Komplexní služby pro podnikatele

+420 607 044 665
info@altaxo.cz

Menu

PPC v systému Google AdWords

Pro úspěšnou PPC kampaň nepodceňte řádnou a pečlivou přípravu. Jestli-že nemáte s přípravou PPC kampaní žádné zkušenosti, čtěte pozorně. Při vytvoření účtu na Google AdWords a nabití kreditu, vám poslouží tento návod jako vodítko pro vytvoření reklamy (k programu Google AdWords není příliš zdařilá uživatelská podpora).

Nejprve si stanovte jasný cíl kampaně. Cílem nejčastěji bývá zviditelnění webových stránek za účelem prosazení e-shopu či jiných nabízených služeb v nejrůznějších oblastech. Kampaň by tedy měla být směrována primárně k tomu, aby byl zvýšen počet návštěvníků daných webových stránek. To, zda si zákazník produkt koupí nebo to, zda web opustí po několika sekundách, to PPC kampaně ovlivnit neumí. A proto od nich tedy neočekávejte zázraky ve zvýšení obratu, ale jen ve zvýšení počtu návštěvnosti webových stránek. Skutečně záleží na vašem cíli a to, zda chcete primárně pouze zvýšení počtu zobrazení webových stránek, anebo zvýšení zobrazení s možností uskutečnění nákupu. Je-li tedy vašim primárním cílem přilákat na stránky kohokoli, anebo pouze potenciální zájemce s možností koupi daného produktu či služby.

 

Následně přichází okamžik, při kterém je nutné si stanovit výši maximálního rozpočtu kampaně na jeden den.

 

Kroky k vytvoření PPC kampaně v programu Google AdWords:

1) V prvním kroku zvolíte název kampaně – není nikde veřejně zobrazen a slouží pouze pro vaši orientaci.

Mám zájem, jak si mohu objednat?

Volejte: +420 607 044 665

Pište na: info@altaxo.cz

2) Lokalita a jazyk – zde zvolíte území, které má být použito pro danou kampaň. Můžete zvolit kampaň jen pro Českou republiku, nebo pro celý svět vyjma jednotlivých států. Google AdWords nabízí v tomto směru široké možnosti. K lokalitě vyberete i jazyk kampaně. Zpravidla budete volit pouze Českou republiku a jazyk češtinu, popř. angličtinu – pokud je k dispozici anglická mutace webových stránek.

3) Zobrazení - Následně zvolíte zařízení, na kterých se má kampaň zobrazovat. Můžete vybrat z možností:

  • Stolní počítače a notebooky

  • Mobilní zařízení vybavená plnohodnotným prohlížečem

  • Tablety vybavené plnohodnotným prohlížečem

Zde zaškrtnete, dle vámi zvoleného cíle, přístroje, kde chcete, aby se reklama zobrazovala. Pokud chcete rozšířit povědomí o webových stránkách, zaškrtnete všechna zařízení. Pokud chcete, aby si zákazníci pouze objednali zboží, které zároveň zaplatí, tak pravděpodobně zvolíte pouze kategorii: Stolní počítače a notebooky, popř. tablety.

 

4) Rozpočet na den a CPC – na začátku kampaně jste si stanovili rozpočet na jednotlivý den, který nyní do formuláře vyplníte, a zároveň nastavíte maximální nabídku CPC (Cost per Click) pro vybraná klíčová slova. Např. můžete nastavit denní limit 500 Kč a CPC 8 Kč. Ceny pro jednotlivá klíčová slova můžete upravovat manuálně.

 

5) Text – nyní zvolíte text, který chcete, aby se v reklamě objevoval. Jste omezeni počtem řádků, a proto volte vhodně klíčová slova, která vám nabídne tabulka při absolvování kroku č. 4. Reklama se skládá z nadpisu, dvou popisných řádků, viditelného URL a cílového URL.

 

Po vytvoření reklamy sledujte denně její průběh. Můžete ji jakkoli upravovat, rozšiřovat lokalitu, měnit klíčová slova a limit, který jste si stanovil. 

© 2019, ALTAXO SE

Máte zájem o slevu na účetnictví?

Zadejte email a získáte na ni nárok!