Nejste-li viděni, tak jako byste asi neexistovali. To platí v životě a dvojnásobně v prostoru na internetu. Způsobů internetové propagace je více, ale ne všechny se hodí ke každému projektu. Rozhodovat o způsobu propagace byste měli na základě přesného rozboru vašich potřeb.
Propagace na sociálních sítích
Budovat povědomí o firmě, výrobcích či službách můžete pomocí sociálních sítí. V současné době patří sociální sítě k efektivním nástrojům pro komunikaci, a to jak se stálými tak i s novými zákazníky. Výhodou je, že propagaci výrobků či služeb můžete účelně rozdělit podle lokality, pohlaví, věku, stavu, zaměstnání a vzdělání. Nejznámější a nejpoužívanější sociální sítě - Facebook, Google,Myspace, Twitter a LinkedIn.
SEO nesmí chybět
Výraz SEO nepřináší jen tři zaoblená písmena, ale způsob nastavení webu v souvislosti s hojně používanými vyhledávači. Asi každého majitele či provozovatele webových stránek potěší vysoká návštěvnost. Jedním z předpokladů vysoké návštěvnosti jsou stránky optimalizované pro vyhledávače. Optimalizace probíhá na základě klíčových slov, proto by měla ještě před samotnou optimalizací proběhnout analýza klíčových slov. Například pomocí Google AdWords a dalších. Pamatujte, že kvalitní SEO dokáže vaše stránky posunout na přední místa vyhledávačů.
Registrace do katalogů
Pakliže jste se doposud nezaregistrovali do žádného internetového katalogu, tak máte nejvyšší čas vaši chybu napravit. Je pravdou, že lidé využívají internetové katalogy méně často, ale to neznamená, že registrace je zbytečná. Když už nepřinese přímo zákazníka, tak rozhodně netratíte. Získáte zdarma zpětný odkaz, který vás posune na pozici internetových vyhledávačů. Na internetu najdete kromě zahraničních katalogů také řadu českých. Všeobecné - Czin.eu, Odkazy.Seznam.cz,čiToplist.cz. Firemní - Firmy.cz, Najisto.cz, Topkontakt.cz, ZlatéStránky.cz, Služby.cz, Firmy.abc.cz. A nakonec i mapové - Google Places a Lokola.cz.
PageRank tvoří základ vyhledávače Google. Slouží k hodnocení důležitosti webových stránek na základě jejich kvality, váhy zpětných odkazů, originálního obsahu a dalších faktorů. Funguje na vzájemném doporučování a hodnocení webových stránek.
Zpětný odkaz můžete vytvořit vložením svého příspěvku do kvalitních diskusních fór. Ale pozor, tento způsob je potřeba používat s mírou, aby nedošlo k porušení pravidel jednotlivých fór.
Představit vaši firmu, výrobek či službu můžete emailem. Musíte zvolit prezentaci, která nebude působit násilně a adresáta neodradí.
Poslední způsobem je placená reklama. Je nejúčinnější, ale ne každý si tento způsob prezentace může dovolit.
© 2019, ALTAXO SE
Naše služby
Důležité odkazy