Proč investovat do internetové reklamy, když lidé čtou noviny? Není lepší investovat do inzerátu v tisku, anebo peníze vynaložit na billboard v centru města? Není. Přečtěte si proč.
Internetová reklama, a potažmo internet, je stále nové médium, které se dynamicky neustále rozvíjí a které používá ve vyspělých zemích drtivá většina občanů. Informace se prostřednictvím internetové sítě šíří okamžitě, bezpečně, přesně a za nižší cenu, než je tomu u ostatních médií. Srovnáme-li cenu např. u televizního vysílání, je internetová reklama výrazně levnější a její efekt je s televizní reklamou srovnatelný. Pokud chcete na své podnikání upozornit, ve své podstatě neexistuje vhodnější reklamní médium, než je internet.
Přesné zacílení
Díky cookies, registracím a sociálním sítím je jednoduché zacílit reklamu na tu skupinu spotřebitelů, kterou inzerent požaduje. Díky sledování zájmů spotřebitele (vyhledávání, čtení článků, sledování shlédnutých videí) není problém najít požadovanou skupinu.
Flexibilita
Je možné přesně a okamžitě zacílit na ty segmenty, které jsou pro inzerenty žádoucí, a tak oslovit co nejvíce spotřebitelů.
Rychlost
Rychlost je v tomto případě skloňována hned několikrát. Uživatelé mohou na kampaň velice rychle reagovat, a vy můžete velice rychle reagovat na jejich odezvu – upravovat kampaň, měnit počet inzerce, popř. uzpůsobení inzerce atd.
Nízká cena
Ceny kampaní jsou ve srovnání s jinými médii nízké. Je také možné kampaň uvést v několika verzích a proměnách, a to s minimálními náklady.
Interaktivita
Vysoce ceněná a pozitivní vlastnost internetu. Díky vizuálním prvkům je zákazník nejen přilákán, ale můžete jej vtáhnout přímo do děje, např. různými soutěžemi apod.
Personalizace a reference
Uživatelé mohou na dané výrobky poskytovat reference a hodnocení. Tím se může rapidně zvýšit prodej vašeho výrobku, jelikož se stane důvěryhodným.
Působnost
Internet je dostupný na celém světě, a tak může vaši reklamu sledovat zákazník v Evropě, v Americe, Austrálii, kdekoli. Můžete kampaň za minimální náklady přizpůsobit dle kulturních rozdílů, upravit jazykové mutace, a to aniž byste museli měnit formáty nebo přenosová data, jelikož internet je založený v každé zemi na stejném principu.
Snadná sledovatelnost úspěšnosti
Dle analytických nástrojů můžete snadno pozorovat, zda uživatele reklama zaujala či nikoli. Díky těmto nástrojům můžete dále s informací pracovat a zařídit se podle vašich možností.
© 2019, ALTAXO SE
Naše služby
Důležité odkazy