Domů>Služby>Virtuální sídlo>Praha 8
Světova 523/1, Praha 8, 180 00
Délka tarifu | 12 měsíců | 24 měsíců | 36 měsíců | 48 měsíců |
---|---|---|---|---|
Cena |
- 25%
289 |
- 17%
239 |
- 16%
199 |
- 5%
189 |
Výborná lokalita ve čtvrti Libeň blízko nových kancelářských budov v přístavu, který se kompletně renovuje. Jedná se o zcela nové virtuální sídlo!
Nejpohodlnější a nejrychlejší doručení pošty klientovi je pomocí dosílky od České pošty, která poštu určenou pro klienta automaticky přeposílá na jím předem určenou adresu v ČR.
Jakákoliv jiná pošta, která dojde na adresu virtuálního sídla, je 1x týdně vyzvedávána. Následně je k dispozici v naší kanceláři na adrese Sokolovská - Zirkon office center, Praha 8. Klient je na doručenou poštu upozorněn emailem.
Za drobný poplatek je možné domluvit si přeposílání pošty do ciziny, nebo skenování a zasílání emailem.
pokud měníte sídlo od konkurence k nám, vypracujeme Vám podklady ke změně v OR zdarma
objednávku je možné řešit osobně v naší kanceláři (10 minut), nebo korespondenčně
možnost slevy v případě stálého odběru nebo objednání více kusů
Zřízení dosílky na Vámi uvedenou adresu v ČR (po dobu 1 roku) Zřízení dosilky Vám umožní dostávat Vaši poštu bez zpoždění na jakékoliv Vámi předem zvolené korespondenční adrese. Služba se objednává na rok dopředu. O končící dosílce Vás budeme s předstihem informovat a zajistíme Vám její případné prodloužení. |
4 216 Kč
|
Přebírání pošty, její skenování a zasílání na Vámi uvedený email (po dobu 1 roku) V ceně tarifu je zahrnuto 20 dokumentů max. formátu A4 měsíčně, scanování každého dalšího dokumentu je zpoplatněno 40 Kč. |
5 220 Kč
|
Nahlášení provozovny na Živnostenském úřadě (pokud máte provozovnu) Provozovna je prostor, kde je uskutečňována podnikatelská činnost. Počet provozen neí omezený, nicméně, jejich nahlášení je povinné. |
1 500 Kč
|
Ponechávání pošty na pobočce České pošty |
1 000 Kč
|
Přeposílání pošty na Vámi uvedenou adresu na Slovensku (po dobu 1 roku) Přepošleme přebíranou poštu na Vámi uvedenou adresu na Slovensku - doporučeně (prioritarie). Cena je za roční přeposílání pošty, zahrnuje 4 ks dopisu / měsíčně. |
11 616 Kč
|
Správa datové schránky obsahuje vybírání Vaší datové schránky po dobu jednoho roku, přičemž v ceně je 5 datových zpráv měsíčně, a jejich přeposílání na Vámi uvedený email do 5 pracovních dnů od obdržení zprávy. |
od
3 600 Kč
|
Ceny neobsahují 21% DPH
V případě, že si u naší společnosti chcete sjednat virtuální sídlo, nejjednodušší cestou je zavolat nám na tel.číslo +420 731 656 811, napsat e-mail info@altaxo.cz, či zaslat poptávku na našich webových stránkách.
Sídlo lze vyřešit bezkontaktně, na dálku ale i osobně. Záleží vyloženě na Vás, jak Vám bude předání vyhovovat. Souhlas s umístěním sídla můžete mít kdekoliv po ČR do 1 hodiny od objednání!
Ke zřízení sídla společnosti potřebujete pouze občanský průkaz jednatele společnosti; plnou moc v případě, že jednáte za někoho jiného. Platbu je možné uhradit hotově, ale také bankovním převodem.
Pro více informací nás kontaktuje na telefonním čísle +420 731 656 811 nebo na emailu info@altaxo.cz. Případně můžete na našich webových stránkách vyplnit jednoduchý objednávkový formulář a my Vás budeme co nejdříve kontaktovat.
V rámci poskytnutí sídla společnosti, klient obdrží následující služby.
Klient má na výběr ze 3 míst, kde si může poštu vyzvednout. Pobočka v Praze (Sokolovská 131/86 - Zirkon office center, Praha 8 - Karlín), v Brně (Pražákova 1008/69 - AZ Tower, Brno), nebo v Bratislavě (Gorkého 205/3, Bratislava - Staré Mesto).
Zpracování pošty na virtuálním sídle či virtuální kanceláři je individuální dle dané lokality. Doručená pošta na adresu virtuálního sídla se vyzvedává v pravidelném intervalu 1x týdně a zákazník má na výběr ze 3 míst, kde si může poštu vyzvednout. Pobočka v Praze (Sokolovská 131/86 - Zirkon office center, Praha 8 - Karlín), v Brně (Pražákova 1008/69 - AZ Tower, Brno), nebo v Bratislavě (Gorkého 205/3, Bratislava - Staré Mesto). Klient je informován o doručené poště prostřednictvím emailu.
Našim klientům rovněž umožňujeme zřídit přeposílání pošty na libovolnou adresu v rámci České republiky nebo ponechávání pošty na místně příslušné pobočce České pošty.
Pro zahraniční klienty nabízíme přebírku a skenování a následné posílání doručené pošty emailem.
Pro více informací si zvolte Vámi preferované virtuální sídlo a kontaktujte našeho pracovníka ohledně podrobného popisu nabízených služeb.
Sídlo společnosti bývá označené na 2 místech zároveň.
Označení virtuálního sídla firmy je nutné provést úplně stejně jako u normálního sídla. Pro účely obchodního rejstříku je jedno, zda se v tomto místě skutečně vyskytujete či nikoliv. Sídlo ale musí být řádně označeno.
Úprava sídla firmy podléhá příslušným zákonům a orgánům, které správné označení mohou kontrolovat. Proto je z naší strany 1x týdně kontrolováno správné označení sídel.
Pro více informací nás kontaktuje na telefonním čísle +420 731 656 811 nebo na emailu info@altaxo.cz. Případně můžete na našich webových stránkách vyplnit jednoduchý objednávkový formulář a my Vás budeme co nejdříve kontaktovat.
Po předchozí dohodě je u vybraných virtuálních sídel možné domluvit krátkodobý pronájem kanceláře či samostatné zasedací místnosti.
Pokud u Vašeho sídla není možný pronájem prostor, rádi Vám poskytneme zasedací místnost v naší kanceláři. Tato možnost se hodí zejména pro účely případných kontrol z finančního či živnostenského úřadu.
(v těchto případech má klient právo požadovat kontrolu na jiném místě v rámci města kde má sídlo klientova společnost)
Pro více informací nás kontaktuje na telefonním čísle +420 731 656 811 nebo na emailu info@altaxo.cz. Případně můžete na našich webových stránkách vyplnit jednoduchý objednávkový formulář a my Vás budeme co nejdříve kontaktovat.
Cena za pronájem či poskytnutí virtuální kanceláře je vždy vztažená na určité období. Nejnižší tabulkový tarif naších virtuálních kanceláří je 1 rok, nižší tarify jsou na vyžádání. Cena je splatná na celé období dopředu. Naše společnost neúčtuje žádný jednorázový aktivační poplatek či nepodmiňuje cenu odběrem dalších služeb jak je obvyklé na trhu.
K základní službě poskytování adresy sídla pro podnikání klient obdrží 1x kopii smlouvy a 1x kopii časově omezeného souhlasu na umístění sídla a jeho zápis do obchodního rejstříku. Zároveň je v ceně přebírání pošty a její dočasné uschování v naší kanceláři a informování o došlé poště emailem.
Jako doplňkové služby nabízíme přeposílání pošty v rámcí České republiky, ponechávání pošty na místní pobočce České pošty, nebo přebírku, skenování a zasílání doručené pošty na klientem uvedený email.
Pro více informací nás kontaktuje na telefonním čísle +420 731 656 811 nebo na emailu info@altaxo.cz. Případně můžete na našich webových stránkách vyplnit jednoduchý objednávkový formulář a my Vás budeme co nejdříve kontaktovat.
Nejlepší, tedy nejnižší cenu získáte při uzavření smlouvy na maximální dobu, tedy na 48 měsíců.
Konkrétní ceny se odvíjí od města, ve kterém se sídlo nachází, aktuální ceník si můžete prhlédnout zde.
Pro více informací nás kontaktuje na telefonním čísle +420 731 656 811 nebo na emailu info@altaxo.cz. Případně můžete na našich webových stránkách vyplnit jednoduchý objednávkový formulář a my Vás budeme co nejdříve kontaktovat.
© 2019, ALTAXO SE
Naše služby
Důležité odkazy
Založení a.s./SE s Vaším základním kapitálem
Založení s.r.o. s naším kapitálem
Vyberte službu
Ready made společnosti, založení, výkup a prodej společností, virtuální sídla, trvalé pobyty, zahraniční společnosti, účetnictví, likvidace.
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů
Zavolejte mi