nebo můžete využít nabídky firem, které se jejich tvorbou a provozem zabývají. Ty zpravidla obstarají vše potřebné – vytvoření stránek, registraci domény, hosting a technickou podporu stránek, optimalizaci textů pro vyhledávače nebo copywriting – vytvoření zcela nových a optimalizovaných textů, výběr a zakoupení obrázků, registraci do katalogů a podobně.  

Mám zájem, jak si mohu objednat?

Volejte: +420 607 044 665

Pište na: info@altaxo.cz

Výhodou objednání „mikrostránek“ je, že specializovaná firma zpravidla má zkušenosti s tím, jak web nastavit, aby ho vyhledávače skutečně nacházely, čímž se zvýší šance, že přilákáte toho pravého zákazníka. Právě optimalizace je u microsites klíčová, zaručuje jí „viditelnost“. Nemáte-li dostatek erudice, obraťte se raději na odborníky, špatný výběr klíčových slov může vaši práci znehodnotit.  

Specializované firmy obvykle prodávají microsites se vším všudy, nebo nabízejí jejich pronájem. Cena za vytvoření stránek je odvislá od velikosti webu (mívají zpravidla jednu až pět stránek), dále platíte za registraci do katalogů, případně za hosting.  

Jak už bylo řečeno, microsites vznikají, aby samostatně a co nejefektivněji propagovali konkrétní nabídku nebo informovali o nějaké akci, fungují však také jako podpůrný marketingový nástroj, který firmám zvyšuje návštěvnost jejich hlavního firemního webu. Kouzlo je jednak v umístění linků, kdy na sebe firemní web a microsite vzájemně odkazují, ale také právě ve výše zmiňovaných klíčových slovech, neboť microsite, ač většinou zaměřena na jedno konkrétní slovní spojení, je pro webové vyhledávače díky své vyhraněnosti zajímavější. 

© 2019, ALTAXO SE

Máte zájem o slevu na účetnictví?

Zadejte email a získáte na ni nárok!