Komplexní služby pro podnikatele

+420 607 044 665
info@altaxo.cz

Menu

Nástroje internetového marketingu

Webové stránky

Webové stránky jsou součástí celkové identity firmy a jejich účelem může být budování značky, poskytování informací o produktech, prodej reklamní plochy, prodej produktů, vydělávání na partnerských programech, poskytování podpory nebo získávání informací o zákaznících a jejich požadavcích.

Webové stránky by se měly snažit vytvořit z běžného návštěvníka zákazníka společnosti. Měly by být poutavé, aby dokázaly uživatele přesvědčit o kvalitách produktu a odlišit od konkurence.

SEO optimalizace (Search Engine Organization)

SEO optimalizace je optimalizací webových stránek, tak aby měly vyšší pozice ve vyhledávačích a tím i více návštěvníků. SEO optimalizaci předchází příprava a analýza klíčových slov, které uživatelé do vyhledávače zadají. Při vyhledávání existují 3 typy dotazů – hledání informací, hledání informací o produktech a značkách a hledání za účelem nákupu. Pro společnost je nutné vědět účel stránek, a jaký typ návštěvníků požadují. Nástroj, který umožňuje analýzu návštěvnosti je Google Analytics.

Hlavními faktory SEO, které ovlivňují pozici stránky ve vyhledávačích je URL stránka, titulek a popis stránky, texty odkazu a stránky, vnitřní prolinkování atd. Existují faktory, které se nacházení i mimo stránky a mohou také ovlivnit jejich pozici – indexace, zpětné odkazy, optimalizace videa atd.

Reklama

Reklama na internetu je relativně levná, lze ji přesně zacílit na požadovaný segment zákazníků, dá se měřit, působí stále a umožňuje zpětnou vazbu.

Forem reklamy na internetu je celá řada. Může to být např. vstupní stránka, plošná reklama (bannery, automaticky otevíraná okna, …), zápisy do katalogů, přednostní výpisy ve vyhledávačích a katalogu a další.

Mám zájem, jak si mohu objednat?

Volejte: +420 607 044 665

Pište na: info@altaxo.cz

PPC (pay-per-click, plať za klik) reklama je zvláštní formou reklamy, kde inzerent platí za reklamu pouze v momentu, kdy uživatel na reklamu klikne. PPC reklama se zobrazuje po zadání klíčového slova ve vyhledávači buď na pravé straně, nebo nahoře ve výsledcích hledání. Díky správně zvoleným slovům PPC reklamy umožňuje přesné zacílení za cenu, kterou si inzerent sám zvolí (inzerent si volí maximum ceny, který je ochotný zaplatit; probíhá formou aukce). Je proto velmi účinnou možností reklamy na internetu. U reklamy PPA (pay-per-action, platba za akci) inzerent platí za zobrazení reklamy, až po konkrétní akci, kterou z&aacaacute;kazník provedl (např. nakoupil zboží).

Podpora prodeje

V rámci internetu funguje podpora prodeje na e-shopech. Internet umožňuje nabídku měnit kdykoliv a s ní i poskytnuté akce nebo se automaticky generovat slevy nebo dárky podle výše nákupu. Podpora prodeje na internetu může být ve formě vzorků, kupónů (např. dárková podoba), soutěží a anket, slev, výhodných souborů produktů, akčních setů atd.

Sociální sítě

V sociálních médiích je obsah vytvářen a sdílen uživateli. Nejsou sice určena k propagaci a reklamě, ale společnost je může využít ke komunikaci se zákazníky a poskytovat jim co nejaktuálnější informace o vývoji a produktech.

Nejvíce rozšířenou sociální sítí je v dnešní době Facebook. Ten umožňuje vytvořit firmě svou stránku, kde se může prezentovat, vkládat fotografie, videa, komentáře a stavy. Díky tomu je blíže zákazníkovi a může tak reagovat na jeho dotazy a komentáře. V rámci Facebooku je možná i PPC reklama, která odkazuje na konkrétní stránku podniku.

Public relations

PR na Internetu má stejný účel jako v ostatních médiích. Probíhá formou novinek a zpráv, kdy prostřednictvím článků podnik zanechává na internetu po sobě stopu a to se mimo jiné významně projeví v pozicích ve vyhledávačích.

Přímý marketing

Hlavní formy přímého marketingu jsou:

e-mailing – rozesílání e-mailů. Nejedná se o žádnou nevyžádanou poštu, od příjemců má společnost souhlas a e-mailing jim umožňuje podávat nové informace, prodávat výrobky a budovat lepší vztahy se zákazníky

webové semináře – konference, semináře a prezentace vedené přes web. Jedná se o obousměrnou komunikaci lektora a posluchače, která probíhá buď prostřednictvím chatu, mikrofonu nebo video přenosem webovou kamerou. 

VoIP telefonie – Voice over Internet Protocol, znamená telefonování přes internet, Nejrozšířenější protokolem k telefonování přes internet je program Skype, který využívá řada firem a zákazník tak může okamžitě a zdarma kontaktovat prodejce a zjistit více informací o výrobku.

online chat – je využíván stejně jako VoIP telefonování, kdy zákazník může přímo komunikovat s prodejcem. 

© 2019, ALTAXO SE

Máte zájem o slevu na účetnictví?

Zadejte email a získáte na ni nárok!