Komplexní služby pro podnikatele

+420 607 044 665
info@altaxo.cz

Menu

Výkonnostní marketing

Výkonnostní marketing, jak vyplývá z názvu, je marketing zaměřený na výkon. Výkonem se v tomto případě rozumí měřitelná akce konverze na vašich webových stránkách, kterou může být např. registrace, přihlášení k odběru novinek, vyplnění objednávky nebo nákup v e-shopu.

Podstata výkonnostního marketingu

Podstatou výkonnostního marketingu je stanovení měřitelného cíle na webových stránkách nebo v internetovém obchodu a dlouhodobá optimalizace internetových aktivit, aby bylo možné efektivně maximalizovat stanovený cíl.

 

Optimalizace má v tomto případě dvě hlavní části, a to optimalizaci zdrojů návštěvnosti a efektivizace webových stránek.

 

  • Optimalizace zdrojů návštěvnosti je výběr online reklamních aktivit (např. výběr klíčových slov a webových stránek, na kterých se bude zobrazovat reklama) tak, aby vedly k maximálním efektivním konverzím. Nejpoužívanějšími zdroji návštěvnosti jsou PPC systémy a affiliate marketing.

    Mám zájem, jak si mohu objednat?

    Volejte: +420 607 044 665

    Pište na: info@altaxo.cz

  • Efektivizace webových stránek znamená snahu o maximalizaci konverzí u příchozích návštěvníků. Můžeme sem zařadit použitelnost, přívětivost a snadnou orientaci na webových stránkách atp. K hodnocení nám slouží např. Google Analytics, Google Adwords, Sklik, Etarget či sociální sítě.

Nástroje výkonnostního marketingu

 

  1. Optimalizace pro vyhledávače (SEO)

Optimalizace webových stránek pro vyhledávače je využívána pro dosahování stanovených cílů prostřednictvím lepšího umístění vašich webových stránek ve výsledcích vyhledávání na vyhledávačích. Výsledkem kvalitní optimalizace jsou odkazy na Vaše webové stránky na předních pozicích v přirozených výsledcích vyhledávání.

 

  1. Affiliate marketing

Affiliate marketing jsou aktivity, které jsou odměňovány procentem nebo pevnou částkou z prodeje výrobků a služeb (zpravidla z objednávky). Poskytovatel reklamního prostoru je tedy odměňován pouze za uskutečněné nákupy.

 

  1. PPC systémy

Jedním z nejvyužívanějších nástrojů výkonnostního marketingu jsou PPC systémy, u kterých se platí pouze za klik na reklamu. V českém prostředí jsou to např. Google AdWords, Sklik, Etarget, AdFox nebo Facebook.

 

Závěrem je nutné dodat, že výkonnostním marketingem se musíte zabývat po celou dobu provozu webových stránek nebo internetového obchodu, musíte sledovat zpětnou vazbu a také vyhodnocovat efektivitu použitých nástrojů. 

© 2019, ALTAXO SE

Máte zájem o slevu na účetnictví?

Zadejte email a získáte na ni nárok!