Komplexní služby pro podnikatele

+420 607 044 665
info@altaxo.cz

Menu

Konverze PPC systémů

V elektronickém marketingu je onačení konverze situací, kdy se z návštěvníka stane zákazník. Tento „převrat“ se nazývá konverzní poměr, a z toho plyne míra konverze, která se uvádí v procentech. Tento poměr je potřeba sledovat kvůli tomu, abychom zjistili, zda se inzerce v PPC systémech vyplatí či nikoli.

Konverze, v podobě nákupu zboží nebo objednávky služby, jsou sledovány nejčastěji, jelikož právě o ně jde. Záleží přeci na tom, zda je vámi nabízený produkt prodáván či nikoli. A právě proto je záhodné pozorovat tyto konverze.

 

Další typy konverzí jsou již méně sledované, mají nižší význam, ale přesto je dobré mít o nich přehled. Při vyhodnocení účinnosti PPC reklamy je dobré sledovat konverze typu: odběr newsletteru, registrace uživatele, stažení programu, kontaktování obchodníka atp. Abyste stanovili hodnotu konverzního poměru, musíte znát celkový počet návštěv webu a počet konverzí pro danou sledovanou skupinu. Podíl těchto veličin udává výši onoho sledovaného konverzního poměru. Využijete-li statistický nástroj Google Analytics, můžete konverzní poměr získat snadno a rychle.

Mám zájem, jak si mohu objednat?

Volejte: +420 607 044 665

Pište na: info@altaxo.cz

 

Jak určit konverzi

Záleží na tom, jaký druh konverze chcete sledovat. Chcete-li pozorovat, kolik návštěvníků si zakoupí produkt, vytvořte konverzní stránku s URL adresou, na které bude poděkování za nákup. Tato stránka se zobrazí každému zákazníkovi, který uskutečnil nákup. Podobně i s odběrem Newsletteru. Vytvořte URL stránku, na které poděkujete zákazníkovi, že chce odebírat newsletter. Každou konverzi, kterou budete chtít sledovat, můžete označit příslušnou váhou, váhovými veličinami. V případě objednávky je váha konverze nejvyšší, jelikož provozovatel obdrží hmatatelný výsledek, zisk.

 

V České republice je konverzní poměr malý, v průměru ze sto návštěv e-shopu si jeden zákazník koupí zboží. Tudíž konverzní poměr dosahuje jedno procento.

 

Výši konverze mohou pozitivně ovlivnit marketingové strategie, propagace produktů a webových stránek. Dále se může zvýšit rozesíláním newsletterů, nabídek a různých akcí. Konverzní poměr také závisí na tom, jaké produkty nabízíte. Produkty běžné spotřeby budou mít vyšší konverzní poměr než luxusní zboží. 

© 2019, ALTAXO SE

Máte zájem o slevu na účetnictví?

Zadejte email a získáte na ni nárok!