Komplexní služby pro podnikatele

+420 607 044 665
info@altaxo.cz

Menu

Jak se návštěvníci dostanou na váš web?

Snad každého majitele webových stránek zajímá, odkud přicházejí návštěvníci na jeho stránky.

 

Přímá návštěvnost

Nejjednodušším způsobem jak lidé přicházejí na webové stránky je přímá návštěvnost. Návštěvník zadá do internetového prohlížeče přímo adresu vašeho webu a už si může prohlížet, co je ve vaší firmě nového.

Pokud chcete svým zákazníkům, ať již těm současným nebo potencionálním práci ušetřit, vyberte si kvalitní doménu. Doménové jméno by nemělo být dlouhé, složité a nemělo by být podobné vaší konkurenci. Pak by se mohlo stát, že jeden překlep bude stačit k tomu, aby zákázník místo vás navštíví internetovou prezentaci vaší největší konkurence.

Vaše doménová adresa by se měla stát nedílnou součástí kontaktních údajů vaší firmy. Měli byste ji mít na vizitkách, na fakturách, v ideálním případě také na razítku, reklamních předmětech. Samozřejmostí by se pro vás měl stát odkaz ve vašem emailovém podpisu.

 

Mám zájem, jak si mohu objednat?

Volejte: +420 607 044 665

Pište na: info@altaxo.cz

Fulltextové vyhledávače

Ovšem nejčastějším místem, odkud návštěvníci přicházejí bývají zpravidla vyhledávače. Registrace alespoň do těch největších vyhledávačů jako je například Seznam by měla být první věcí, kterou po dokončení webu uděláte.

Právě vyhledávače bývají největším zdrojem návštěv a v dnešní době veliké konkurence se jednotlivé firmy předhánějí, aby měli v internetových vyhledávačích lepší pozici.

Vyhledáváčů existuje hned několik, ale vaše firma by určitě neměla chybět na již zmíněném seznamu a na google. Pokud se nezabýváte nějakým opravdu specifickým oborem budete muset i ve vyhledávačích bojovat s konkurencí. Registrace do vyhledávačů vám bude celkem na nic, pokud nebudete vidět.

Lidé hledají ve fulltextových vyhledávačích informace podle klíčových slov. A pokud se váš web neobjeví na první straně, pravděpodobnost, že se k vám návštěvníci dostanou rapidně klesá.

Vaše internetová prezentace musí mít kvalitní obsah a musíte na ní mít správná klíčová slova. Zejména volba správných slov je důležitá, aby vás nový návštěvník vůbec našel.

Pokud si nevíe s klíčovými slovy rady, zamyslete se nad tím, co pravděpodobně lidé na netu hledají a jaká větná spojení nejčastěji využívají. Představte si, že trpíte nespavostí a budete na netu hledat radu, jak usnout. Patříte-li k většině populace praděpodobně při hledání využijete slova potíže s nespavostí, než proč koukám do zdi.

 

Reklama

Návštěvníci se k vám také mohou dostat díky reklamě. Oblíbeným způsobem reklamní inzerce na internetu je tzv. PPC (pay-per-click) nebo chcete-li česky „plať za proklik“. Výhodou oproti jiným formám reklamy je to, že za službu platíte pouze tehdy, pokud někde klikne na vaši reklamu a dostane se tak až na váš web.

PPC nabízí vyhledávače a vaše reklama se zobrazí teprve po té, co potencionální klient zadá do vyhledávače klíčová slova, která souvisí s vaším oborem. Odpadnou vám tak zbytečné výdaje za ty, které vaše reklama neosloví. Pravděpodobnost, že reklama bude účinná, je tak celkem vysoká.

Jak moc bude vaše reklama účinná, závisí nejen na financích, ale také na poutavé reklamě. A pak svou roli samozřejmě hraje zajímavá nabídka na vašem webu. Pokud zákazníka, který na váše stránky přišel, nepřesvědčíte, že vy jste ta správná volba, nejspíš odejde a už se nevrátí.

 

© 2019, ALTAXO SE

Máte zájem o slevu na účetnictví?

Zadejte email a získáte na ni nárok!