Jak využít reklamu na sociálních sítích a být úspěšný jako zahraniční firmy? Přinášíme vám sedm jednoduchých tipů. Předně si pamatujte alespoň následující: aktualizace, aktualizace a aktualizace.
Určete si cíl – S jakým cílem chcete vytvořit profil na sociálních sítích. Nejčastěji hlavním cílem bývá zaujmout zákazníky, upozornit na sebe a zajistit si vyšší zisk.
Aktualizace dat – Aktualizujte profil na sociálních sítích. Nejlépe každý druhý den. Aby na vás fanoušci nezapomněli.
Vyzdvihované prvky musí být v souladu s identitou značky – Nejprve se zaměřte na své hodnoty značky. Tyto hodnoty musí být v souladu na veškerých reklamních předmětech – na sociálních sítích, na bannerové reklamě, na videoreklamě, v outdoorových reklamách atd.
Spojení s uživateli – vtáhněte návštěvníky do děje. Přidávejte na sociální sítě soutěže. Nejlépe takové, u kterých je přinutíte, aby navštívili vaši webovou stránku. Jakýkoli přidaný obsah má návštěvníka přinutit k akci.
Držet se modelu: 4R - reviewing, responding, recording and redirecting. Sledujte, co se děje na sociálních sítích, jak se mluví o značce, komunikujte se zákazníky prostřednictvím rozhovorů a komentářů. Budou potěšeni.
Odkaz – Na své webové stránky umístěte odkaz na příslušnou sociální síť, na které prezentujete své výrobky.
Microsites – zřiďte si microsites, jež budou sloužit pouze k soutěžím, které budete prezentovat prostřednictvím Facebooku. Můžete tak prolinkovat své webové stránky s microsites, a vzájemně je propojit s Facebookem.
Základem je udržovat aktivní komunikaci s uživateli sociálních sítí. Být vidět, zachovávat firemní strategii, propojit své webové stránky se sociální sítí a s microsites. Veškerá vaše aktivita chce zejména spoustu času a trpělivosti.
© 2019, ALTAXO SE
Naše služby
Důležité odkazy