Mobilní internetové stránky se liší od těch klasických svým provedením a obsahem. Obsah musí být přizpůsoben mobilním telefonům, to znamená, že webové stránky musí být na mobilní telefon optimalizovány.
Struktura webové mobilní stránky by měla uživateli poskytovat informace, u kterých je pravděpodobné, že bude mobilním internetem vyhledávat. Struktura stránky by měla být na vyhledávání jednoduchá a měla by obsahovat relevantní informace.
Správný obsah
V případě, že chcete prostřednictvím m-marketingu apelovat i na uživatele smartphone, musíte mít vytvořenou velice dobrou stránku pro mobilní weby. S tím souvisí jak vizuální, tak obsahová část. K vytvoření správné obsahové části skutečně zvažte, jaké informace jsou na web důležité umístit, jelikož uživatel mobilního telefonu má před sebou pouze malý displej, a při vyhledávání by neměl neustále posouvat stránkou, a vyhledávat v miniaturním textu to, co hledá.
Váš potenciální zákazník by se neměl probírat množstvím nedůležitých informací, protože nevhodné stránky pro mobilní web mohou uživatele nadobro a zcela jistě odradit. Proto zhodnoťte, co chcete na webových stránkách prezentovat.
Jestli jste např. provozovatel e-shopu a víte, že vysoké procento zákazníků si zboží vyzvedává v kamenné prodejně, je dobré viditelně na mobilní stránky umístit lokalitu e-shopu.
Jestliže prodáváte víno, zaměřte se pouze na popis vína, a vynechte jeho historii pití a historii vaší prodejny. Toto uživatele mobilního webu s největší pravděpodobností vůbec nezajímá, a proto na web nepřišel.
Mobilní obsah webových stránek by měl být jasný, přehledný, bez zbytečných dlouhých odstavců, měl by uživateli poskytnout informace, které v danou chvíli nezbytně potřebuje. V ideálním případě by jej měla mobilní webová stránka natolik zaujmout, aby web navštívil znovu v klasickém provedení pro osobní počítače.
© 2019, ALTAXO SE
Naše služby
Důležité odkazy