Webové stránky, které slouží k prodeji, by měly skutečně prodávat, a webové stránky, které slouží k prezentaci firmy, by měly skutečně prezentovat. Zdá se to naprosto jasné, ovšem v praxi spoustu majitelů webů (a to skutečně pěkných profesionálně vypadajících webů) neumí potenciál své webové stránky využít. Web je upravený, pěkný, přehledný, ale přesto neprodává produkty a zákazníci jej nenavštěvují.
Čím je to možné?
Majitelé webových stránek opomněli marketingovou optimalizaci webu. Tato optimalizace může být formou on-line prezentace, která může být doplněna off-line marketingovou podporou.
Off-line prezentací je označován marketing, který není provozován na internetu. Patří sem prozákaznický přístup a guerilla marketing (nekonvenční přístup k marketingu a propagaci za použití minimálních nákladů).
On-line prezentaci provádíme prostřednictvím webových stránek a sociálních sítí – prezentace na Facebooku, prostřednictvím newsletterů, bannerů, slev, věrnostních programů, SEO, PPC, emailingu, linkbuildingu atp. Tyto aktivity můžeme rozčlenit do tří základních částí a to podporu prodeje prostřednictvím webových stránek, aktivitu na sociálních sítích a linkbuildingu, a konečně optimalizací webu pro vyhledávače.
Jaké otázky by si měl majitel webových stránek položit, aby jeho aktivity v on-line marketingu byly namístě:
K čemu slouží internetové stránky?
Jaké nabízí výrobky a služby zákazníkům?
Nabízí i doplňkové služby?
Jsou tyto doplňkové služby zdarma?
Kde působíte? Jak velký to je region?
Chcete rozšířit oblast působnosti?
Jací zákazníci u vás nakupují?
Jací návštěvníci navštěvují vaše webové stránky?
Nakupují u vás někteří zákazníci opakovaně?
Jak můžete charakterizovat návštěvníky webových stránek a jak zákazníky?
Spolupracuje vaše firma s obchodními partnery?
Jak dlouho prodáváte výrobky online?
Jaké nástroje k propagaci používáte?
Kolik vás propagace stojí?
Jaká je míra konverze?
© 2019, ALTAXO SE
Naše služby
Důležité odkazy