Personální evidence by měla obsahovat údaje potřebné o zaměstnancích pro správné plnění funkcí zaměstnavatele. Tyto informace jsou důležité nejen pro orgány, které data mohou vyžadovat (finanční úřad, úřad práce, soudy a řada dalších), ale také jsou důležité ve vztahu k samotnému zaměstnavateli, k zaměstnancům.
Požadavky na údaje o zaměstnanci:
-
Příjmení, jméno, titul, datum a místo narození, rodinný stav, státní občanství, adresa trvalého pobytu či doručovací adresa.
-
Rodné číslo (rodné číslo lze využívat pouze podle stanovení zvláštního zákona. Jinak jen se souhlasem nositele rodného čísla).
-
Doklady o vzniku pracovního poměru. Dále doklady o změnách a skončení pracovního poměru nebo jiného pracovního vztahu.
-
Doklady o předchozím pracovním poměru (potvrzení o zaměstnání, jeho ukončení).
-
Mzdový list.
-
Údaje (doklady, kopie) o vzdělání, školení, praxi.
-
Lékařský posudek ze vstupní preventivní prohlídky (i zdravotní průkaz, pokud to zaměstnání vyžaduje).
-
Údaje o zdravotním pojištění zaměstnance.
-
Údaje o nemocenském pojištění zaměstnance.
-
Evidenční list důchodového pojištění.
-
Údaje o pobíraném důchodu, pokud tomu tak je (dále informace o druhu důchodu).
-
Údaje, zda je zaměstnanec zdravotně postižený, pokud tomu tak je, údaje o kategorii, do které je zaměstnanec zařazen.
-
Údaje o bankovním účtu zaměstnance (pokud bude plat, odměna poukázána na účet).
-
Údaje o srážkách ze mzdy a příslušné doklady.
-
Evidence pracovní doby.
-
Údaje o práci, kterou zaměstnanec vykonává. Důležité je stanovení přesných informací o rizikových pracích.
-
Doklady potřebné k nahlášení pracovních úrazů.
-
Prohlášení poplatníka daně z příjmů fyzických osob (ze závislé činnosti a funkčních požitků).
Mám zájem, jak si mohu objednat?
Volejte:
+420 607 044 665