Být stále na očích zákazníků je přáním každého podnikatele. Být viděn je totiž spojeno s vyšší pravděpodobností uzavření obchodu. A být viděn na internetu znamená být navštěvován. V současné době se na internetu v souvislosti být viděn nejvíce používají dvě cesty. Jedna je placená a druhá si žádá jen počáteční vklad formou vloženého času či menší investice.
První cestou je placená reklama pay-per clil, placené bannery, odkazy a PR články. Druhá cesta vede přes optimalizaci webových stránek tzv. SEO (Search Engine Optimization). V dnešním článku si rozebereme SEO optimalizaci. Správnému nastavení SEO (klíčových slov) musí předcházet kvalitní analýza. Jedná se o velký objem celkem nudné práce. Na druhé straně, ale s výsledkem vedoucím k získání nových zákazníků a širšího povědomí o produktu, službě a společnosti. Ve výsledku jde pak o práci, která se vyplatí. Samotné analýze klíčových slov předchází srovnání si informací o účelu webu, cílových skupinách, konkurenci a nabízeného zboží či službě. Analýza klíčových slov je zaměřena na identifikaci vhodných klíčových slov a na odhad jejich potenciálu z pohledu SEO. Výsledkem je vymezení klíčových slov a jejich užití při následné optimalizaci. Správná optimalizace probíhá na základě identifikace jednotlivých stránek webu. A každá jednotlivá webová stránka má svá originální klíčová slova.
© 2019, ALTAXO SE
Naše služby
Důležité odkazy