Komplexní služby pro podnikatele

+420 607 044 665
info@altaxo.cz

Menu

Investice do internetového marketingu

Určení konečného rozpočtu pro e-marketing (internetový marketing) je velmi obtížné. Ovlivňuje ho zejména kvalita samotných webových stránek organizace, jak již dlouho web funguje a jaké jsou nastavené domény. Dále je rozpočet ovlivněný obsahem stránky, její kvalitou (webové stránky) a množstvím, které stránka obsahuje.

Proto, aby byly webové stránky kvalitní, je důležité, aby měly správnou strukturu, byly snadno přístupné uživatelům a lehce použitelné a srozumitelné. Redakční systém by měl být na velmi dobré úrovni a technická podpora musí být perfektní.

Nedílnou součástí každé webové stránky je správná grafika. Ta musí uživatele hned nadchnout po otevření stránek. Tato položka bývá často vyšší.

Mám zájem, jak si mohu objednat?

Volejte: +420 607 044 665

Pište na: info@altaxo.cz

Copywriting je pojem, který je v současné době velmi často užívaný a má svou významnou roli v internetovém marketingu. Do češtiny tento pojem můžeme přeložit jako psaní textů na web. Copywriting se používá zejména pro uplatnění své pozice, svých webových stránek na předních místech ve vyhledávačích. Například Google, Seznam, Centrum apod. Správně napsané a umístěné texty na vašich stránkách, vám dokážou prodat výrobky, aniž byste se nějakým velmi obtížným způsobem o to museli sami postarat. Odborníci, kteří se zabývají copywritingem dokážou provést analýzu klíčových slov, disponují schopnostmi napsat dobrý a poutavý text a napíšou text se SEO optimalizací. V tomto případě je vhodné investovat do této základní vybavenosti vašich stránek. Nesmíte ale také zapomínat na průběžnou aktualizaci vašich stránek. Pro uživatele není příjemné nacházet na internetu starší data.

Rozpočet ovlivňuje i velká konkurence v tomto oboru. Pokud je vaše firma zaměřena na výkony (produkty, služby), které nemají mnoho konkurenčních subjektů, rozpočet vám to ovlivní pozitivně. Je také možné, že nebudete muset ani tak moc využívat SEO optimalizaci. Pokud je ale ve vašem oboru velké množství konkurenčních subjektů, budete muset do internetové reklamy vložit vyšší procento finančních prostředků. Proto je vhodné si přesně vytvořit představu o tom, jak by webové stránky měly vypadat, jaká data by měly obsahovat a zejména jak velké investice do nich chcete vložit. 

© 2019, ALTAXO SE

Máte zájem o slevu na účetnictví?

Zadejte email a získáte na ni nárok!