Komplexní služby pro podnikatele

+420 607 044 665
info@altaxo.cz

Menu

Univerzální dotazník pro plán optimalizace

V tomto příspěvku je uvedeno, pro vaši představu, jak by měl vypadat dotazník pro plán optimalizace. Tento dotazník je aplikovatelný na všechny weby, ovšem u e-shopů, specializovaných webů, je vhodné použít dotazníky týkající se přímo prodeje či úlohy e-shopu, které s sebou nesou větší množství otázek s jasnějšími odpověďmi, a které lépe dosahují výsledku o informaci na webových stránkách před začátkem optimalizace.

 

  1. Cíl stránek

Proč stránky vznikly? Co je jejich cílem? Je jejich cílem vysoká návštěvnost nebo informovat zákazníky o speciálním produktu? Mají se návštěvníci na webové stránky vracet, anebo se pouze dozvědět informaci a následně je opustit? Společnost, která stránky provozuje je nadnárodní, anebo se jedná pouze o malou firmu České republice?

 

  1. Cílová skupina

Jaká je cílové skupina webových stránek? Pro koho jsou určeny? Kdo by je měl navštívit a být potenciálním zákazníkem?

Mám zájem, jak si mohu objednat?

Volejte: +420 607 044 665

Pište na: info@altaxo.cz

 

  1. Konkurence

Koho považujete za svou konkurenci a v čem tkví toto označení? Jak využívat chyb konkurence? Jak být lepší? Jaké má konkurence webové stránky? Jak oslovuje klienty? Jak to dělat lépe?

 

  1. Rozhodování

Proč by se zákazník měl rozhodnou pro náš web a ne pro webové stránky konkurence? Proč u nás bude zákazník spokojen? Co mu návštěva našich webových stránek přinese? Jsou webové stránky srozumitelné? Jsou přehlednější a lepší než jejich konkurenční web? Dostane zákazník z jejich návštěvy nějaký benefit?

 

  1. Splnění cíle

Jaký je náš cíl? Je cílem utvoření objednávky? Registrace na webových stránkách, anebo je cílem další návštěva zákazníka?

 

Tato sada otázek pomůže firmě k lepší a přínosnější optimalizaci webových stránek. A sice vykonávat optimalizaci pro zlepšení místa ve vyhledavači, a ne optimalizaci pro optimalizaci. Je spousta firem, které se snaží webové stránky optimalizovat, a přitom nemají jasně stanovený svůj cíl. Skutečně pro efektivní a správnou optimalizaci se zaměřte na to, s jakým cílem vaše webové stránky vznikaly, jaká je vaše konkurence, a jaké jsou jejich webové stránky. Zkuste se vcítit do pozice zákazníka. Jsou stránky přehledné? Našel na nich skutečně to, co hledal? Jaký z jejich návštěvy má benefit? Benefit z návštěvy může být pouze získaná informace. 

© 2019, ALTAXO SE

Máte zájem o slevu na účetnictví?

Zadejte email a získáte na ni nárok!