Prodáváte zboží nebo poskytujete služby? Jste v přímém kontaktu se svými zákazníky a chcete jim ulehčit volání do vaší firmy? Pořiďte si pro ně speciální číslo, na které budou mít volání zdarma. Takové číslo se v dnešní praxi označuje jako zelené a na jeho začátku stojí předčíslí 800. Využívá se například jako infolinka, na kterou mohou zákazníci podávat své dotazy, obracet se s radami a stížnostmi.
Zelené číslo 800
S tímto číslem se setkáte nejčastěji. Zákazníci mají volání zcela zdarma, veškeré náklady platíte vy. Číslo se vyplatí zejména velkým firmám a institucím, které na takové volání mohou uvolnit svůj rozpočet. Mezi výhody, které jsou spojeny s tímto číslem, patří lehké získání nových zákazníků, kvalitní zpětná vazba od zákazníků stávajících, profesionalita a dobrá image firmy.
Modrá čísla 810 a 844
Telefonní čísla s těmito předčíslími se vyznačují tím, že náklady mezi vámi a vašimi zákazníky se sdílejí. Zákazníci jsou obecně rádi, že nemusí platit plnou cenu za hovor a vaši peněženku takové číslo nezruinuje. Na modrá čísla je možné volat v rámci České republiky, opět je prostřednictvím nich zajištěna kvalitní zpětná vazba a usnadněn přísun nových zákazníků. Na druhou stranu jsou vyeliminováni klienti, kteří volají jen kvůli maličkostem. Tato čísla se s oblibou využívají například u pojišťoven. Ty vám po telefonu mohou poskytnout užitečné informace, díky kterým pak již nemusíte navštívit kamennou pobočku.
Bílá čísla 840, 841, 848
Bílá čísla mohou být pro volající značně matoucí. Ačkoliv se jedná o speciální linky, náklady platí v plné výši vaši klienti a zákazníci. Pro ně je to vlastně pouze standardní hovor jako na kterékoliv jiné číslo. Výhodou bílého čísla je však jeho tvar, který může být pro zákazníka snadněji zapamatovatelný. Ačkoliv je však volání pro vás zdarma, platíte měsíční poplatek za samotné číslo.
© 2019, ALTAXO SE
Naše služby
Důležité odkazy