Komplexní služby pro podnikatele

+420 607 044 665
info@altaxo.cz

Menu

Jak funguje pošta u virtuálního sídla?

Zpracování pošty na virtuálním sídle či virtuální kanceláři je individuální dle dané lokality. Doručená pošta na adresu virtuálního sídla se vyzvedává v pravidelném intervalu 1x týdně a zákazník má na výběr ze 3 míst, kde si může poštu vyzvednout. Pobočka v Praze (Sokolovská 131/86 - Zirkon office center, Praha 8 - Karlín), v Brně (Pražákova 1008/69 - AZ Tower, Brno), nebo v Bratislavě (Gorkého 205/3, Bratislava - Staré Mesto). Klient je informován o doručené poště prostřednictvím emailu. 

Našim klientům rovněž umožňujeme zřídit přeposílání pošty na libovolnou adresu v rámci České republiky nebo ponechávání pošty na místně příslušné pobočce České pošty.

Pro zahraniční klienty nabízíme přebírku a skenování a následné posílání doručené pošty emailem.

Mám zájem, jak si mohu objednat?

Volejte: +420 607 044 665

Pište na: info@altaxo.cz

Pro více informací si zvolte Vámi preferované virtuální sídlo a kontaktujte našeho pracovníka ohledně podrobného popisu nabízených služeb.

© 2019, ALTAXO SE

Máte zájem o slevu na účetnictví?

Zadejte email a získáte na ni nárok!