Nevyhovuje vám váš současný mobilní operátor a přemýšlíte o změně? Jestliže u něj nejste vázáni smlouvou, můžete spolupráci bez problémů ukončit. Pokud máte smlouvu, vyčkejte do data, ke kterému smlouva končí. Ještě než se definitivně rozhodnete odejít, kontaktujte konkurenční mobilní operátory a chtějte vědět, jaké by vám nabídli podmínky - buď za stejnou cenu nebo s přihlédnutím na jiné okolnosti a služby, které preferujete. Pak je možné, že vás kontaktuje i váš mobilní operátor a pokusí se vám vyjít vstříc.
Změna telefonního čísla
Ačkoliv každý mobilní operátor má přidělená první tři čísla, kterými začínají čísla telefonní, není tato identifikace jednoznačná. Vy pokud budete operátora měnit, si můžete nechat své telefonní číslo. To bude převedeno během několika minut až hodin, takže by vám tento přenos neměl způsobit žádné problémy. Pokud vám pak bude někdo volat, uslyší hlášku, že telefonuje do jiné sítě (konkrétně do té, ve které budete).
Jak změnit operátora
Mobilního operátora nemusíte nutně měnit osobně. Svou žádost můžete podat po internetu, telefonicky nebo ji poslat e-mailem. Od operátora by vám pak měla být doručena smlouva, kterou se budete nově řídit. Se zařízením nejsou spojeny žádné poplatky. Naopak jako nový zákazník můžete dosáhnout na limitované akce a výhody, který pro své nové klienty daný operátor právě nabízí - například zvýhodněné datové tarify, volání, mobilní telefon za akční cenu.
© 2019, ALTAXO SE
Naše služby
Důležité odkazy