Komplexní služby pro podnikatele

+420 607 044 665
info@altaxo.cz

Menu

Nákupní chování uživatelů přes mobilní telefon

Proč jsou realizované nákupy přes mobilní telefon tak důležité? Zákazníci, kteří používají smartphone k nákupu produktů nebo používají aktivně internet v mobilním telefonu, jsou oproti ostatním uživatelům v jisté výhodě.

Mohou totiž porovnat cenu výrobku přímo na prodejně s výrobkem v konkurenčních e-shopech.

Téměř 80% uživatelů smartphone při nákupech v obchodě porovnávají ceny na webových stránkách. Často se stává, že zákazníci si výrobek prohlédnou při návštěvě kamenné prodejny a při prohledávání na webových stránkách zjistí, že nabízený výrobek je u konkurence výrazně levnější. Opustí obchod a uskuteční nákup jinde.

Mám zájem, jak si mohu objednat?

Volejte: +420 607 044 665

Pište na: info@altaxo.cz

Co ovlivní chování zákazníků

Chování zákazníků ovlivňují zejména lokální vyhledávání, akční časově omezené nabídky nebo množstevní slevy. Přibližně polovina uživatelů uskutečňují nákup zboží či služby mimo svůj domov. K nákupu se rozhodují rychle a často v závislosti na nárazových akcích. Mobilní nakupování a užívání mobilního internetu za poslední roky nabývá na oblibě. Zavedení mobilního e-shopu nebo přizpůsobení nákupních akcí uživatelům mobilního telefonu může být skutečně výhodnou investicí.

Jak by měly vypadat nabídky

Nabídky by měly být zajímavé a podmanivé, aby zákazník prostřednictvím mobilního telefonu nákup uskutečnil ihned. Často nákupy realizují na zastávce autobusu, při cestování do práce, při čekání ve frontě a podobně. Důležitý je tedy okamžitý impuls, rychlá objednávka. Tomuto trendu by mělo být uzpůsobeno zboží, které je připraveno pro zákazníka v akci. Mělo by patřit do nižší, popř. střední cenové kategorie, a to proto, že drahé zboží si zákazníci impulzivně s největší pravděpodobností nekoupí. V případě, že si zákazníci nákup přeci jen po jeho uskutečnění rozmyslí, spíše u levnějšího zboží nevynaloží úsilí na jeho vrácení, jako u zboží dražšího.

Tyto rychlé nabídky se dají využít skvěle v televizní reklamě. Po odvysílání televizní reklamy uživatel rychle danou výrobek objedná přes mobilní telefon. V tomto případě můžete využít i plakátovou reklamu ve městě, kterou cestující vidí z tramvaje nebo si ji všimnou při procházce městem. V tomto případě také může potenciální zákazník rychle zareagovat a produkt koupit. U plakátové reklamy můžete využít QR kódy, které se pro nákup daného produktu přímo nabízí.

© 2019, ALTAXO SE

Máte zájem o slevu na účetnictví?

Zadejte email a získáte na ni nárok!