Komplexní služby pro podnikatele

+420 607 044 665
info@altaxo.cz

Menu

Marketingová optimalizace webu v e-shopu

Webové stránky, které slouží k prodeji, by měly skutečně prodávat, a webové stránky, které slouží k prezentaci firmy, by měly skutečně prezentovat. Zdá se to naprosto jasné, ovšem v praxi spoustu majitelů webů (a to skutečně pěkných profesionálně vypadajících webů) neumí potenciál své webové stránky využít. Web je upravený, pěkný, přehledný, ale přesto neprodává produkty a zákazníci jej nenavštěvují.

Čím je to možné?

Majitelé webových stránek opomněli marketingovou optimalizaci webu. Tato optimalizace může být formou on-line prezentace, která může být doplněna off-line marketingovou podporou.

 

  • Off-line prezentací je označován marketing, který není provozován na internetu. Patří sem prozákaznický přístup a guerilla marketing (nekonvenční přístup k marketingu a propagaci za použití minimálních nákladů).

  • On-line prezentaci provádíme prostřednictvím webových stránek a sociálních sítí – prezentace na Facebooku, prostřednictvím newsletterů, bannerů, slev, věrnostních programů, SEO, PPC, emailingu, linkbuildingu atp. Tyto aktivity můžeme rozčlenit do tří základních částí a to podporu prodeje prostřednictvím webových stránek, aktivitu na sociálních sítích a linkbuildingu, a konečně optimalizací webu pro vyhledávače.

Jaké otázky by si měl majitel webových stránek položit, aby jeho aktivity v on-line marketingu byly namístě:

 

Mám zájem, jak si mohu objednat?

Volejte: +420 607 044 665

Pište na: info@altaxo.cz

  • K čemu slouží internetové stránky?

  • Jaké nabízí výrobky a služby zákazníkům?

  • Nabízí i doplňkové služby?

  • Jsou tyto doplňkové služby zdarma?

  • Kde působíte? Jak velký to je region?

  • Chcete rozšířit oblast působnosti?

  • Jací zákazníci u vás nakupují?

  • Jací návštěvníci navštěvují vaše webové stránky?

  • Nakupují u vás někteří zákazníci opakovaně?

  • Jak můžete charakterizovat návštěvníky webových stránek a jak zákazníky?

  • Spolupracuje vaše firma s obchodními partnery?

  • Jak dlouho prodáváte výrobky online?

  • Jaké nástroje k propagaci používáte?

  • Kolik vás propagace stojí?

  • Jaká je míra konverze? 

© 2019, ALTAXO SE

Máte zájem o slevu na účetnictví?

Zadejte email a získáte na ni nárok!