Děláme podnikání jednodušší

+420 607 044 665
info@altaxo.cz

Tvorba webu a int. marketing

Reklamní bannery

31. 1. 2015

Slovní spojení internetová reklama jde dnes ruku v ruce s reklamními bannery. Anglický výraz banner se v počátku vstupu na český trh vžil do povědomí lidí coby reklamní proužek používaný na WWW...

Jak umožňovat placení kartou? Vyplatí se tato metoda podnikateli?

30. 1. 2015

Provozujete e-shop? A rádi byste umožnili svým zákazníkům platit pomocí platební karty? Víte, co pro vás tato nabídka bude obnášet? Platba kartou – rychlý a pohodlný způsob Placení pomocí...

Doména na internetu

29. 1. 2015

Internetová doména je identifikátor počítače nebo počítačové sítě, které jsou připojeny k internetu.  Příkladem je například www.dargado.cz, www.profispolecnosti.cz a další.  Adresa každé stránky je...

Jak zvýšit důvěru návštěvníka webu?

28. 1. 2015

Má-li web vzbuzovat důvěru u potenciálního zákazníka, musí mít vlastnosti dobrého obchodního zástupce: Měl by umět jasně prezentovat nabídku, měl by umět přesvědčit o její jedinečnosti a měl by dobře...

Jsou vaše stránky použitelné?

27. 1. 2015

Nejsnazší cestou, jak se přesvědčit o použitelnosti webových stránek vaší firmy je posadit k nim někoho, kdo o vašem webu vůbec nic neví a nechat ho provést několik základních úkonů, které obyčejně...

Microsites, proč je vytvářet?

26. 1. 2015

Chceme-li na internetu zviditelnit nějaký konkrétní druh zboží nebo akční nabídku, ideálním řešením jsou takzvané microsites. Jedná se o jednoduchou webovou prezentaci s vlastní doménou. Tyto stránky...

Míra trpělivosti uživatele a jak ji nepřekročit?

25. 1. 2015

Trpělivost a nedostatky webových stránek. Jak spolu souvisí? Když je nedostatků moc, uživatel ztrácí trpělivost a z potenciálního zákazníka se zákazník nestane. Jaké jsou tedy nejdůležitější rady pro...

Navrhování navigace a domovské stránky

24. 1. 2015

Nejste na internetu? Neexistujete! Jak ale vytvořit přínosné webové stránky své společnosti, aby se v nich zákazníci vyznali a aby se na ně rádi vraceli? Úspěšný web by měl mít přehlednou navigaci a...

Návštěvnost webových stránek

23. 1. 2015

V rámci tvorby webových stránek je kromě grafické úpravy důležitým atributem i podpora návštěvnosti. S vznikem a pořízením webových stánek je spojen nějaký konkrétní cíl, který by měl návštěvník...

10 nejčastějších chyb vyskytujících se na webových stránkách

22. 1. 2015

Spolehlivá statistika o tom, které chyby jsou na webu nejčastější, neexistuje. Dají se však pojmenovat chyby, které se často opakují a kterých by se měl tvůrce firemního webu rozhodně vyvarovat. Zde...

Není web jako web aneb kouzlo použitelného webu

21. 1. 2015

Mluví-li se o použitelnosti webu, vybaví se většině lidí především ty stránky, které použitelné nebyly: nepřehledná struktura, nejasně pojmenované odkazy, nepříjemná grafika apod. Slouží-li web k...

Proč mít smysluplný slogan na webu?

20. 1. 2015

Slogan je prubířským kamenem každého reklamního textaře. Platí to pro slogan propagující zboží či službu i pro ten, který se objevuje pod jménem a logem firmy na webových stránkách. Je to nelehká a...

Proč vytvořit webové stránky?

19. 1. 2015

Technologický vývoj posledních let ovlivnil celý svět. Tradiční distribuční cesty postupně ustupují často pohodlnějším a rychlejším řešením současnosti. Kamenné obchody nahrazují e-shopy a jejich...

Registrace domény a zajištění webhostingu

18. 1. 2015

Ze všeho nejdříve je nejnutnější založit a registrovat doménu a následně až pot zakládat vlastní es-hop. Doména a její název musí být v souladu s předmětem podnikání, a měl by být snadno...

Webová prezentace je klíčová i pro vaši firmu

17. 1. 2015

Zakládáte novou firmu a hodláte se s ostatními utkat v boji na život a na smrt? Gratulujeme a přejeme mnoho štěstí. Založit firmu obnáší mnoho záležitostí, na jednu byste však měli myslet hned...

Použitelnost, přesvědčivost a důvěryhodnost webových stránek

16. 1. 2015

Vytvořit perfektní webovou stránku je velice složité a občas se může stát, že i při přechodu do ostrého provozu, se vyskytují chyby. Úspěšnost webových stránek je ovlivňována mnoha faktory, které...

Kdy je projekt tvorby webových stránek úspěšný?

15. 1. 2015

Jak poznáme, že projekt, do jehož realizace jsme se pustili, je úspěšný? Projekt by měl být dodán včas, jeho rozpočet by měl být dodržen a měl by dosáhnout předem definovaných cílů.  Jestliže jsou...

Do kterých katalogů má smysl se registrovat?

14. 1. 2015

Máte své internetové stránky a chtěli byste, aby si je prohlédlo co nejvíce lidí? Pak vám byla jistě někdy nabízena tzv. registrace do katalogů. Má tato registrace smysl, a pakliže ano, do kterých...

Jak se hodnotí internetové stránky?

13. 1. 2015

Ne, teď nemáme na mysli hodnocení toho, jak jsou vaše stránky vyvedené graficky, či jak dobré jsou texty na nich obsažené. Nejdůležitějším kritériem úspěšnosti stránky je vždy jejich návštěvnost....

Proč optimalizovat webové stránky

12. 1. 2015

K úspěšné optimalizaci webových stránek se využívá princip Search Engine Optimazation, optimalizace pro vyhledávače. V současné době více a více rozšiřující se marketingová činnost, kterou nabízí...

Internetové katalogy

11. 1. 2015

Na webových stránkách se můžete setkat s internetovými vyhledávači a internetovými katalogy. Pro správnou a účinnou optimalizaci webových stránek budete potřebovat rozlišovat, co je internetový...

Fultextové vyhledavače

10. 1. 2015

Pod pojmem fultextový vyhledavač si můžete představit určitý druh softwaru, který na internetu hledá webové stránky a různé dokumenty ke stažení na základě zadaných klíčových slov k vyhledávání....

Známkování webových stránek vyhledavači

9. 1. 2015

Jistě vás zajímá, jak vyhledavače vyhodnocují webové stránky. Které považují za důvěryhodné, které méně, a jak jim přiřazují hodnocení? Jednotlivé vyhledavače mají každý zvlášť svůj hodnotící...

Jaký vyhledavač je nejpoužívanější? Seznam vs. Google

8. 1. 2015

V celosvětovém měřítku patří mezi nejvyužívanější vyhledávače v anglicky mluvících zemích právě Google. V České republice byl po dlouhá léta nejoblíbenějším vyhledavačem Seznam.cz, který je...

Jak začít optimalizovat webové stránky pro vyhledavače

7. 1. 2015

Při vytváření webových stránek je dobré mít na paměti, že jsou tvořeny pro zákazníky, uživatele, a k tomuto faktu směřovat uzpůsobení webových stránek. Mechanismus vyhledavačů se mění s jeho vývojem...

Univerzální dotazník pro plán optimalizace

6. 1. 2015

V tomto příspěvku je uvedeno, pro vaši představu, jak by měl vypadat dotazník pro plán optimalizace. Tento dotazník je aplikovatelný na všechny weby, ovšem u e-shopů, specializovaných webů, je vhodné...

On-Page faktory

5. 1. 2015

Faktory, které se vyskytují na webových stránkách, jsou označovány jako on-page faktory. Jsou spojené s webem, a je možné je měnit a ovlivňovat úpravami na webových stránkách. Tyto faktory souvisí...

Analýza klíčových slov

4. 1. 2015

Kvalitní optimalizaci webových stránek je možné provádět pouze za relevantního používání klíčových slov. Zaručený úspěch představuje kombinace podstatných, vysoce vyhledávaných a komerčně zajímavých...

Co je to Long Tail?

3. 1. 2015

„The Long Tail“ se z angličtiny překládá jako dlouhý ocas a značí strategii, pomocí níž jsou tvořena klíčová slova. Volba vhodného klíčového slova by měla být předem promyšlená a měla by postupovat...

Charakteristika obsahové strategie na webových stránkách

2. 1. 2015

Obsahová strategie není považována za optimalizaci pro vyhledavače a ani není součástí on-page faktorů. Tato strategie se zaměřuje na zákazníka, který již web navštívil. Obsah souvisí částečně se...

Off-Page faktory

1. 1. 2015

Na základě kvality těchto faktorů jsou ovlivněny pozice ve vyhledávání. Tyto faktory se nevyskytují přímo na stránce a jsou to vlivy exogenní, působící z vnějšku. Často je autor nemůže ovlivnit, a...

Link Building

31. 12. 2014

Link Bulding můžeme definovat jako webovou obdobu Public Relations. Cílem link buildingu je, aby se na webové stránky co nejvíce odkazovalo. Obdobně cílem Public Relations je, aby se o firmě nebo o...

Metody link Buildingu

30. 12. 2014

Nejlépe je odkaz získat běžnou cestou, o jejíž náročnosti není pochyb. Aby se o webových stránkách psalo a mluvilo, a aby se na ni odkazovalo, měl by být web unikátní, neobvyklý.   Jak získat...

Content Management System – Sytém pro správu obsahu

29. 12. 2014

V běžné mluvě se hovoří o CMS nebo o redakčním systému. Jelikož publikování informací na webových stránkách bylo stále žádanější, bylo třeba častých aktualizací a zásahů do vloženého textu, bylo...

Funkce CMS

28. 12. 2014

Jaké konkrétní funkce má redakční systém? Záleží na tom, jaký redakční systém používáte, ale samozřejmě, že funkce jsou ve všech redakčních systémech velice podobné. Mnohdy se liší jejich zobrazení...

Cena redakčního systému

27. 12. 2014

Redakční systémy, které jsou uživatelům k dispozici, se liší svou kvalitou a cenou. Můžete si pro svou firmu pořídit software, který je zdarma, popř. software, který je placený a komerční. Software...

Redakční systémy – jednotlivé uživatelské úrovně

26. 12. 2014

Redakční systémy využívá drtivá většina webových stránek – zpravodajské servery, online magazíny, online noviny, webové stránky poradenských firem, e-shopy, atd. Uživatelské rozhraní Uživatelské...

Požadavky na neplacený redakční software pro malé a střední firmy

25. 12. 2014

V případě, že si chce živnostník nebo malá firma pořídit neplacený webový software, měly by jeho požadavky splňovat základní kritéria redakčního systému. Malé společnosti mají jednodušší hierarchii...

Jak zhotovit firemní webovou prezentaci?

24. 12. 2014

Jestliže chcete prezentovat stránky vaší firmy či živnosti na internetu, máte v několik možností, jak tuto prezentaci uskutečnit. Hlavní z nich nabízí tento článek. Asi tou...

Čtyři nejlepší redakční systémy zdarma

23. 12. 2014

Pokud uvažujete o redakčním systému a nevíte, jaký si vybrat, v tomto článku naleznete několik rad a tipů o tom, jaký systém si můžete pořídit. Redakční systémy musí být jednoduché k použití, musí...

Dynamický vs. statický web

22. 12. 2014

Jakou webovou prezentaci společnosti zvolit? Je vhodnější dynamický nebo statický web? Odpověď samozřejmě nelze považovat za definitivní, ale je možné ji brát jako doporučení či jakýsi návod,...

Analýza webových stránek

21. 12. 2014

Nejste-li spokojeni s vašimi webovými stránkami, máte dostatek prostředků, jak je změnit, ale nevíte, ze kterého konce začít a ani si nejste jisti, kde ten konec vlastně je. Nabízí se vám využít...

Co má tedy umět ten můj firemní web?

20. 12. 2014

Především prodávat! Ať už nabízím výrobky či služby, pořídím si www stránky pro mojí živnost či společnost pouze v tom případě, že si dokážu představit byť jen jediný případ, kdy zákazník si mne...

Techniky zabezpečení webových stránek

19. 12. 2014

Zabezpečení webové aplikace se odvíjí od zabezpečení komunikačních protokolů, které daná aplikace obsahuje. V následujícím příspěvku se dozvíte, které protokoly se využívají pro zabezpečení...

Na co si dát pozor při tvorbě internetové prezentace?

18. 12. 2014

(1) Na příliš levné nabídky „Hele Pepo, když mi zaplatíš tady dneska útratu, tak já ti zejtra ty stránky spíchnu. Studuju přece Matfyz, tak víš, že sem machr přes počítače..“ Stránky za...

Výtvarná kreativita při tvorbě webu

17. 12. 2014

Základní prací webmasterů a designerů (při tvorbě internetových stránek) je snaha o naplnění webových stránek takových způsobem, aby je lidé nebrali jen jako textové editory se spoustou čísel a...

Affiliate program

16. 12. 2014

Affiliate program je marketingový nástroj internetových firem, který funguje na provázanosti stránek prodejce produktu a stránek, které produkt doporučují. Někdy se také může označovat jako provizní...

Co je analýza klíčových slov?

15. 12. 2014

Chcete být na internetu viditelní a jednoduše k nalezení ve vyhledávačích? Chcete nabídnout potenciálním zákazníkům přehlednou strukturu vašeho webu a dopřát jim snadnou orientaci v informacích,...

PPC reklama nebo SEO?

14. 12. 2014

Prezentace podnikatelské činnosti na webových stránkách by dnes měla být naprostou samozřejmostí. Internet je však vysoce konkurenční prostředí, ve kterém množství webových stránek neustále narůstá....

Linkbuilding - základy

13. 12. 2014

V reálném životě se snažíte, aby o vašem podniku lidé mluvili a aby o vás jiní lidé co nejvíce slyšeli. Úkolem linkbuildingu je zajistit, aby se o vás na internetu vědělo a četlo. Je to taková webová...

Online nebo offline marketing?

12. 12. 2014

Každá firma, která chce získat pozornost zákazníků musí být vidět. K propagaci firmy je zapotřebí dobrý marketing. Spousta zejména začínajících podnikatelů si často láme hlavu, která varianta je...

Reklama na internetu

11. 12. 2014

  Pozitivní dopady vhodně zvolené reklamy jsou v dnešní době neoddiskutovatelné. Každý podnikatelský subjekt, každá organizace dnes využívá různé formy propagace. Jednou z nejlevnějších je...

Slevové portály, ano či ne?

10. 12. 2014

Slevové portály během roku 2011 zaplavily český internet. V současné době slevových portálů pod tlakem konkurence značně ubývá. K tomu přispívá hlavně změna ve spotřebitelském chování zákazníků....

Základy internetového marketingu

9. 12. 2014

Chcete, aby vaši firmu na internetu každý bezpečně našel? Chcete ušít nabídku na míru konkrétním zákazníkům? Chcete, aby okolí vědělo, co vaše firma dělá a v čem se jí nejvíc daří? Chcete udělat...

Jak se návštěvníci dostanou na váš web?

8. 12. 2014

Snad každého majitele webových stránek zajímá, odkud přicházejí návštěvníci na jeho stránky.   Přímá návštěvnost Nejjednodušším způsobem jak lidé přicházejí na webové stránky je přímá...

Co je to SEO?

7. 12. 2014

SEO je zkratka anglického výrazu Search Engine Optimization a do češtiny je překládána jako optimalizace webových stránek pro vyhledávače. Je moderním zaklínadlem většiny webmasterů, kteří jsou...

Co je to PPC?

6. 12. 2014

PPC reklamy jsou jedním z nástrojů, jak přitáhnout více návštěvníků na naše webové stránky. Dnes patří mezi nejpodstatnější složky internetové reklamy a marketingu.  PPC je zkratka z anglického Pay...

Nejnavštěvovanější sociální sítě

5. 12. 2014

Potřeba sdružovat se, komunikovat a společně se bavit je obecně lidská, a tak úměrně rozšíření internetu na počátku nového tisíciletí začaly nabývat na síle a významu také internetové sociální sítě....

Reklama na sociálních médiích

4. 12. 2014

Sociální média jsou média, která jsou spoluvytvářena a sdílena různými uživateli. Velmi často poskytují názor na produkt či službu, který je ve většině případů pravdivý, a tak jsou sociální média...

Jak na internetový marketing?

3. 12. 2014

Nejste-li viděni, tak jako byste asi neexistovali. To platí v životě a dvojnásobně v prostoru na internetu.  Způsobů internetové propagace je více, ale ne všechny se hodí ke každému projektu....

Newsletter

2. 12. 2014

Newsletter označuje v českém překladu elektronický zpravodaj a patří k moderním, levným a účinným marketingovým nástrojům. Přesněji je takto označována korespondence, která je pravidelně zasílána...

Jak na direct e-mailing?

1. 12. 2014

Direct e-mailing je pojem, který se v marketingu objevuje čím dál častěji. Jde o aktivitu, která má řadu výhod a umožňuje poměrně snadno oslovit cílovou skupinu.   Jak na to? Direct e-mailing není...

SEO marketing

30. 11. 2014

Být stále na očích zákazníků je přáním každého podnikatele. Být viděn je totiž spojeno s vyšší pravděpodobností uzavření obchodu. A být viděn na internetu znamená být navštěvován. V současné době se...

QR kódy a jejich potenciál pro firemní prezentaci

29. 11. 2014

QR kódy se v poslední pěti letech velmi rozšířily i u nás a v podstatě skoro na každém plakátu nebo propagačním materiálu, který se snaží působit moderně a dynamicky, je vytištěný QR kód, ačkoli...

Druhy internetové reklamy, využití

28. 11. 2014

Cílem internetové reklamy je ovlivnit rozhodování zákazníků při nákupu zboží a služeb. Hlavním plusových faktorem internetové reklamy je její interaktivnost, velice rychle se dá měnit a je (na...

„Novodobá“ internetová reklama

27. 11. 2014

Mezi nové formy internetové reklamy patří virální marketing, soft selling (nepřímá reklama), affiliate program, microsites, reklama na blogu a sponzorování obsahu. Tyto reklamy jsou stále více...

Monitoring návštěvnosti

26. 11. 2014

Myslíte si, že víte o návštěvnících svých webů vše podstatné? Pokud snad ano, tak vás musíme vyvést z omylu. Protože pakliže nedisponujete níže uvedenými informacemi, můžete jenom spekulovat o...

Jak se měří základní úspěšnost internetové reklamy?

25. 11. 2014

Rozhodli jste se investovat do internetové reklamy? Tato forma inzerce má jedno velkou výhodu. Oproti inzerci v tištěných médiích, nebo médiích multimediálních, je poměrně snadno kvantifikovatelná a...

Co je to PPC kampaň?

24. 11. 2014

Inzerovat na internetu můžete nejrůznějším způsobem. Zcela speciální způsob nabízejí velké vyhledávače – Google a Seznam. Pro měření reklamy v těchto vyhledávačích se používá pojem Pay per click. Oč...

Jak na Facebookové kampaně

23. 11. 2014

Kdo by byl býval před několika řekl, že Facebook získá takový věhlas a že se dnes stane podobnou platformou, jakou je vlastně internet? Sociální sítě a Facebook obzvláště je dnes možné využívat...

Jaké jsou novinky v Google Analytics - jak spárovat přístupy z více zařízení?

22. 11. 2014

Internetové stránky dnes provozuje naprosto každá firma. Jedná se o skvělý způsob, jak dát vědět o sobě a o své nabídce. Jistě vás bude také zajímat, jak jsou vaše stránky navštěvované, na co se...

Co jsou to vyhledávače zboží na internetu, jak se do nich registrovat?

21. 11. 2014

Máte vlastní internetové stránky, na kterých nabízíte nakupujícím nejrůznější zboží, nebo máte kamennou prodejnu, ve které je možné toto zboží zakoupit? Pak byste jistě měli své stránky a nabídku...

Jak využít kódy QR na fakturách

20. 11. 2014

Technologie dělají pokroky mílovými kroky a usnadňují nám život, i co se týká plateb v podnikání. Jako novinka v této oblasti je využití tzv. QR kódů při placení faktur. QR kódy – skvělý způsob...

Jak se vytváří XML feed?

19. 11. 2014

Provozujete e-shop? Pak jistě chcete, aby na stránky s vaší nabídkou zboží přišlo co nejvíce lidí a aby jich co nejvíce také dokončilo objednávku. V takovém případě vám pomohou tzv. vyhledávače...

E-marketing

18. 11. 2014

E-marketingem je označován marketing, který je aplikován do prostředí internetových stránek. Jeho cílem je přilákat zákazníka, vybudovat značku, propagovat ji a dostat ji do lidského povědomí....

Je účinný m-marketing?

17. 11. 2014

Rozvoj technologie a mobilních telefonů posunul e-marketing do rovin smartphonů a mobilních telefonů. Téměř každý člověk vlastní jeden či více mobilních telefonů, a čím více jeho telefon dokáže, tím...

Konverze PPC systémů

16. 11. 2014

V elektronickém marketingu je onačení konverze situací, kdy se z návštěvníka stane zákazník. Tento „převrat“ se nazývá konverzní poměr, a z toho plyne míra konverze, která se uvádí v procentech....

Kolik stojí konverze prostřednictvím PPC systému

15. 11. 2014

Pro zadání reklamy do PPC systémů (např. Google AdWords nebo S-klik) musíte zvolit nejprve vhodná klíčová slova. Každé klíčové slovo má pochopitelně svou stanovenou finanční hodnotu. Vaším cílem je...

Ceny klíčových slov v SEO

14. 11. 2014

Chcete-li si najmout SEO agenturu, či SEO konzultanta, a nechat si webové stránky uzpůsobit tak, aby na ně přicházelo stále více relevantních zákazníků, přinášíme vám několik tipů, jak se připravit...

Rizika PPC reklamy v internetovém marketingu

13. 11. 2014

Zda použít SEO pro optimalizaci webu, internetový marketing, anebo PPC systémy, může být dle různých názorů v rozporu. Vezmeme-li v úvahu náklady spojené se SEO a s PPC reklamou, vychází SEO z tohoto...

SEO pro mobilní telefony

12. 11. 2014

Chcete-li uspět s prezentací svého výrobku na webu, myslete také na uživatele mobilních telefonů. Aplikaci „internet v mobilu“ využívá stále častěji více uživatelů, a proto se při marketingových...

Internetový blog pro webovou reklamu

11. 11. 2014

Reklama, která je zformována prostřednictvím internetového blogu, začíná být v České republice stále více populární. Blogger může doporučit produkt nebo službu, kterou prezentuje prostřednictvím...

Kontextová reklama

10. 11. 2014

Kontextová reklama je forma internetové reklamy, která se zobrazuje na základě obsahu webové stránky (ve většině případů po zadání předem definovaného klíčového slova) a může být ve formě textového...

Remarketing

9. 11. 2014

Remartketing je typ cílené internetové reklamy, kterou vyvinula společnost Google a jejím hlavním úkolem je přivést návštěvníky vašich webových stránek zpět a přimět je k nákupu. Funkci remarketing...

Pinterest - Sociální síť v zahraničí

8. 11. 2014

K méně známým sociálním sítím v České republice patří Pinterest. Tato sociální síť, jejíž název je stvořen ze slov „pin“ - špendlík a „interest“ – zájem. Lidé, kteří využívají tuto síť, vytváří...

Jak zaregistrovat profil na Pinterest

7. 11. 2014

Tato nová sociální síť nabízí spoustu marketingových příležitostí pro firmy, které prodávají spotřební zboží, zážitky, či různé zajímavé nebo levné zboží, které běžný uživatel na webových stránkách...

7 typů na úspěšnou reklamu na sociálních sítích

6. 11. 2014

Jak využít reklamu na sociálních sítích a být úspěšný jako zahraniční firmy? Přinášíme vám sedm jednoduchých tipů. Předně si pamatujte alespoň následující: aktualizace, aktualizace a aktualizace. ...

Obsah mobilních internetových stránek nejen pro e-shop

5. 11. 2014

Mobilní internetové stránky se liší od těch klasických svým provedením a obsahem. Obsah musí být přizpůsoben mobilním telefonům, to znamená, že webové stránky musí být na mobilní telefon...

Mobilní aplikace a reklama – SEO vs. mobilní aplikace

4. 11. 2014

V prostředí mobilního webu máte dvě možnosti, jak oslovit potenciálního zákazníka. Můžete optimalizovat web prostřednictvím správného mobilního m-marketingu a SEO, anebo na webové stránky umístit...

SMS a její akceptovatelnost zákazníky

3. 11. 2014

Prostřednictvím mobilního telefonu můžeme provozovat reklamní sdělení dle možnosti mobilního software a to formou SMS, bannerů či mobilních aplikací. Vždy by měl zadavatel zvážit, zda se zvolená...

Collabim

2. 11. 2014

Tento nástroj se používá pro analýzu klíčový slov. Díky němu je možné zjistit, jak úspěšný je web z pohledu klíčových slov ve vyhledávačích, a na která slova je dobré se zaměřit. Tento webový SEO...

Marketingová optimalizace webu v e-shopu

1. 11. 2014

Webové stránky, které slouží k prodeji, by měly skutečně prodávat, a webové stránky, které slouží k prezentaci firmy, by měly skutečně prezentovat. Zdá se to naprosto jasné, ovšem v praxi spoustu...

Marketing na sociálních sítích

31. 10. 2014

Cílem každého podnikatele by mělo být (vyjma potěšení z podnikání) zvyšování výnosů, snižování nákladů, zvyšování spokojenosti zákazníka, a proto je využití marketingu na sociálních sítích vhodným...

Marketing zdarma v rámci sociálních sítí Facebook a Google+

30. 10. 2014

Při prezentaci firmy, popř. vybraného produktu, je v současné době také relevantní reklama na sociálních sítích. V následujících odstavcích se dozvíte, na kterých sítích se vyplatí reklamu udržovat,...

PPC v systému Google AdWords

29. 10. 2014

Pro úspěšnou PPC kampaň nepodceňte řádnou a pečlivou přípravu. Jestli-že nemáte s přípravou PPC kampaní žádné zkušenosti, čtěte pozorně. Při vytvoření účtu na Google AdWords a nabití kreditu, vám...

Jak vybrat klíčová slova v PPC reklamě

28. 10. 2014

Zvolení klíčových slov není vždy lehké a ne vždy se setkáte s odezvou, jakou byste si představovali. Za často používaná klíčová slova zaplatíte za proklik skutečně hodně a není jisté, že tento...

Obsahový marketing

27. 10. 2014

Obsahový marketing (Content marketing) je vytváření a šíření relativních a cenných informací prostřednictvím obsahu s cílem získat zákazníky, aniž byste je nutili k nějaké akci, např....

Display reklama na internetu

26. 10. 2014

Display reklama je druh plošné internetové reklamy, důležitá součást marketingového mixu a jeden z nejúčinnějších nástrojů on-line marketingu. Na rozdíl od textové reklamy využívá display reklama...

Výkonnostní marketing

25. 10. 2014

Výkonnostní marketing, jak vyplývá z názvu, je marketing zaměřený na výkon. Výkonem se v tomto případě rozumí měřitelná akce konverze na vašich webových stránkách, kterou může být např. registrace,...

Display reklama

24. 10. 2014

Display, nebo-li bannerová reklama je nejznámější formou internetové reklamy. Z hlediska praktického použití se display reklama nejvíce hodí na budování image značky nebo inzerci výhodných slevových...

ROPO efekt

23. 10. 2014

Internet naprosto proměnil vnímání světa. Systém vzájemně propojených počítačových sítí de facto ovlivňuje lidský život v moderní společnosti na každém kroku. Efekty internetu se velmi výrazně...

TrueView reklama

22. 10. 2014

Video reklama je jedním z formátů internetové reklamy. I když se na českém mediálním trhu prosazuje pomaleji, než se předpokládalo, v meziroční srovnání (2011-2012) zaznamenala skokový nárůst....

Mobilní telefony v internetové reklamě

21. 10. 2014

Jak na reklamu v mobilním telefonu? Jaké webové prohlížeče jsou nejčastěji používané a jaké mobilní telefony uživatelé nejvíce kupují? O tomto novém trendu internetové reklamy je následující...

Nákupní chování uživatelů přes mobilní telefon

20. 10. 2014

Proč jsou realizované nákupy přes mobilní telefon tak důležité? Zákazníci, kteří používají smartphone k nákupu produktů nebo používají aktivně internet v mobilním telefonu, jsou oproti ostatním...

Výhody investování do internetové reklamy

19. 10. 2014

Proč investovat do internetové reklamy, když lidé čtou noviny? Není lepší investovat do inzerátu v tisku, anebo peníze vynaložit na billboard v centru města? Není. Přečtěte si...

Nevýhody aplikování internetové reklamy

18. 10. 2014

Internetová reklama s sebou přináší bezesporu řadu výhod a tzv. skrytých benefitů pro inzerenty, ovšem nic není bez závad. I internetová reklama v sobě skrývá několik negativních vlastností, které...

Google Adwords Express pro malé podniky

17. 10. 2014

Služba Google Adwords Express je alternativa ke Google Adwords a je určena zejména pro malé lokální podnikatele a firmy. Prostřednictvím Google Adwords Express můžete inzerovat na Googlu, aniž...

Nástroj okamžité komunikace - Facebook

16. 10. 2014

Facebook nejen že sdružuje lidi a nabízí jim možnost navázat nová přátelství, ale zároveň je i fungujícím nástrojem okamžité komunikace. Internet má v souvislosti s okamžitou komunikací svůj...

Reklama ve vyhledávání

15. 10. 2014

Pod pojem SEM marketing (Search Engine Marketing) zahrnujeme aktivity, díky kterým subjekt získává návštěvnost z vyhledávačů. Využívají se dva základní principy. Optimalizace pro vyhledávače (SEO,...

Regulace internetové reklamy

14. 10. 2014

Většinou se očekává, že společnosti, které využívají reklamu, se budou řídit nějakým etickým kodexem a k regulaci reklamy nedochází razantně a drasticky. V České republice není reklama...

Slušnost, pravdivost a čestnost v internetové reklamě

13. 10. 2014

Základní pravidla, která by měla reklama dodržovat, jsou slušnost, pravdivost a čestnost. Toto se týká nejen internetové reklamy, ale i televizní a printové reklama. Slušnost V zásadě by...

Stream video

12. 10. 2014

V současné době je velice populární umísťování videí na webové stránky bez poplatků. Tato videa jsou stažena a následně přehrávána uživateli, kteří o jejich těchto videí ví. Výhodou tohoto...

Propagace webu

11. 10. 2014

Kýženým výsledkem webových stránek je rostoucí návštěvnost. Ovšem generování čtenářů či uživatelů neobstará ani sebelepší web. Základní myšlenka je triviální – aby někdo stránky navštívil, musí se...

Virální marketing

10. 10. 2014

Za málo peněz hodně muziky. Má to ovšem drobný háček. Tvrzení platí jenom v případě úspěchu, ale kladný výsledek je nejistý. Virální marketing využívá pro šíření komerčního sdělení internet. Právě...

Investice do internetového marketingu

9. 10. 2014

Určení konečného rozpočtu pro e-marketing (internetový marketing) je velmi obtížné. Ovlivňuje ho zejména kvalita samotných webových stránek organizace, jak již dlouho web funguje a jaké jsou...

Video marketing

8. 10. 2014

Video marketing je typ internetového marketingu. Krátká videa o délce dvou až pěti minuty čerpají náměty z různých článků nebo informačních zdrojů. Videa jsou nahrávána na webové stránky, které...

Webcast

7. 10. 2014

Stručně řečeno, webcasting je vysílání na internetu. Informační obsah tvořený obrazovou a zvukovou složkou je distribuován pomocí moderní technologie k širokému diváckému publiku....

Data mining

6. 10. 2014

Data mining je metoda, která pomocí matematických funkcí analyzuje velké objemy dat a hledá v nich skryté souvislosti. Dobývání dat je důležitý marketingový nástroj. Řada firem během posledních...

Trendy v internetovém obchodování

5. 10. 2014

Obchodování na internetu je velmi bouřlivým a progresivním sektorem. Trendy a okolnosti se rychle mění a vyvíjí. Firmy působící na trhu musí bryskně analyzovat informace a reagovat na změny...

Advergaming

4. 10. 2014

Reklamní sdělení propagující značku, produkt nebo marketingovou zprávu je integrováno do počítačové hry. Advergaming prožil boom s rozvojem internetu, který umožňuje zainteresování mnohem větší...

Mobilní marketing

3. 10. 2014

V prvopočátku existence byl mobilní marketing brán pouze jako součást direct marketingu. V současnosti je vnímán jako plnohodnotná součást marketingového mixu. Jedná se o souhrn marketingových...

Pop-up reklama

2. 10. 2014

Pop-up je vizuální efekt grafického uživatelského rozhraní. Zobrazení vychází z anglického překladu – rychle se vynořit, vyskočit. Reklamní sdělení totiž překryje ostatními elementy. Pop-up se de...

Datová centra

1. 10. 2014

Datové centrum je centralizované úložiště pro ukládání, správu a šíření údajů a informací. DC představují jeden z nejdůležitějších prvků komunikační infrastruktury. Uložená data musí být kdykoliv...

Advertainment

30. 9. 2014

Pojem vznikl spojením dvou anglických slov advertising (reklama) a entertainment (zábava). Advertainment je novou formou propagace, která přinesla inovativní přístup k reklamě. Dochází k propojení...

Position marketing

29. 9. 2014

Elektronický marketing zahrnuje aktivity, které probíhají prostřednictvím elektronických zařízení. Vedle internetového marketingu, mobilního marketingu spadá do sektoru i position marketing...

Astroturfing

28. 9. 2014

Astroturfing je moderní nekalá marketingová metoda, která může být vnímána jako jedna z forem guerillového marketingu. Zadavatel reklamy se snaží na zboží, službu či politický názor vyvolat...

Augmentovaná realita

27. 9. 2014

Augmentovaná realita (někdy označována i jako rozšířená realita) patří stále k relativně nové oblasti v mediích a je velmi často využívána v oblasti marketingové komunikace jako jedinečný způsob,...

Augmentovaná realita 2

26. 9. 2014

Rozšířená realita představuje mezistupeň mezi realitou skutečnou a virtuální. Je obohacením obrazu skutečnosti o uměle doplněné obrazce či jiné informace. Jev probíhá na displeji. Vše se...

Online partnerství a kooperace

25. 9. 2014

Smyslem kooperace či online partnerství je vzájemná pomoc a podpora na trhu. Vzájemnou spolupráci mohou navázat jakékoliv subjekty. Cílem efektivní součinnosti by měl být prospěch všech...

AdMonitoring

24. 9. 2014

AdMonitoring je projekt, který monitoruje reklamní aktivity na českém internetu. Mezi hlavní formy sledované reklamy patří obrázková, flashová, textová a kombinovaná reklama. AdMonitoring umožňuje...

Podvodné prokliky

23. 9. 2014

Click fraud je pojem z oblasti PPC reklamy. Označují se tak kliky, které nejsou provedeny uživatelem zajímajícím se o produkt. Podvodné kliknutí nastává ve chvíli, kdy osoba (manuálně) či...

Crowdfunding

22. 9. 2014

Crowdfunding je způsob získávání peněz formou sbírky. Nabízí alternativní možnost k realizaci projektů. Internet skýtá bohaté možnosti, jak podobné sbírky nejen medializovat, ale také technicky...

Bannerová slepota

21. 9. 2014

V lepším případě ignorance, v horším případě nenávist. Tak mluví internetoví odborníci o reakcích uživatelů na jeden z nejstarších internetových reklamních formátů. Bannerovou slepotou je...

Undercover marketing

20. 9. 2014

Undercover marketing je podskupinou guerilla marketingu. Potenciální zákazník si neuvědomuje, že na něj působí marketingové tlaky. Cílem je vytvářet kolem produktu pozitivní rozruch a tím...

Webisode = Internetové epizody

19. 9. 2014

Krátká videa jsou šířena prostřednictvím internetu. Obvykle trvají od tří minut do čtvrt hodiny. Jedná se o stručné příběhy, které tvoří série reklam, trailerů na nové filmy, nebo upoutávek na...

Sociální nakupování

18. 9. 2014

Sociální nakupování je jeden z typů e-komerce, který využívá sdílení zkušeností nakupujících prostřednictvím sociálních internetových sítí. Cílem je propojit značky s jejich fanoušky a dát...

Technologie BeeTagg

17. 9. 2014

BeeTagg umožňuje propojení ostatních médií s internetem. Aplikace je schopná po nafocení jediného obrázku propojit daný obrázek = kód s interaktivní akcí, jako je linkování na webovou adresu,...

Cosmic Cursor

16. 9. 2014

Cosmic Cursor je formát internetové reklamy. Sdělení se zobrazuje u kurzoru během jeho pohybu. K šipce myši se na stránce přidá obrázek (např. logo), který neujde pozornosti uživatele tím, že se...

Interaktivní marketing

15. 9. 2014

Interaktivní marketing je typ přímého marketingu, který je využíván především v internetovém prostředí. Je to jednoduchý marketingový proces, který umožňuje pružně reagovat na jednání zákazníků a...

E-mailing

14. 9. 2014

Jedná se o jednu z metod jak nalákat potencionální zákazníky. A to nejjednodušší formou – prostřednictvím e-mailu. Za pár vteřin jsou odběratelé informování o nových produktech, akcích a podobně....

Nový trend – viral videa, co se skrývá za jejich úspěchem?

13. 9. 2014

Zkuste místo nudného čtení propagovat svoji firmu jinak. Překvapte něčím, co potěší, něčím nad čím se zasmějete. Natočte viral video. Šokujte. Jistě jste si všimli úspěchu sociálních sítí,...

Seo a penalizování

12. 9. 2014

Metoda Seo vytlačuje internetové katalogy do pozadí. Je stále více rozšířenou a spolu s tím se vytváří stále více podvodných triků. Zvyšovat návštěvnost je prioritním úkolem Všech vytvořených...

Podvodné techniky v SEO

11. 9. 2014

V předchozím článku jsme si rozebrali, jak je to s penalizací. Nyní si lépe přiblížíme podvodné techniky v optimalizaci, kvůli nimž může být web zakázán. Podvodné techniky mohou způsobovat nízkou...

Gadgety oživí vaše webové stránky

10. 9. 2014

Gadgety či widgety jsou malé šikovné nástroje (miniaplikace), které si můžete dát na své webové stránky a nabídnout svým zákazníkům něco užitečného (např. novinky) nebo jim zpestřit jejich...

Komunikace se zákazníkem pomocí sociálních sítí

9. 9. 2014

Většina potencionálních zákazníků se nachází právě na internetu, který se stal v posledních letech nejvyužívanějším komunikačním prostředkem nejenom pro firmy a jejich zákazníky. Být na internetu...

Autorský honorář

8. 9. 2014

Autorský honorář je odměna autora za vytvoření určitého duševního vlastnictví v takové formě, že je okolí schopno „výtvor“ vnímat. Nevztahuje se tedy na myšlenky, které ostatně nejsou ani zákonem...

Copywriting aneb Tvorba obsahu na webové stránky

7. 9. 2014

Váš podnik může mít nepřeberné množství chytrých a moudrých hlav, které vymýšlejí vaše produkty či služby, může mít dokonce úctyhodnou nabídku, ale jakmile nenabídnete svým potenciálním zákazníkům...

Jak napsat text pro webové stránky?

6. 9. 2014

 Text je jednou z nedílných součástí jakýchkoli webových stránek. Bez něj by stránky asi nic nesdělily. A právě proto je velmi důležité, aby v textu bylo zahrnuto vše potřebné a aby měl odpovídající,...

Jak napsat tiskovou zprávu?

5. 9. 2014

Každá firma, která chce být úspěšná musí být vidět. Majitelé firem proto investují nemalé prostředky do reklamy. Poměrně laciným způsobem, jak se zviditelnit, je získat přízeň médií. Když chcete,...

Komunikace se zákazníky na internetu

4. 9. 2014

Základním předpokladem jakékoliv komunikace se zákazníky je správná segmentace produktu a určení cílových zákazníků. Cílová skupina je ta, na kterou směřujete svůj produkt, marketingovou komunikaci...

Svolání tiskové konference

3. 9. 2014

Vedle tiskové zprávy je svolání tiskové konference dalším způsobem, jak se dostat do médií a získat pozornost veřejnosti. Než se rozhodnete svolat svou první tiskovou konferenci, odpovězte si na pár...

Proč a jak psát blog?

2. 9. 2014

Lidé si obvykle zřizují blog (neboli webový zápisník), aby vytvořili prostor, kde mohou pravidelně prezentovat své názory či publikovat své práce. Blog však vedle uspokojení literárních či...

Prezentace firmy na Facebooku

1. 9. 2014

Jednou z možností internetového marketingu je prezentace firem na sociálních sítích (Twitter, Youtube a hlavně nejpoužívanější – Facebook) Facebook má v dnešní době cca 575 miliónů uživatelů na...

PR aneb budujeme dobré vztahy s veřejností

31. 8. 2014

PR, public relations nebo český ekvivalent vztahy s veřejností – obor a pro mnohé stále neprobádaná oblast, díky které se může vaše firma zviditelnit. Definovat stručně a jasně tento poměrně nový...

Nemáte na reklamu? Na PR vám stačí selský rozum.

30. 8. 2014

Začali jste podnikat, ale nemáte dost finanční ch prostředků, abyste o sobě dali vědět prostřednictvím reklamy? Nebo podnikáte už delší dobu a chtěli byste oslovit nové zákazníky, ale inzerát...

Kdy a jak uspořádat tiskovou konferenci?

29. 8. 2014

Některé velké události v životě firmy je dobré dát veřejnosti vědět prostřednictvím zpráv v médiích. Ty nejčastěji vznikají na základě tiskových zpráv nebo výstupů z tiskových konferencí. Mezi takové...

Základy copywritingu

28. 8. 2014

Možná si říkáte, že základem skvělé webové prezentace je její vzhled a uživatelská funkčnost. Ano, máte pravdu, avšak opomněli jste na velice důležitou položku – texty. I graficky nejdokonalejší...

Jak na korektury textu na web?

27. 8. 2014

Možná si říkáte, že je jedno, u jakého textu chcete provádět korekturu – že si stejně musíte všímat gramatických, stylistických a typologických chyb. Ano, máte částečně pravdu. U textů na webové...

Proč je důležitý kvalitní copywriting?

26. 8. 2014

Copywriting, psaní pro web, texty na webové stránky – to jsou slůvka a spojení, která v současnosti s rozvojem internetového marketingu slyšíme čím dál častěji. Pořádají se workshopy, přednášky i...

Webináře

25. 8. 2014

Pojem webinář pochází ze spojení slov „webový seminář“ a poprvé se začal používat začátkem 21. století. Člověk účasten na webináři nepotřebuje žádné zvláštní hardwarové a softwarové vybavení. V...

Základ krizové komunikace

24. 8. 2014

Co je krize ve firmě? Zdaleka nemusí jít jen o katastrofu typu metanolové aféry nebo nedávného masivního úniku ropy z vrtů v Mexickém zálivu, kdy umírají lidé, nebo je ohrožen rozsáhlý přírodní...

Jak vybrat dobrého copywritera?

23. 8. 2014

I když byste to možná neodhadli, ale ti, kdo vládnou perem, mají dnes příležitostí k výdělku čím dál tím více. Právě s tím, jak stoupá význam internetu, stoupá i význam profese copywritera. K čemu...

Budování dobrého jména společnosti

22. 8. 2014

V dnešní době je budování dobrého jména společnosti spojeno nejen s poskytováním kvalitních služeb a výrobků. Kvalita dnes bývá jednou ze stěžejních vlastností, na základě které se rozhodují...

PR vnitrofiremně, nebo prostřednictvím agentury?

21. 8. 2014

Víte, co je to PR? Mluvíme pochopitelně o Public Relations, tedy budování dobrých vztahů s veřejností. Možná si říkáte, že nejste tolik známí a že právě pro vás PR vhodné není, ale určitě se pletete....

PR na internetu

20. 8. 2014

Klíčem úspěšně zdařilého PR na internetu je poskytnutí informací na firemních webových stránkách pro laickou veřejnost (informace by měly být snadné na pochopení a čtivé) a zároveň by měly oslovit i...

Nástroje public relations na internetu

19. 8. 2014

Výhodou i nevýhodou online PR je dohledatelnost informací. V případě kladných referencí, vynikajících článků a prezentace společnosti, je tato vlastnost webových stránek velkým pozitivem. V opačném...

Webové stránky společnosti z pohledu PR

18. 8. 2014

Pracovníci PR by se měli starat o webové stránky, a to zejména proto, že webové stránky společnosti jsou její prezentací, spojením s jejím vnitřním chodem s okolním světem. Zákazník nebo zájemce,...

Emailová reklama – nezbytnost PR

17. 8. 2014

Pravidelná komunikace se zákazníky hraje v budování vztahů velice důležitou roli. Zaslaný email vypovídá základní obraz o kultuře společnosti, která ho poslala. Tento fakt by si měla každá společnost...

Mailing lists a Newsletter

16. 8. 2014

Udržovat vztahy s širokou i úzkou veřejností patří k úkolům dobrého a kvalitního PR. K těmto účelům je využíván i emailing, který není časově příliš náročný, je levný a působivý. Mailing lists Před...

Online media relations

15. 8. 2014

Velké firmy či organizace musí nezbytně udržovat vztahy s médii. Malých živnostníků se tak úzký kontakt s médii vyhne, ovšem je dobré mít povědomí o tom, jak média kontaktovat, a také z jakých důvodů...

Aktivní Online media relations - Deset zásad pro psaní tiskové zprávy

14. 8. 2014

Aktivní online media relations znamená, že firma zprávy vytváří sama a umisťuje je na své webové stránky (či je rozesílá) ze svého vlastního popudu.   Jaké zásady dodržovat při psaní tiskové...

Rozesílání tiskové zprávy emailem

13. 8. 2014

V jakém případě se hodí rozesílat tiskovou zprávu emailem? Při vytvoření tiskové zprávy ji umístěte na své webové stránky do sekce pro média. Ovšem je nutné tiskovou zprávu rozesílat emailem? Nutné...

Struktura tiskové zprávy

12. 8. 2014

Aktivní online media relations, konktrétně psaní tiskové zprávy, by mělo skutečně být po formální a i obsahové stránce vysoce profesionální. Nejste-li si jisti, jak má tisková zpráva skutečně...

Monitoring médií a pasivní media relations

11. 8. 2014

Pasivním media relations můžeme označit situaci, kdy společnost dává informace novinářům na jejich požádání. Novinář může společnosti zavolat, poslat email, požádat o rozhovor nebo pouze o formální...

Krizová komunikace v online PR

10. 8. 2014

V případě krizové situace je žádoucí, aby firma či organizace na svých webových stránkách zveřejnila svůj názor nebo postoj k danému problému pomocí tiskové zprávy, diskuzního fóra a to co...

Jak se připravit na krizovou situaci v public relations

9. 8. 2014

Zde najdete užitečný postup, který vám pomůže připravit se na krizovou situaci. Každé řešení krizové situace vyžaduje rychlý a profesionální postup. Firemní plánování by mělo...

Jak komunikovat s médii v době krize

8. 8. 2014

V případě skutečné krize je třeba postupovat dle krizového plánu. Jeho součástí by měla být strategie komunikace s médii, jelikož média jsou branou informací veřejnosti. Skrze média se veřejnost...

Měření efektivnosti on-line public relations

7. 8. 2014

Vyhodnocení PR kampaní by mělo být samozřejmostí a to zejména proto, aby se ukázala návratnost investice, a také aby bylo jasné, do čeho je dobré investovat příště. V některých případech je...

Účinnost public relations

6. 8. 2014

Cíle, které si v kampani stanovíte, by měly být měřitelné, a měly by splňovat všeobecná kritéria měřitelnosti účinnosti, tzv. SMART (Specific, Measurable, Achievable, Relevant, Timely). Jinými...

Ukazatele měření online PR kampaně

5. 8. 2014

Jakými ukazateli měříme účinnost online PR kampaní? Jak zjistíme efektivnost internetové reklamy? Níže uvedenými ukazateli můžeme měřit zejména online marketing a internetovou reklamu. Tyto...

Jak vybrat nejlepšího copywritera?

4. 8. 2014

Magie slov- jak zaujmout? V čem se skrývá kouzlo úspěšných článků? Sloganů, které zaujmou na první pohled? Základní otázka, kterou řeší všichni podnikatelé. Jak začínající tak ti zkušení....

Jak napsat správný PR článek

3. 8. 2014

Stvořit něco smysluplného, zajímavého a prodávajícího je pro mnoho lidí nadlidský úkol. V mysli jim probíhají ty okoukané scény z filmů, kde spisovatel po několikátém neúspěchu zmačká papír a hodí...

Důvěryhodnost redakčních zpráv

2. 8. 2014

Každý podnikatel dá jistě za pravdu, že kvalitní reklama a zejména reklama v novinách, v rádiu, prostě v komunikačních médiích vzbudí u lidí velký zájem. Sdělení, která přináší média, jsou vnímána...

Jádrem sdělení musí být nějaká novinka

1. 8. 2014

Pokud chce firma v očích veřejnosti vypadat jako kvalitní, cílevědomá a schopná, musí také podávat médiím ty informace, které nikoho nebudou odrazovat a zejména nudit. Vzbudit zájem médií je...

Média a my

31. 7. 2014

Proč vůbec lidé čtou noviny? Proč poslouchají rádio? Proč koukají na televizi? Jsou zvědaví a hlavně je zajímá, co se děje v jejich okolí. Čtenáři, posluchači vytvářejí zisky těmto médiím a podle...

Jak si získat reference?

30. 7. 2014

Každý to známe, ať už jako zaměstnanci nebo jako podnikatelé. Potřebujeme praxi. Nějaké ty reference. Ale kde je získat, když teprve začínáme a zaměstnavatelé hledají pouze zkušené pracovníky?...

Jak začít s copywritingem

29. 7. 2014

Říká se, že začátky jsou nejtěžší. U copywritingu spíše platí, že začátky jsou poměrně zdlouhavé. K prvnímu úspěchu vede klikatá cesta. Proto dobře zvažte, zda má smysl začínat. Pokud máte...

Případová studie – základní příručka

28. 7. 2014

Správný copywriter by měl ovládat vše, co by po něm potencionální zákazník mohl chtít. Případovou studii nevyjímaje. Pro spoustu lidí, kteří se s případovou studií vůbec nesetkali, je složité ji...

Historie PR a příklady úspěšně realizovaných PR akcí

27. 7. 2014

Vše začalo už ve středovku průvodem laufrů – maskovaných postav běžících před divadelním průvodem vyvolávajících blížící se představení. Tehdy se prakticky jednalo o leskovou PR akci, jejímž cílem...

Zřízení e-shopu

26. 7. 2014

Také máte pocit, že když nejste na internetu, tak jako byste existovali jen tak napůl? A rozhodli jste se proto, že si zřídíte vlastní e-shop? Pak jsou právě pro vás určeny následující...

Příliš mnoho otázek na vašeho zákazníka aneb Co by měl obsahovat objednací formulář

25. 7. 2014

V dnešní době, kdy už je běžné téměř jakékoli nakupování přes internet, se žádný internetový obchod neobejde bez přednastaveného a zákazníkovi nabídnutého objednacího formuláře, pomocí něhož vám on...

Vyhledávače zboží

24. 7. 2014

Většina zákazníků, kteří si chtějí koupit zboží přes webové stránky, se zajímají o srovnání zboží z hlediska druhů a z hlediska ceny zboží. K tomuto účelu slouží vyhledavače zboží. Uživatelé tyto...

Jak založit e-shop v České republice

23. 7. 2014

V následujících odstavcích se stručně dozvíte informace, které před založením eshopu musíte nutně vědět a které vám budou užitečné nejen po administrativní stránce, ale zejména také pro praktické...

Právní podmínky v rámci založení eshopu v České republice

22. 7. 2014

Dle § 5 odst. 1 zákona č. 455/1991 Sb. Je možné, aby živnost provozoval každý subjekt, který splní podmínky vymezené výše uvedeným zákonem. Provozovat e-shop je zařazeno do živností volných, které...

Popiska v e-shopu prodává

21. 7. 2014

Česko je skutečnou zemí e-shopů – zatímco v jiných státech proběhla určitá konsolidace, u nás je na trhu stále mnoho nejrůznějších hráčů. Pokud se ale podíváte na úroveň jejich internetového obchodu...

Jak založit internetový obchod – srovnání jednotlivých možností

20. 7. 2014

Od samého počátku ideje, která se dotýká založení obchodu, musíme brát v patrnosti, že na prvním místě, které nás v daný moment zajímá, se dostává efektivita.  V České republice je možné založit...

Co je třeba podniknout, než uvedeme internetový obchod do provozu: Vytvoření vstupní stránky

19. 7. 2014

K vytvoření e-shopu je nejprve nutné získat živnostenské oprávnění, zajistit financování celého e-shopu a projektu, který jsme předem vytvořili a promysleli, mít vyjasněné vztahy s dodavateli,...

Co je třeba podniknout, než uvedeme internetový obchod do provozu: Jak vytvořit obchodní podmínky

18. 7. 2014

Obchodní podmínky musí doprovázet založení a provoz každého e-shopu. V konečné fázi chrání prodávající a spotřebitele. I malí podnikatelé by měli dbát na správné znění obchodních podmínek a neměli by...

Co je třeba podniknout, než uvedeme internetový obchod do provozu: Ochrana osobních údajů

17. 7. 2014

Provozovatel e-shopu a podnikatel je povinen dle platných zákonů ČR chránit osobní údaje spotřebitele. Jelikož spotřebitelé zakoupením výrobku v e-shopu poskytují obchodníkům své osobní údaje, má...

Co je třeba podniknout, než uvedeme internetový obchod do provozu: Způsob vkládání zboží do databáze

16. 7. 2014

Každý systém správy e-shopu nabízí rozhraní pro obchodníky, ve kterém je možné vkládat zboží do databáze, vyřizovat objednávky a spravovat tok zboží. Je nutné před samotným začátkem vkládání zboží...

Jak zákazník nakupuje v e-shopu

15. 7. 2014

Zákazník by se měl v e-shopu pohybovat přehledně, jasně a jeho pohyb by měl být intuitivní. Kupující jen uvítají, pokud se nebudou muset v eshopu při svém nákupu registrovat, jelikož pro mnohé z nich...

Různé způsoby plateb a doprava zboží

14. 7. 2014

E-shopy nabízí různé možnosti plateb. Je velice těžké říci, který způsob platby je ten nejvhodnější, ovšem můžeme pozorovat, že zákazníci se při výběru plateb selektují do skupin dle věku, vzdělání a...

Funkční internetový obchod

13. 7. 2014

Před spuštěním internetového obchodu pro zákazníky jej musí obchodník nejprve otestovat, zda funguje řádně objednávkový formulář, nákupní košík, jestli se webové stránky správně zobrazují zákazníkům...

10 nejzávažnějších problémů při provozu e-shopu

12. 7. 2014

Provoz internetového obchodu s sebou přináší (ostatně jako každé podnikání) problémy, kterým je dobré předcházet, anebo se o jejich eliminaci alespoň částečně pokusit.    Které problémy mohou...

Co je to dropshipping?

11. 7. 2014

Možnost vést svůj e-shop i bez pronajatých skladových prostor, pracovní síly nebo odběrného místa umožnil princip tzv. dropshippingu. Vzhledem k tomu, že u nás toto slovo a celý podnikatelský postup...

Jak si vytvořit e-shop zdarma

10. 7. 2014

Pohledem na internet by se zdálo, že co Čech, to e-shop. Internetových obchodů u nás najdeme skutečně mnoho a jistě tomu nahrává i to, že vytvořit si ho není nic těžkého. Navíc je to možné i zcela...

Fulfillment v malém e-shopu – časový benefit

9. 7. 2014

V případě malého e-shopu je zapojení externích partnerů, fulfillment firmy, do samotného procesu obchodování více než žádoucí. Malý e-shop je charakteristický tím, že nedrží zásoby skladem, jelikož...

Výdejní místa v e-shopu

8. 7. 2014

Oblíbenost osobního odběru zboží v České republice je nepřehlédnutelná. Zákazníci (a zejména ve větších městech) preferují osobní odběr. Ten je obzvláště oblíben z těchto důvodů: ...

Faktory ovlivňující poptávku po zboží v konkrétním e-shopu

7. 7. 2014

Internetový prodej se stává oblíbenějším v České republice hlavně v několika posledních letech. Jaké faktory ovlivňují změnu prodeje v kamenných prodejnách k internetovému, to je zřejmé a viditelné...

Vliv promočních aktivit a slevových akcí na poptávku v e-shopu

6. 7. 2014

Jak promoční aktivity a slevy ovlivňují poptávku e-shopu? Při dobré akci, propagaci a práci s vyhledávači tímto můžete zvýšit rapidně poptávku po vašem e-shopu. Ovšem všeho s mírou. Akce na vybrané...

Webová analytika a provoz e-shopu

5. 7. 2014

Provoz jakýchkoli internetových stránek jde ruku v ruce se sledovaností počtu návštěvnosti. Dle dostupných statistik se můžete pokoušet o zvýšení návštěvnosti různými marketingovými kroky nebo...

Ochrana soukromí spotřebitele v rámci webové analytiky

4. 7. 2014

Pro zlepšení konkurenceschopnosti webových stránek e-shopu, firmy či svých osobních webových stránek, je využívání analytických programů (např. Google Analytics, Yahoo! Web Analytics, Piwick)...

Model Introducer Influencer Closer - banner

3. 7. 2014

Jak měřit chování zákazníků v závislosti úspěšnosti promočních kampaní? V USA a v západní Evropě převládá způsob měření nákupního chování zákazníků prostřednictvím konverzního poměru, který udává,...

Nebankovní bezhotovostní transakce – Jaké jsou možnosti?

2. 7. 2014

Jaké možnosti mají zákazníci na webových stránkách, chtějí-li zaplatit online nákup či jakoukoli platbu, a nechtějí při platbě využívat bankovní transakce? V České republice se jim nabízí dvě...

Co je to Asociace pro elektronickou komerci a v čem je pro váš e-shop výhodná?

1. 7. 2014

Jistě nám dáte za pravdu v tom, že důvěryhodnost je u e-shopů naprosto klíčová a zapříčiňuje to, zda zde zákazník také skutečně nakoupí. Pakliže se mu stránky z nejrůznějšího důvodu nelíbí, ze...

Kdy potřebuje e-shop kamennou prodejnu?

30. 6. 2014

Nakupování po internetu nás Čechy vyloženě nadchlo a naučili jsme se ho velmi rychle milovat. V současné době nakupuje prostřednictvím internetu nadpoloviční většina našeho národa a tato čísla stále...

Jak na přehledný e-shop?

29. 6. 2014

Provozujete e-shop? A jste si jisti, že je váš e-shop skutečně přehledný a že se v něm nový zákazník nemůže ztratit? Na co byste si při tvorbě e-shopu měli dát pozor? Homepage – výkladní skříň...

E-shop - vlastní nebo pronájem?

28. 6. 2014

Chcete prodávat prostřednictvím internetu a provozovat vlastní e-shop? Provozovatelé e-shopu jsou v České republice velmi rozšíření, takže zde můžete využívat i nejrůznějších způsobů na provozování...

Jakých způsobů platby je možné v e-shopu využívat?

27. 6. 2014

Pokud hodláte provozovat e-shop, je třeba se také zamyslet, jaké platební metody budete vašim zákazníkům nabízet. Z čeho můžete vybírat? Platební karta Platby pomocí kreditních karet jsou...

Fulfillment v malém e-shopu – daňový benefit

26. 6. 2014

Manipulace se zbožím, objednání, příjem, kontrola, zaznamenání do systému, znovu zabalení pro zákazníka a odeslání, představuje časové i finanční úsilí, které může malý e-shop ušetřit a to tím, že...

Return On Investment - Návratnost investice (ROI)

25. 6. 2014

Návratnost investice - jednoduše řečeno čistý zisk (v horším případě ztráta), kterou porovnáváme s počáteční investicí. Tento poměr udáváme v procentech. V souvislosti s PPC reklamou vypočítáme...

Pozitiva e-shopu

24. 6. 2014

Proč provozovat e-shop a ne kamenný obchod, to je pro mnohé uživatele internetového obchodu jasné. Mohou si zboží objednat z pohodlí domova, zásilka je jim doručena až domů, a nemusí se o nic dalšího...

Negativa e-shopu

23. 6. 2014

I přes nízké provozní a počáteční náklady pro obchodníka, a téměř nulové transakční náklady pro zákazníky, má e-shop i své negativní stránky. Ve své podstatě jsou veškeré záporné a hmatatelné...

Cenová strategie v e-shopu

22. 6. 2014

Díky flexibilitě nabídky zboží v eshopu a nízkým provozním nákladům je flexibilní i cena produktů. Produkty prodávané na internetu jsou zpravidla levnější, než produkty, které si zákazník koupí...

Jak zvolit vhodný systém e-komerce pro e-shop

21. 6. 2014

Níže srovnávané software pro provoz a samotnou tvorbu e-shopu mají mnoho funkcí a pluginů, které může uživatel při tvorbě internetového obchodu využít. Představíme vám tři nejpoužívanější freeware...

Tři základní faktory výběru e-shopu zákazníky v České republice

20. 6. 2014

V posledních letech nastal boom v oblasti obchodování přes internet. Jak zákazníci vybírají, ve kterém e-shopu uskuteční svůj nákup, a který raději odsunou do pozadí a už se na jeho webové stránky...

Fáze modelu dropshippingu v e-shopu

19. 6. 2014

V tomto modelu, který je součástí obchodování přes internet, je základním mechanismem rozdělení rolí mezi provozovatele e-shopu a odesílatele zboží. Tyto dva činitelé jsou vedeny jako dva odlišné...

Výhody a nevýhody dropshippingu v e-shopu

18. 6. 2014

E-shop pouze nabízí zboží, které zašle dodavatel, a toto je velká výhoda samotného modelu. Všechny procesy ohledně předávání informací naskladněného či objednaného zboží musí být na straně dodavatele...

Doprava Českou poštou v e-shopu

17. 6. 2014

Vedle kurýrní služby, kterou k doručení zboží často využívají provozovatelé e-shopu, se nabízí možnost využít služeb České pošty. V případě využití kurýrní služby je zboží doručeno rychle,...

Rozdíly mezi malým a velkým e-shopem

16. 6. 2014

Na internetových portálech se můžeme setkat s drobnými provozovateli e-shopu a také s velkými e-shopy, které pohltí většinu trhu. Jak tyto subjekty vymezíme a co je pro jejich existenci typické, to...

Příjem a evidence objednávek v e-shopu

15. 6. 2014

Potvrzení objednávky zákazníka je začátkem samotného objednávkového cyklu. K fungování samotného e-shopu je potřeba, aby systém pracoval tak, jak je od něj požadováno a nejlépe, aby bylo co nejvíce...

Jak objednat zboží do malého e-shopu

14. 6. 2014

Pokud nevyužíváte systém dropshipping a jste odkázaní objednat si zboží přímo u dodavatele, máte několik možností, jak si zboží nechat doručit. V každém způsobu doručení je možné spatřit výhody i...

Automatizovaný a poloautomatizovaný XML feed v e-shopu

13. 6. 2014

XML feed je typ datového přenosu ve standardizované podobě eXtensible Mark Up Language, který je možné integrovat na webové prostředí e-shopu, a tímto může provozovatel sledovat dostupnost zboží...

E- fulfillment v e-shopu

12. 6. 2014

Fulfillment je označení, které zahrnuje veškeré kroky v e-shopu, jenž vedou k úspěšnému vyřízení zákaznické objednávky a zahrnuje: přijetí objednávky, zajištění distribuce, příchodu platby a přípravu...

Nákup a prodej na internetu - druhy platebních metod

11. 6. 2014

Obchodní transakce uskutečňované na internetu si během let získali řadu více či méně spokojených zákazníků. Důvodem vzrůstající poptávky po nákupu a prodeji na internetu jsou především nižší...

Customer Commerce Barometer

10. 6. 2014

Kdo nerespektuje globalizaci, riskuje zklamání. Jenže i pro podnikání platí rčení: Jiný kraj, jiný (nákupní) mrav. Zvyklosti jsou v jednotlivých zemí velmi odlišné. Četné výzkumy potvrzují, že...

Návratnost investice do webové mobilní aplikace

9. 6. 2014

Při vývoji mobilního webu je důležité samozřejmě dbát na to, zda se příslušný vývoj aplikace obchodníkovi vůbec vyplatí či nikoli. Mobilně přístupný web a náklady na jeho vývoj se dají...

E-shop a přidaná hodnota kamenných poboček

8. 6. 2014

Podnikáte na internetu? Jste provozovatelem e-shopu? To se vám budou určitě hodit následující informace. Nakupování na internetu si během let získalo hodně příznivců. V současné době je model...

Elektronické obchodování

7. 6. 2014

Během několika posledních let si internet získal stálé místo ve většině domácností. Stabilní a dostupné připojení samozřejmě změnilo pohled a také na nakupování a spousta lidí dnes běžně nakupuje na...

Výdělek na webu – Google AdSense

6. 6. 2014

Google AdSense je bezplatný program společnosti Google, který umožňuje majitelům webových stránek vydělávat zobrazováním cizích reklam. Nejčastěji majitel webu umístí na svoje stránky vyhledávač a...

Podnikání na internetu

5. 6. 2014

Na začátku internetového podnikání stojí totéž co na začátku každého jiného podnikání: dobrý nápad. V zásadě můžete buď nabízet prostřednictvím internetu zboží či služby, nebo vám bude web vydělávat...

Jak si dát pozor na podvody na internetu

4. 6. 2014

Internet je zde již nějaký ten pátek a stejnou dobu, jako nám značně pomáhá a usnadňuje život, nám může i v některých případech škodit. Podvodníky zkrátka najdete všude, internet nevyjímaje. Nač si...

Proč dávat pozor na datové přenosy, když vyjedete za hranice

3. 6. 2014

Mobilní telefon jsme si zvykli využívat, ať už se nacházíme třeba na druhé straně zeměkoule, a to zcela běžně se všemi jeho službami, včetně těch datových. Pokud se pohybujete v cizině, dejte si však...

Jak připojit notebook k internetu?

2. 6. 2014

Dávno pryč jsou doby, kdy připojení k internetu bylo jakýmsi nadstandardem a kdy měla zařízení která byla izolovaná od okolních sítí nějaký smysl. Internet je dnes naprostou nutností a speciálně...

Tablety – nejenom hračka, ale šikovný pomocník

1. 6. 2014

Není tomu tak dlouho, co se na trhu objevily speciální placatá zařízení, kterým jsme začali říkat tablety. Mnoho lidí je mělo na začátku tendenci brát jako hračku pro ukrácení kratochvíle, ale...

E-commerce v internetovém marketingu

31. 5. 2014

E-Commerce, elektronické obchodování, využívá k prodeji zboží a sužeb elektronická média, resp. internet. Zákazník si prostřednictvím této služby zboží prohlédne, vybere, objedná a zaplatí. A v tomto...

Google Analytics

30. 5. 2014

Chcete-li získat informace o návštěvnících vašich webových stránek, Google Analytics je tím pravým řešením. Jedná se o statistickou aplikaci, která vám umožní sledovat a zároveň i analyzovat...

E-tržiště veřejných zakázek

29. 5. 2014

Co všechno umožňuje nově zavedená povinnost, kdy musí státní orgány vypisovat veřejné zakázky na nových e-tržištích, která byla uvedena v platnost v červenci 2012? Co nabízí zájemcům o zakázky z řad...

PayPal – bezpečná internetová peněženka

28. 5. 2014

Obchodujete prostřednictvím internetu? Pak se jistě snažíte zabezpečit hlavně proces inkasování platby. Vybírat můžete mezi několika metodami, mezi metody nejbezpečnější patří tzv. internetové...

BlackBerry vám zajistí neustálý přístup k e-mailu

27. 5. 2014

Využití informačních technologií je dnes naprosto samozřejmé pro jakoukoliv firmu a na komunikaci prostřednictvím e-mailu jsme si také dávno zvykli. V mnoha případech je velmi důležité být „na...

Co je to cloud? Jak mít ke svým firemním datům neustálý přístup odkudkoliv?

26. 5. 2014

Pojem cloud computing je v poslední době velmi často skloňovaný, a to hlavně ve firemním světě. Cloud totiž může velmi zjednodušit práci ve firmě a hlavně to, jak se dostáváte ke svým datům. A to...

Jak volat ve firmě za co nejméně – víte, co je to Voice over IP?

25. 5. 2014

Jistě nám dáte za pravdu, že za volání se utrácí ohromné částky. Poskytovatelé hlasových služeb, tedy mobilní operátoři, si stále účtují obrovské sumy a regulátor na vše jen přihlíží. Pokud chcete ve...

K čemu slouží elektronický podpis firmě? Jak si ho zřídit?

24. 5. 2014

Technologie, zejména ty počítačové nám v poslední době výrazně usnadňují život. Díky nim je možné mnoho nejrůznějších dokumentů posílat pomocí internetu, v elektronické formě, nemuset je tisknout a...

Proč se zajímat o výnosy z prodeje reklamního prostoru?

23. 5. 2014

Prodej reklamního prostoru na webových stránkách může být velice lukrativním byznysem, anebo zbytečným úsilím, které se vám nemusí vůbec vyplatit. Zde naleznete několik typů a rad, které se týkají...

Přímý prodej reklamního prostoru na webových stránkách

22. 5. 2014

Proč se pokusit o přímý prodej reklamního prostoru? Důvodem je samozřejmě vyšší výdělek za nabízený prostor. V tomto případě se zaobíráte prodejem prostoru výhradně sami, bez prostředníků a...

Zprostředkovaný prodej reklamního prostoru na webových stránkách

21. 5. 2014

V případě, že jste si jisti, že reklamní prostor sami neudáte, popř. jste již zkusili všechno možné a stále se vám nepodařilo prostor udat, nezbývá vám nic jiného, než využít zprostředkovaného...

Jiné metody výnosů z prodeje internetového reklamního prostoru

20. 5. 2014

Prodej reklamního prostoru můžete využít i jinak než nabízením prostoru pro bannery nebo obrazové reklamy.   Zisk z prodeje textových odkazů Existují agentury, které se...

E-commerce

19. 5. 2014

Zatímco e-business obsahuje veškerou elektronickou výměnu informací v rámci firmy, nebo mezi firmou a zákazníky, e-commerce zahrnuje prodejní a nákupní procesy s využitím moderních elektronických...

Co je to e-tržiště? Jak získávat zakázky z veřejné správy?

18. 5. 2014

O tom, že internet je skvělým pomocníkem, ve firemním životě dvojnásob, nemusíme spekulovat. Zvykli jsme si pomocí něj komunikovat, zjišťovat informace, dávat o sobě vědět… Věděli jste ale, že...

E-business

17. 5. 2014

Elektronické podnikání souvisí s rozvojem internetu, softwarových technologií, hardwaru a telekomunikací. E-business nepředstavuje pouze elektronické obchodování nebo rezervační systémy. Je to...

Jak chránit vaši firmu před hrozbami z internetu?

16. 5. 2014

Provozovat dnes jakoukoliv firmu bez počítače a připojení k internetu je prakticky nemožné. Věděli jste ale, že počítač připojený k internetu může být pro vaši firmu obrovským rizikem? Víte, která...

Instant messaging

15. 5. 2014

Potřebujete zjistit dostupnost kolegy v reálném čase? Vyžadujete okamžitou odezvu? Chcete obchodnímu partnerovi připomenout schůzku? Potřebujete probrat klíčové rozhodnutí s šéfem, který je na...

Mikroplatební systém

14. 5. 2014

Mikroplatba je označení pro finanční transakce s malými obnosy. Termín se používá zejména pro platby na internetu. Představy o velikosti obnosu se u jednotlivých provozovatelů liší. Na síti bují i...

© 2015, ALTAXO SE

Máte zájem o slevu na účetnictví?

Zadejte email a získáte na ni nárok!