Komplexní služby pro podnikatele

+420 607 044 665
info@altaxo.cz

Menu

On-Page faktory

Faktory, které se vyskytují na webových stránkách, jsou označovány jako on-page faktory. Jsou spojené s webem, a je možné je měnit a ovlivňovat úpravami na webových stránkách. Tyto faktory souvisí úzce s hodnocením webových stránek a toto hodnocení ovlivňují.

V důsledku ovlivňování hodnocení se umístí webová stránka vysoko nebo naopak na nižší pozici ve vyhledávání. Faktory, které se používají k hodnocení webových stránek, nejsou stále stejné. S postupem času se proměňuje jejich váha. Ale popořadě.

 

Co je sémantika a validita?

Správné použití HTML značek, kód stránek a samotná struktura webu by měla být dle mezinárodního webového standardu W3C (The World Wide Web Consortium).

 

 

On-Page faktory

 

  • Titulek stránky

Titulek by měl vystihovat podstatu webové stránky a toho, co chceme návštěvníkům sdělit. Měl by být co nejpřesnější, výstižný, kvalitní, stručný a délka znaků by neměla přesáhnout 65 znaků.

Mám zájem, jak si mohu objednat?

Volejte: +420 607 044 665

Pište na: info@altaxo.cz

 

  • URL

V současné době je spíše příhodné používat SEO friendly URL nebo-li USER friendly URL, která je snadno zapamatovatelná a obsahuje v sobě klíčová slova.

 

  • Klíčová slova

Využívají se v obsahu webu, ale s rozvahou. Není úmyslem nasázet do jednoho odstavce 20 klíčových slov, jelikož vyhledavače tento způsob následně penalizují. Doporučená hustota klíčových slov je přibližně 3 %, maximálně 5 %.

 

  • Nadpisy

Rozděluje stránku dle logického posouzení na hlavní nadpis, text a podnadpisy. Hlavní nadpis by se měl na stránce vyskytovat jen jednou. Nadpisy by měly být logicky strukturovány a rozděleny do úrovní hlavní nadpis (h1) a podnadpisy (h2, h3).

 

  • Metadata

Informují uživatele o tom, co je obsahem stránky ve formě smysluplné věty. Tento text by měl být dlouhý kolem 180 znaků, a měl by v sobě obsahovat klíčové slovo, které je pro popisovanou stránku příhodné.

 

  • Popis obrázku

Každý obrázek by měl mít popisek, který je odlišný od hlavního textu, ke kterému se obrázek vztahuje. Popis obrázku by měl korespondovat s jeho obsahem.

 

  • Zvýrazněné texty

Klíčová slova mohou být zvýrazněna tučným textem, popř. kurzívou.

 

  • Obsah webu

Veškeré výše zmíněné faktory tvoří společně obsah webu, který je klíčový pro samotnou aplikaci SEO. 

© 2019, ALTAXO SE

Máte zájem o slevu na účetnictví?

Zadejte email a získáte na ni nárok!