Komplexní služby pro podnikatele

+420 607 044 665
info@altaxo.cz

Menu

Augmentovaná realita 2

Rozšířená realita představuje mezistupeň mezi realitou skutečnou a virtuální. Je obohacením obrazu skutečnosti o uměle doplněné obrazce či jiné informace. Jev probíhá na displeji. Vše se uskutečňuje v reálném čase. Produkty se dají prezentovat atraktivní a interaktivní 3D formou.

Augmentovaná realita přispívá k fenoménu konvergence. Sbližování médií se odehrává na úrovni technologické i obsahové. Jedno zařízení nabízí různá média (např. chytrý telefon) a obsah je distribuován na mnoha platformách (tisk, televize, rozhlas, tablety). V tištěném inzerátu se dá zveřejnit unikátní obrazec, pomocí kterého si mohou zákazníci prohlédnout výrobky v rozšířené realitě.

Propojuje online a offline světy a přináší nové úrovně předchozí jednosměrné komunikace. Publikum je aktivní, dynamické, nestálé ve výběru, sociálně propojené, rádo zkouší nové technologie a dává o sobě veřejně vědět.

Augmentovaná realita je relativně nová oblast v nových médiích. Největší uplatnění představují mobilní zařízení snímající přes display blízké okolí. Augmentovaná realita našla jedno z nejsilnějších uplatnění v marketingu. Masové rozšíření počítačů s webovými kamerami umožňuje zacílit kampaně na rozličné cílové skupiny.

Mám zájem, jak si mohu objednat?

Volejte: +420 607 044 665

Pište na: info@altaxo.cz

Výhody augmentované reality

  • posílení image značky

  • velký potenciál šeptandy

  • odlišení od konkurence

  • příliv nových zákazníků

  • úspora nákladů za dopravu či výstavní plochu

  • zdroj informací

  • názorná vizualizace produktů pro e-shopy

  • vložení markerů do tištěných katalogů

  • využití pro sociální komunikaci

  • zpestření geocachingových her

Kampaně kladou velké nároky na marketéry a jejich představivost. Reklamy musí být pro spotřebitele zábavné a originální. Jde totiž o model, který neumožňuje přílišnou variabilitu, a proto je paradoxně více než jiné tradiční formy marketingové propagace ohrožen procesem zautomatizování.

Rozšířená realita se dokonale hodí pro kreativní reklamní kampaně. Příkladem jsou kampaně na automobily. Na reklamu (na papíře, nebo na obrazovce) namíříme chytrý telefon, oskenujeme ji aplikací a před očima se nám roztočí svět 21. století. Můžeme sledovat videa, prohlížet si fotogalerie nebo si objednat zkušební jízdu. 

© 2019, ALTAXO SE

Máte zájem o slevu na účetnictví?

Zadejte email a získáte na ni nárok!