Děláme podnikání jednodušší

+420 607 044 665
info@altaxo.cz

Internetový marketing

Reklamní bannery

31. 1. 2015

Slovní spojení internetová reklama jde dnes ruku v ruce s reklamními bannery. Anglický výraz banner se v počátku vstupu na český trh vžil do povědomí lidí coby reklamní proužek používaný na WWW...

Affiliate program

16. 12. 2014

Affiliate program je marketingový nástroj internetových firem, který funguje na provázanosti stránek prodejce produktu a stránek, které produkt doporučují. Někdy se také může označovat jako provizní...

Co je analýza klíčových slov?

15. 12. 2014

Chcete být na internetu viditelní a jednoduše k nalezení ve vyhledávačích? Chcete nabídnout potenciálním zákazníkům přehlednou strukturu vašeho webu a dopřát jim snadnou orientaci v informacích,...

PPC reklama nebo SEO?

14. 12. 2014

Prezentace podnikatelské činnosti na webových stránkách by dnes měla být naprostou samozřejmostí. Internet je však vysoce konkurenční prostředí, ve kterém množství webových stránek neustále narůstá....

Linkbuilding - základy

13. 12. 2014

V reálném životě se snažíte, aby o vašem podniku lidé mluvili a aby o vás jiní lidé co nejvíce slyšeli. Úkolem linkbuildingu je zajistit, aby se o vás na internetu vědělo a četlo. Je to taková webová...

Online nebo offline marketing?

12. 12. 2014

Každá firma, která chce získat pozornost zákazníků musí být vidět. K propagaci firmy je zapotřebí dobrý marketing. Spousta zejména začínajících podnikatelů si často láme hlavu, která varianta je...

Reklama na internetu

11. 12. 2014

  Pozitivní dopady vhodně zvolené reklamy jsou v dnešní době neoddiskutovatelné. Každý podnikatelský subjekt, každá organizace dnes využívá různé formy propagace. Jednou z nejlevnějších je...

Slevové portály, ano či ne?

10. 12. 2014

Slevové portály během roku 2011 zaplavily český internet. V současné době slevových portálů pod tlakem konkurence značně ubývá. K tomu přispívá hlavně změna ve spotřebitelském chování zákazníků....

Základy internetového marketingu

9. 12. 2014

Chcete, aby vaši firmu na internetu každý bezpečně našel? Chcete ušít nabídku na míru konkrétním zákazníkům? Chcete, aby okolí vědělo, co vaše firma dělá a v čem se jí nejvíc daří? Chcete udělat...

Jak se návštěvníci dostanou na váš web?

8. 12. 2014

Snad každého majitele webových stránek zajímá, odkud přicházejí návštěvníci na jeho stránky.   Přímá návštěvnost Nejjednodušším způsobem jak lidé přicházejí na webové stránky je přímá...

Co je to SEO?

7. 12. 2014

SEO je zkratka anglického výrazu Search Engine Optimization a do češtiny je překládána jako optimalizace webových stránek pro vyhledávače. Je moderním zaklínadlem většiny webmasterů, kteří jsou...

Co je to PPC?

6. 12. 2014

PPC reklamy jsou jedním z nástrojů, jak přitáhnout více návštěvníků na naše webové stránky. Dnes patří mezi nejpodstatnější složky internetové reklamy a marketingu.  PPC je zkratka z anglického Pay...

Nejnavštěvovanější sociální sítě

5. 12. 2014

Potřeba sdružovat se, komunikovat a společně se bavit je obecně lidská, a tak úměrně rozšíření internetu na počátku nového tisíciletí začaly nabývat na síle a významu také internetové sociální sítě....

Reklama na sociálních médiích

4. 12. 2014

Sociální média jsou média, která jsou spoluvytvářena a sdílena různými uživateli. Velmi často poskytují názor na produkt či službu, který je ve většině případů pravdivý, a tak jsou sociální média...

Jak na internetový marketing?

3. 12. 2014

Nejste-li viděni, tak jako byste asi neexistovali. To platí v životě a dvojnásobně v prostoru na internetu.  Způsobů internetové propagace je více, ale ne všechny se hodí ke každému projektu....

Newsletter

2. 12. 2014

Newsletter označuje v českém překladu elektronický zpravodaj a patří k moderním, levným a účinným marketingovým nástrojům. Přesněji je takto označována korespondence, která je pravidelně zasílána...

Jak na direct e-mailing?

1. 12. 2014

Direct e-mailing je pojem, který se v marketingu objevuje čím dál častěji. Jde o aktivitu, která má řadu výhod a umožňuje poměrně snadno oslovit cílovou skupinu.   Jak na to? Direct e-mailing není...

SEO marketing

30. 11. 2014

Být stále na očích zákazníků je přáním každého podnikatele. Být viděn je totiž spojeno s vyšší pravděpodobností uzavření obchodu. A být viděn na internetu znamená být navštěvován. V současné době se...

QR kódy a jejich potenciál pro firemní prezentaci

29. 11. 2014

QR kódy se v poslední pěti letech velmi rozšířily i u nás a v podstatě skoro na každém plakátu nebo propagačním materiálu, který se snaží působit moderně a dynamicky, je vytištěný QR kód, ačkoli...

Druhy internetové reklamy, využití

28. 11. 2014

Cílem internetové reklamy je ovlivnit rozhodování zákazníků při nákupu zboží a služeb. Hlavním plusových faktorem internetové reklamy je její interaktivnost, velice rychle se dá měnit a je (na...

„Novodobá“ internetová reklama

27. 11. 2014

Mezi nové formy internetové reklamy patří virální marketing, soft selling (nepřímá reklama), affiliate program, microsites, reklama na blogu a sponzorování obsahu. Tyto reklamy jsou stále více...

Monitoring návštěvnosti

26. 11. 2014

Myslíte si, že víte o návštěvnících svých webů vše podstatné? Pokud snad ano, tak vás musíme vyvést z omylu. Protože pakliže nedisponujete níže uvedenými informacemi, můžete jenom spekulovat o...

Jak se měří základní úspěšnost internetové reklamy?

25. 11. 2014

Rozhodli jste se investovat do internetové reklamy? Tato forma inzerce má jedno velkou výhodu. Oproti inzerci v tištěných médiích, nebo médiích multimediálních, je poměrně snadno kvantifikovatelná a...

Co je to PPC kampaň?

24. 11. 2014

Inzerovat na internetu můžete nejrůznějším způsobem. Zcela speciální způsob nabízejí velké vyhledávače – Google a Seznam. Pro měření reklamy v těchto vyhledávačích se používá pojem Pay per click. Oč...

Jak na Facebookové kampaně

23. 11. 2014

Kdo by byl býval před několika řekl, že Facebook získá takový věhlas a že se dnes stane podobnou platformou, jakou je vlastně internet? Sociální sítě a Facebook obzvláště je dnes možné využívat...

Jaké jsou novinky v Google Analytics - jak spárovat přístupy z více zařízení?

22. 11. 2014

Internetové stránky dnes provozuje naprosto každá firma. Jedná se o skvělý způsob, jak dát vědět o sobě a o své nabídce. Jistě vás bude také zajímat, jak jsou vaše stránky navštěvované, na co se...

Co jsou to vyhledávače zboží na internetu, jak se do nich registrovat?

21. 11. 2014

Máte vlastní internetové stránky, na kterých nabízíte nakupujícím nejrůznější zboží, nebo máte kamennou prodejnu, ve které je možné toto zboží zakoupit? Pak byste jistě měli své stránky a nabídku...

Jak využít kódy QR na fakturách

20. 11. 2014

Technologie dělají pokroky mílovými kroky a usnadňují nám život, i co se týká plateb v podnikání. Jako novinka v této oblasti je využití tzv. QR kódů při placení faktur. QR kódy – skvělý způsob...

Jak se vytváří XML feed?

19. 11. 2014

Provozujete e-shop? Pak jistě chcete, aby na stránky s vaší nabídkou zboží přišlo co nejvíce lidí a aby jich co nejvíce také dokončilo objednávku. V takovém případě vám pomohou tzv. vyhledávače...

E-marketing

18. 11. 2014

E-marketingem je označován marketing, který je aplikován do prostředí internetových stránek. Jeho cílem je přilákat zákazníka, vybudovat značku, propagovat ji a dostat ji do lidského povědomí....

Je účinný m-marketing?

17. 11. 2014

Rozvoj technologie a mobilních telefonů posunul e-marketing do rovin smartphonů a mobilních telefonů. Téměř každý člověk vlastní jeden či více mobilních telefonů, a čím více jeho telefon dokáže, tím...

Konverze PPC systémů

16. 11. 2014

V elektronickém marketingu je onačení konverze situací, kdy se z návštěvníka stane zákazník. Tento „převrat“ se nazývá konverzní poměr, a z toho plyne míra konverze, která se uvádí v procentech....

Kolik stojí konverze prostřednictvím PPC systému

15. 11. 2014

Pro zadání reklamy do PPC systémů (např. Google AdWords nebo S-klik) musíte zvolit nejprve vhodná klíčová slova. Každé klíčové slovo má pochopitelně svou stanovenou finanční hodnotu. Vaším cílem je...

Ceny klíčových slov v SEO

14. 11. 2014

Chcete-li si najmout SEO agenturu, či SEO konzultanta, a nechat si webové stránky uzpůsobit tak, aby na ně přicházelo stále více relevantních zákazníků, přinášíme vám několik tipů, jak se připravit...

Rizika PPC reklamy v internetovém marketingu

13. 11. 2014

Zda použít SEO pro optimalizaci webu, internetový marketing, anebo PPC systémy, může být dle různých názorů v rozporu. Vezmeme-li v úvahu náklady spojené se SEO a s PPC reklamou, vychází SEO z tohoto...

SEO pro mobilní telefony

12. 11. 2014

Chcete-li uspět s prezentací svého výrobku na webu, myslete také na uživatele mobilních telefonů. Aplikaci „internet v mobilu“ využívá stále častěji více uživatelů, a proto se při marketingových...

Internetový blog pro webovou reklamu

11. 11. 2014

Reklama, která je zformována prostřednictvím internetového blogu, začíná být v České republice stále více populární. Blogger může doporučit produkt nebo službu, kterou prezentuje prostřednictvím...

Kontextová reklama

10. 11. 2014

Kontextová reklama je forma internetové reklamy, která se zobrazuje na základě obsahu webové stránky (ve většině případů po zadání předem definovaného klíčového slova) a může být ve formě textového...

Remarketing

9. 11. 2014

Remartketing je typ cílené internetové reklamy, kterou vyvinula společnost Google a jejím hlavním úkolem je přivést návštěvníky vašich webových stránek zpět a přimět je k nákupu. Funkci remarketing...

Pinterest - Sociální síť v zahraničí

8. 11. 2014

K méně známým sociálním sítím v České republice patří Pinterest. Tato sociální síť, jejíž název je stvořen ze slov „pin“ - špendlík a „interest“ – zájem. Lidé, kteří využívají tuto síť, vytváří...

Jak zaregistrovat profil na Pinterest

7. 11. 2014

Tato nová sociální síť nabízí spoustu marketingových příležitostí pro firmy, které prodávají spotřební zboží, zážitky, či různé zajímavé nebo levné zboží, které běžný uživatel na webových stránkách...

7 typů na úspěšnou reklamu na sociálních sítích

6. 11. 2014

Jak využít reklamu na sociálních sítích a být úspěšný jako zahraniční firmy? Přinášíme vám sedm jednoduchých tipů. Předně si pamatujte alespoň následující: aktualizace, aktualizace a aktualizace. ...

Obsah mobilních internetových stránek nejen pro e-shop

5. 11. 2014

Mobilní internetové stránky se liší od těch klasických svým provedením a obsahem. Obsah musí být přizpůsoben mobilním telefonům, to znamená, že webové stránky musí být na mobilní telefon...

Mobilní aplikace a reklama – SEO vs. mobilní aplikace

4. 11. 2014

V prostředí mobilního webu máte dvě možnosti, jak oslovit potenciálního zákazníka. Můžete optimalizovat web prostřednictvím správného mobilního m-marketingu a SEO, anebo na webové stránky umístit...

SMS a její akceptovatelnost zákazníky

3. 11. 2014

Prostřednictvím mobilního telefonu můžeme provozovat reklamní sdělení dle možnosti mobilního software a to formou SMS, bannerů či mobilních aplikací. Vždy by měl zadavatel zvážit, zda se zvolená...

Collabim

2. 11. 2014

Tento nástroj se používá pro analýzu klíčový slov. Díky němu je možné zjistit, jak úspěšný je web z pohledu klíčových slov ve vyhledávačích, a na která slova je dobré se zaměřit. Tento webový SEO...

Marketingová optimalizace webu v e-shopu

1. 11. 2014

Webové stránky, které slouží k prodeji, by měly skutečně prodávat, a webové stránky, které slouží k prezentaci firmy, by měly skutečně prezentovat. Zdá se to naprosto jasné, ovšem v praxi spoustu...

Marketing na sociálních sítích

31. 10. 2014

Cílem každého podnikatele by mělo být (vyjma potěšení z podnikání) zvyšování výnosů, snižování nákladů, zvyšování spokojenosti zákazníka, a proto je využití marketingu na sociálních sítích vhodným...

Marketing zdarma v rámci sociálních sítí Facebook a Google+

30. 10. 2014

Při prezentaci firmy, popř. vybraného produktu, je v současné době také relevantní reklama na sociálních sítích. V následujících odstavcích se dozvíte, na kterých sítích se vyplatí reklamu udržovat,...

PPC v systému Google AdWords

29. 10. 2014

Pro úspěšnou PPC kampaň nepodceňte řádnou a pečlivou přípravu. Jestli-že nemáte s přípravou PPC kampaní žádné zkušenosti, čtěte pozorně. Při vytvoření účtu na Google AdWords a nabití kreditu, vám...

Jak vybrat klíčová slova v PPC reklamě

28. 10. 2014

Zvolení klíčových slov není vždy lehké a ne vždy se setkáte s odezvou, jakou byste si představovali. Za často používaná klíčová slova zaplatíte za proklik skutečně hodně a není jisté, že tento...

Obsahový marketing

27. 10. 2014

Obsahový marketing (Content marketing) je vytváření a šíření relativních a cenných informací prostřednictvím obsahu s cílem získat zákazníky, aniž byste je nutili k nějaké akci, např....

Display reklama na internetu

26. 10. 2014

Display reklama je druh plošné internetové reklamy, důležitá součást marketingového mixu a jeden z nejúčinnějších nástrojů on-line marketingu. Na rozdíl od textové reklamy využívá display reklama...

Výkonnostní marketing

25. 10. 2014

Výkonnostní marketing, jak vyplývá z názvu, je marketing zaměřený na výkon. Výkonem se v tomto případě rozumí měřitelná akce konverze na vašich webových stránkách, kterou může být např. registrace,...

Display reklama

24. 10. 2014

Display, nebo-li bannerová reklama je nejznámější formou internetové reklamy. Z hlediska praktického použití se display reklama nejvíce hodí na budování image značky nebo inzerci výhodných slevových...

ROPO efekt

23. 10. 2014

Internet naprosto proměnil vnímání světa. Systém vzájemně propojených počítačových sítí de facto ovlivňuje lidský život v moderní společnosti na každém kroku. Efekty internetu se velmi výrazně...

TrueView reklama

22. 10. 2014

Video reklama je jedním z formátů internetové reklamy. I když se na českém mediálním trhu prosazuje pomaleji, než se předpokládalo, v meziroční srovnání (2011-2012) zaznamenala skokový nárůst....

Mobilní telefony v internetové reklamě

21. 10. 2014

Jak na reklamu v mobilním telefonu? Jaké webové prohlížeče jsou nejčastěji používané a jaké mobilní telefony uživatelé nejvíce kupují? O tomto novém trendu internetové reklamy je následující...

Nákupní chování uživatelů přes mobilní telefon

20. 10. 2014

Proč jsou realizované nákupy přes mobilní telefon tak důležité? Zákazníci, kteří používají smartphone k nákupu produktů nebo používají aktivně internet v mobilním telefonu, jsou oproti ostatním...

Výhody investování do internetové reklamy

19. 10. 2014

Proč investovat do internetové reklamy, když lidé čtou noviny? Není lepší investovat do inzerátu v tisku, anebo peníze vynaložit na billboard v centru města? Není. Přečtěte si...

Nevýhody aplikování internetové reklamy

18. 10. 2014

Internetová reklama s sebou přináší bezesporu řadu výhod a tzv. skrytých benefitů pro inzerenty, ovšem nic není bez závad. I internetová reklama v sobě skrývá několik negativních vlastností, které...

Google Adwords Express pro malé podniky

17. 10. 2014

Služba Google Adwords Express je alternativa ke Google Adwords a je určena zejména pro malé lokální podnikatele a firmy. Prostřednictvím Google Adwords Express můžete inzerovat na Googlu, aniž...

Nástroj okamžité komunikace - Facebook

16. 10. 2014

Facebook nejen že sdružuje lidi a nabízí jim možnost navázat nová přátelství, ale zároveň je i fungujícím nástrojem okamžité komunikace. Internet má v souvislosti s okamžitou komunikací svůj...

Reklama ve vyhledávání

15. 10. 2014

Pod pojem SEM marketing (Search Engine Marketing) zahrnujeme aktivity, díky kterým subjekt získává návštěvnost z vyhledávačů. Využívají se dva základní principy. Optimalizace pro vyhledávače (SEO,...

Regulace internetové reklamy

14. 10. 2014

Většinou se očekává, že společnosti, které využívají reklamu, se budou řídit nějakým etickým kodexem a k regulaci reklamy nedochází razantně a drasticky. V České republice není reklama...

Slušnost, pravdivost a čestnost v internetové reklamě

13. 10. 2014

Základní pravidla, která by měla reklama dodržovat, jsou slušnost, pravdivost a čestnost. Toto se týká nejen internetové reklamy, ale i televizní a printové reklama. Slušnost V zásadě by...

Stream video

12. 10. 2014

V současné době je velice populární umísťování videí na webové stránky bez poplatků. Tato videa jsou stažena a následně přehrávána uživateli, kteří o jejich těchto videí ví. Výhodou tohoto...

Propagace webu

11. 10. 2014

Kýženým výsledkem webových stránek je rostoucí návštěvnost. Ovšem generování čtenářů či uživatelů neobstará ani sebelepší web. Základní myšlenka je triviální – aby někdo stránky navštívil, musí se...

Virální marketing

10. 10. 2014

Za málo peněz hodně muziky. Má to ovšem drobný háček. Tvrzení platí jenom v případě úspěchu, ale kladný výsledek je nejistý. Virální marketing využívá pro šíření komerčního sdělení internet. Právě...

Investice do internetového marketingu

9. 10. 2014

Určení konečného rozpočtu pro e-marketing (internetový marketing) je velmi obtížné. Ovlivňuje ho zejména kvalita samotných webových stránek organizace, jak již dlouho web funguje a jaké jsou...

Video marketing

8. 10. 2014

Video marketing je typ internetového marketingu. Krátká videa o délce dvou až pěti minuty čerpají náměty z různých článků nebo informačních zdrojů. Videa jsou nahrávána na webové stránky, které...

Webcast

7. 10. 2014

Stručně řečeno, webcasting je vysílání na internetu. Informační obsah tvořený obrazovou a zvukovou složkou je distribuován pomocí moderní technologie k širokému diváckému publiku....

Data mining

6. 10. 2014

Data mining je metoda, která pomocí matematických funkcí analyzuje velké objemy dat a hledá v nich skryté souvislosti. Dobývání dat je důležitý marketingový nástroj. Řada firem během posledních...

Trendy v internetovém obchodování

5. 10. 2014

Obchodování na internetu je velmi bouřlivým a progresivním sektorem. Trendy a okolnosti se rychle mění a vyvíjí. Firmy působící na trhu musí bryskně analyzovat informace a reagovat na změny...

Advergaming

4. 10. 2014

Reklamní sdělení propagující značku, produkt nebo marketingovou zprávu je integrováno do počítačové hry. Advergaming prožil boom s rozvojem internetu, který umožňuje zainteresování mnohem větší...

Mobilní marketing

3. 10. 2014

V prvopočátku existence byl mobilní marketing brán pouze jako součást direct marketingu. V současnosti je vnímán jako plnohodnotná součást marketingového mixu. Jedná se o souhrn marketingových...

Pop-up reklama

2. 10. 2014

Pop-up je vizuální efekt grafického uživatelského rozhraní. Zobrazení vychází z anglického překladu – rychle se vynořit, vyskočit. Reklamní sdělení totiž překryje ostatními elementy. Pop-up se de...

Datová centra

1. 10. 2014

Datové centrum je centralizované úložiště pro ukládání, správu a šíření údajů a informací. DC představují jeden z nejdůležitějších prvků komunikační infrastruktury. Uložená data musí být kdykoliv...

Advertainment

30. 9. 2014

Pojem vznikl spojením dvou anglických slov advertising (reklama) a entertainment (zábava). Advertainment je novou formou propagace, která přinesla inovativní přístup k reklamě. Dochází k propojení...

Position marketing

29. 9. 2014

Elektronický marketing zahrnuje aktivity, které probíhají prostřednictvím elektronických zařízení. Vedle internetového marketingu, mobilního marketingu spadá do sektoru i position marketing...

Astroturfing

28. 9. 2014

Astroturfing je moderní nekalá marketingová metoda, která může být vnímána jako jedna z forem guerillového marketingu. Zadavatel reklamy se snaží na zboží, službu či politický názor vyvolat...

Augmentovaná realita

27. 9. 2014

Augmentovaná realita (někdy označována i jako rozšířená realita) patří stále k relativně nové oblasti v mediích a je velmi často využívána v oblasti marketingové komunikace jako jedinečný způsob,...

Augmentovaná realita 2

26. 9. 2014

Rozšířená realita představuje mezistupeň mezi realitou skutečnou a virtuální. Je obohacením obrazu skutečnosti o uměle doplněné obrazce či jiné informace. Jev probíhá na displeji. Vše se...

Online partnerství a kooperace

25. 9. 2014

Smyslem kooperace či online partnerství je vzájemná pomoc a podpora na trhu. Vzájemnou spolupráci mohou navázat jakékoliv subjekty. Cílem efektivní součinnosti by měl být prospěch všech...

AdMonitoring

24. 9. 2014

AdMonitoring je projekt, který monitoruje reklamní aktivity na českém internetu. Mezi hlavní formy sledované reklamy patří obrázková, flashová, textová a kombinovaná reklama. AdMonitoring umožňuje...

Podvodné prokliky

23. 9. 2014

Click fraud je pojem z oblasti PPC reklamy. Označují se tak kliky, které nejsou provedeny uživatelem zajímajícím se o produkt. Podvodné kliknutí nastává ve chvíli, kdy osoba (manuálně) či...

Crowdfunding

22. 9. 2014

Crowdfunding je způsob získávání peněz formou sbírky. Nabízí alternativní možnost k realizaci projektů. Internet skýtá bohaté možnosti, jak podobné sbírky nejen medializovat, ale také technicky...

Bannerová slepota

21. 9. 2014

V lepším případě ignorance, v horším případě nenávist. Tak mluví internetoví odborníci o reakcích uživatelů na jeden z nejstarších internetových reklamních formátů. Bannerovou slepotou je...

Undercover marketing

20. 9. 2014

Undercover marketing je podskupinou guerilla marketingu. Potenciální zákazník si neuvědomuje, že na něj působí marketingové tlaky. Cílem je vytvářet kolem produktu pozitivní rozruch a tím...

Webisode = Internetové epizody

19. 9. 2014

Krátká videa jsou šířena prostřednictvím internetu. Obvykle trvají od tří minut do čtvrt hodiny. Jedná se o stručné příběhy, které tvoří série reklam, trailerů na nové filmy, nebo upoutávek na...

Sociální nakupování

18. 9. 2014

Sociální nakupování je jeden z typů e-komerce, který využívá sdílení zkušeností nakupujících prostřednictvím sociálních internetových sítí. Cílem je propojit značky s jejich fanoušky a dát...

Technologie BeeTagg

17. 9. 2014

BeeTagg umožňuje propojení ostatních médií s internetem. Aplikace je schopná po nafocení jediného obrázku propojit daný obrázek = kód s interaktivní akcí, jako je linkování na webovou adresu,...

Cosmic Cursor

16. 9. 2014

Cosmic Cursor je formát internetové reklamy. Sdělení se zobrazuje u kurzoru během jeho pohybu. K šipce myši se na stránce přidá obrázek (např. logo), který neujde pozornosti uživatele tím, že se...

Interaktivní marketing

15. 9. 2014

Interaktivní marketing je typ přímého marketingu, který je využíván především v internetovém prostředí. Je to jednoduchý marketingový proces, který umožňuje pružně reagovat na jednání zákazníků a...

E-mailing

14. 9. 2014

Jedná se o jednu z metod jak nalákat potencionální zákazníky. A to nejjednodušší formou – prostřednictvím e-mailu. Za pár vteřin jsou odběratelé informování o nových produktech, akcích a podobně....

Nový trend – viral videa, co se skrývá za jejich úspěchem?

13. 9. 2014

Zkuste místo nudného čtení propagovat svoji firmu jinak. Překvapte něčím, co potěší, něčím nad čím se zasmějete. Natočte viral video. Šokujte. Jistě jste si všimli úspěchu sociálních sítí,...

Seo a penalizování

12. 9. 2014

Metoda Seo vytlačuje internetové katalogy do pozadí. Je stále více rozšířenou a spolu s tím se vytváří stále více podvodných triků. Zvyšovat návštěvnost je prioritním úkolem Všech vytvořených...

Podvodné techniky v SEO

11. 9. 2014

V předchozím článku jsme si rozebrali, jak je to s penalizací. Nyní si lépe přiblížíme podvodné techniky v optimalizaci, kvůli nimž může být web zakázán. Podvodné techniky mohou způsobovat nízkou...

Gadgety oživí vaše webové stránky

10. 9. 2014

Gadgety či widgety jsou malé šikovné nástroje (miniaplikace), které si můžete dát na své webové stránky a nabídnout svým zákazníkům něco užitečného (např. novinky) nebo jim zpestřit jejich...

Komunikace se zákazníkem pomocí sociálních sítí

9. 9. 2014

Většina potencionálních zákazníků se nachází právě na internetu, který se stal v posledních letech nejvyužívanějším komunikačním prostředkem nejenom pro firmy a jejich zákazníky. Být na internetu...

© 2015, ALTAXO SE

Máte zájem o slevu na účetnictví?

Zadejte email a získáte na ni nárok!